Panasonic Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Witam. Mam problem z moim motocyklem (suzuki gs 650 g katana) A mianowicie: pali cholernie dużo, nie ma przyspieszenia, na piątce jedzie 160 i nic więcej nie chce i jeszcze czasem gaśnie wiec myślę ze to mogą być gaźniki. I teraz mam do was pytanie, czy czyszczenie i regulacja jest bardzo trudna, jeżeli nie to w co się uzbroić na taką operacje. Widziałem filmik na youtubie jak jakiś koleś czyści gaźniki i miał jakiś specialny środek. Gdzie na terenie warszawy można się w to zaopatrzyć? Norauto? Nie chce wydawać kolejnych 200 zł. Odrazu zaznacze że mam caly gaźnik już wymontowany tylko chce na nim zobaczyć jak to będzie wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Sprecyzuj duże spalanie, bo to nie jest ani supersport ani ekomaszyna. 180 to raczej niezły wynik i tutaj to szukałbym problemu z ciśnieniem w oponach, zapuszczonego łańcucha albo ewentualnie wysokiej masy kierownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panasonic Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 (edytowane) Nie 180 tylko 160. Duże spalanie kolo 18 litrów. I to na pewno one bo raz je czyściłem i wtedy zupełnie inaczej jeździł. 160 na 3 biegu miałem. Moto z 82 roku Tylko wtedy robiłem to u mechanika. A ja chciał bym zaoszczedzić te 2 stówki :) Edytowane 8 Września 2013 przez Panasonic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Nie 180 tylko 160. Duże spalanie kolo 18 litrów. I to na pewno one bo raz je czyściłem i wtedy zupełnie inaczej jeździł. 160 na 3 biegu miałem. Moto z 82 roku Tylko robiłem to u mechanika. A ja chciał bym zaoszczedzić te 2 stówki :) to po co Ci motocykl jak chcesz oszczędzać ? chomika sobie kup :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panasonic Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Dobra gaźniki wyczyszczone i skręcone. I teraz pytania 2 :). Co jeśli źle je zmontowałem? Może przez to mi się rozwalić silnik ? Pytanie 2 jeżeli jest wszystko dobrze to jak je wyregulować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Rozbierałeś baterie gaźników, czy czyściłeś je skręcone ze sobą? Jeśli rozkręcałeś baterie możesz liczyć na przecieki paliwa, i apiać to samo. (gdzieś czytałem aby jednak powstrzymywać sie od tego) A teraz czy części trafiły w te same gaźniki? Co do regulacji serwisówka ma bardzo dobrze opisaną instrukcje. Oczywiście teraz ustawienia mogą odbiegać od tam podanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panasonic Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Każdy z gaźników czyściłem oddzielnie. Więc części są powkładane tam gdzie były. Czemu ma ciec ?? Skoro wszystkie uszczelki pozakładałem na swoje miejsce ? Znaczy się nie zdejmowałem uszczelek pod którymi są jakieś kanaliki.W sumie to żadnych uszczelek nie zdejmowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Znaczy się nie zdejmowałem uszczelek pod którymi są jakieś kanaliki.W sumie to żadnych uszczelek nie zdejmowałem.To jak je czyściłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Pewnie szmatką ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 nooooo ale 2 stówki do przodu :laugh: Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panasonic Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Okazało się że to była wina świec. Ale są strasznie usmolone wiec będę musiał coś z mieszanką wykombinować. Macie jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Wyczyścić gaźniki :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panasonic Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Czyściłem je jakimś sprejem do gaźników. Z dołu tam gdzie jest pływak jest na tym elemencie taka uszczelka która jest zgrzana do tego dekla. I nie chciałem jej zdejmować bo nie widziałem takiej potrzeby. Tym sprejem przeczyściłem wszystkie kanaliki, potem kompresorem i złożyłem wszystko do kupy. Nie wiem czy to coś da skoro ta przepustnica dozuje mieszankę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Trzeba było nie czyścić tych gaźników skoro nie było takiej potrzeby... :blink: teraz to tylko przepustnicą :laugh: Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panasonic Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Nie no wiesz napisałem w pierwszym poście że gaźniki mam 2 jeden w motorze którym cały czas jeżdżę a drugi do moturu który składam. I teraz moje pytanie takie jak wyregulować tą przepustnice. Bo nie widziałem żadnej śrubki do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.