jannikiel Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Hahah pomyłka, impulsatorek okazał się Boschaale moto już naprawione i przetestowane wczoraj w ok. 200 km trasce terenowej... Pozdr. J-999 P.S. Przy niejako okazji wymieniliśmy wydech bo oryginał powodował że DucatiEndurko koledzy nazywali blasznka :icon_mrgreen: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 ale ulga , ducati przeszlo do histori , yno japonia :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 ale ulga , ducati przeszlo do histori , yno japonia :cool: nuda ...... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 W końcu męska decyzja :lalag: ... A trzeba było mnie posłuchać, bo zawsze mam rację :icon_razz: :icon_mrgreen: Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 dzis u mnie hamowali 899 , 10kuni wiecej niz 848 czyli 128 na kole Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Powiem, że całkiem nieźle, chyba lepiej niż wcześniejsze 999... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgadzam się z tym co napisałeś Theodor. Większość motocyklistów w tych czasach, to szpanerzy i cwaniacy. Ze snobkami najczęściej można porozmawiać o cenie kurtki, z której wystaje metka.. Chociaż znam też przypadki gdzie cena motocykla nie była duża, ale piórko z dupy i tak wystawało :crossy: W każdym środowisku są motocykliści i użytkownicy motocykla.. Szacun dla motocyklistów, którzy są sobą zawsze i wszędzie :buttrock: Ważne co ma się nad dupą, a nie pod.. Pzdr. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 dzis u mnie hamowali 899 , 10kuni wiecej niz 848 czyli 128 na kole He, he, tyle, ze hamerykanckie kunie to mniej nisz brytyjskie, a jeszcze mniej niz europejskie. Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 masz odniesienie ile % wiecej od poprzedniego modelu i o to mi tylko chodzilo :wink: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Jeździłem Ryśkową Multistradą 1200 S...wrażenia niesamowite, opisałem w innym miejscu, pozwolę sobie przekopiować... "Miałem okazję na dniach jeździć Multistradą 1200 S, choć temperatury nie rozpieszczają..., wcześniej testowałem BMW i Tigera...Powiem Wam, jak kto ma kasę to nie ma za wielkiego wyboru, tylko Multi 1200, która ma 1 tylko wadę/zalete ( niepotrzebne skreślić), brak kardana, jak dla kogoś to jest wyznacznikiem to oczywiście nie bierze Multinki w rozważaniach... Przyjemność z jazdy, charakterystyka silnika to jest zupełnie inny poziom, konkurencja to po prostu toporne klocki, udające enduro, Ducati nic nie udaje, a każdym z tych motocykli wyjazd w cięższy teren kończy się problemami...Ducatek lekki( jak na takiego turystyka), zwinny, jak ktoś ma silne nogi to zrobi zawrotkę na nim, na konkurencji albo gleba, albo kontuzja...Jestem po prostu w lekkim szoku jak ten motocykl , daje sobie radę w: mieście, koleinach, szutrach i szybkim przelocie do roboty i z powrotem.. Jadąc na 6-tce ok. 90-100 dodałem lekko gazu zerknąłem szybko we wsteczne lusterko, potem luknąłem na licznik a tam 165, trwało to naprawdę dosłownie chwilę.... Dodam, że moto ma w wyposażeniu:- wysoką szybę, co znakomicie ułatwiał mi jazdę w zimnie, schowałem się za szybę, i nie przewiało mnie...- handbary- kufry kpl.- podgrzewane manetki-standard mapy zapłonu- enduro- 100 KM, miasto- 100 KM sport- 150 KM- kontrolę trakcji- ABS wielopoziomowy+ wyłączenie- Ohlinsy regulowane zawieszenie elektycznie/elektronicznie ustawianie pod róznego rodzaju sposoby jazdy + obciążenia na 1 os. 2 os. 2 os + bagaż- immo nowej generacji kluczyk chowa się do kieszeni, odpala na czuja, oraz można odpalić w razie "W" swoim osobistym kodem PIN- blokada kierownicy lektryczna- podstawka centralna/boczna- hamulce Brembo takie prawie Superbikowe, standard pompy radialne i regulowane klamki- szerokie wygodne siedzenie + wygodne( co jest niesamowite jak na Ducati) siedzenie pasażerkiJeżdżąc w zimnie i mokrym zimnym asfalcie w motocyklu nie wykrywam żadnych wad, chyba tylko taka, że nie jest mój..." Pozdr. J-999 P.S.Nie ubliżając nikomu, ale mam wrażenie, że konkurencyjne firmy robią swoich ewentualnych klientów mocno w konia oferując toporne i ciężkie kloce wyglądające jak czołg Pancerkampfwagen 2,i jak muszą się z nimi męczyć ich właściciele...Niech się przejadą porządnie taką Multinką 1200 a potem swoim kartoflakiem i wtedy otworzą im się oczy... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.