KTM LC-4 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 WitamMam problem z ktm lc4 640 98r. nie moge zapalic go na kopke, nawet nie daje znaku zycia. gdy wziołem go na pych za autem na 4 biegu odpalił i chodził pieknie ale jak juz go zgasze znów nie odpali na kopke. iskra jest paliwo dostaje ssanie działaco to może być proszę o pomoc. Pasowało by jeszcze pojezdzić przed zima :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 jaki gaznik ? a na rozrusznik pali ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM LC-4 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 gaźnik mikuni bst 40 na rozrusznik nie pali (padło sprzegło jednokierunkowe i nie obruci wałem)może to być za mały luz a zaworach?Pozdrawiam lewa w góre :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 A może nie umiesz kopać po prostu - wbrew pozorom nie jest to taka prosta sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM LC-4 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 No kolego ja w nim generalny remont zrobiłem a ty mi mówisz ze nie umiem kopać?? :D każdy kto ma 4T musi wiedzieć jak kopać żeby sobie i motorkowi krzywdy nie zrobić :)Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 rozrzad prawidlowo ustawiles ? przed remontem palil ok ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Świece zmień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 i to najlepiej na irydową lub platynową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 zwykla swieca z powodzeniem wystarcza , sam latam na Denso zwyklej od 3 lat. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM LC-4 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 nie wiem dokladnie jak było bo kupiłem go do remontu (przeskoczył łańcuch rozrzondu) ale gościu mówił że miał duże problemy z jego odpaleniem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM LC-4 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 włożyłem nową świecę daje iskre prawie za każdym razem ale taką cieniutką i skacze troszkę. a może akum. nie wydala bo najlepsze dni ma już za soba. mam żelowy 12v 4ah dałem mu dawkę wahy pod świece i ani nie drgneło :(w sobote koledzy jada na tor na słowacje też chciał bym pośmigać z nimi :(Pomocy koledzy :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 To sprawdź ładowanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM LC-4 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 ładowanie sprawdzone 14v bije :)ale co mi po tym ładowaniu jak dopuki go nie odpale to ma za małe kopniecie pradu ( tak myśle) ale niekoniecznie tak musi byc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Masz kumpla z takim sprzętem ? Porównaj iskrę według mnie tu jest przyczyna. Do tego sprawdź jeszcze raz na spokojnie luz zaworowy, sprawdź ciśnienie i podaj wyniki pomiarów na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Sciagnij manuala i zmierz uklad zaplonowy miernikiem wedle opisu z manuala .Zobacz cy nie odpali na kablach od innego akumulator np z samochodu. Z tego co wiem masz uklad zaplonu bateryjny i na slabym aku moze nie palic , a na zapych zapali, bo alternator wspomoga zasilanie cewki WN. nie odpalamy motocykla nawet na chwilę z akumulatora samochodowego bo narobimy dużo szkód w instalacjimoderator Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.