tadeo Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 http://otomoto.pl/suzuki-bandit-gsf-1200-s-2002r-M3769730.htmlhttp://motocykle-tarnobrzeg.otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-650-2006r-M3789889.html To na początek może coś takiego :) . Cena trochę niska , ale warto może obejrzeć ?Albin77 - te roczniki za taką kasę? Zejdź na ziemię! Jeśli faktycznie masz max 7 tysi, to szukaj w rocznikach 98', 99'. Lepiej wziąć sprzęt starszy, ale zadbany niż młodego ulepa. Te wyglądają całkiem nie najgorzej: http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-1200-dobry-stan-z-niemiec-M3714889.htmlhttp://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-gsf1200s-gsf-1200-s-oryginal-M3749414.htmlhttp://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-1200-2-reka-super-stan-z-de-M3714815.htmlhttp://otomoto.pl/suzuki-bandit-1200s-M3799471.html Oczywiście to tylko przykłady, ale ja wybierałbym z pomiędzy nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Mam jednego znajomego który go miał. Nie miał o nim dobrego zdania. 1. B122. SV 650N3. ???????? Dalej nikt się nie wypowada na temat VTR . Czyżby nikt tym nie jeździł ? @tadeoA jak wygląda zapotrzebowanie na olej u CIebie ? Często robisz dolewki ? Co mu się w tym zrx nie podobało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yunac Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 A jeśli jednak v-ka chodzi ci po głowie to jeszcze porozglądał bym się za VFR, fajny dopracowany sprzęt tylko jak ktoś już wcześniej wspomniał trzymają cenę i chyba nie bez powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Najlepszą elastyczność dają silniki R3, czyli Triumphy :). Do 7 tys. można kupić fajnego Sprinta 955i. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 (edytowane) Dziękuje wszystkim za opinie , propozycje i rady/porady .Z tego co wiem w sobote w wawie ma byc jakaś giełda zorganizowana. Podskoczę , zobaczę co jest. Dosiąde kilka sprzętów i wtedy będę wiedział na 100% Na chwilę obecną poslucham osób które zachwalają B12. Za takim będę się rozglądał. Tylko będę szukał S-ki .Zobaczę również SV 650 N ;) - jeżeli tylko będzie.Żeby tylko pogoda dopisała. Jeszcze jedno :Dlaczego np w tym samym roczniku B12 2000-2002 jeden sprzęt ma lampę przednią prostokątną a drugi ma kocie oczy ? Czym jest to uwarunkowane ? Edytowane 12 Września 2013 przez Albin77 Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) Byłem wczoraj na bazarku , dosiadlem sie do kilku sztuk. Między innymi do Fazerka 1000 i VFR 800. Niestety Bandita 1200s nie było.Chciałbym zapytać jeszcze jakie macie zdanie na temat Hondy VFR 800 ?Interesuje mnie awaryjnosc,dostepnosc czesci,spalanie.Z tego co wiem v4 mialo jakies problemy z vtec-kiem i rozrządem. Tylko w jakich latach się to działo.Powiem szczerze że pomimo lekko pochylonej pozyci do przodu, nie jest to aż takie tragiczne. Nie wiem jak bylo by to na dłuższą trasę. Edytowane 15 Września 2013 przez Albin77 Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) Trafilem cos takiego jeszcze:http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-bandig-gsf-06-M3530489.htmlNie wiem czy nie dziwne że ten rocznik w tej cenie. Jest bardzo blisko i moge podjechac zobaczyć. Tylko czy warto ?Może ktoś na szybkosci na to zerknąć ? VFR-kę trafilem taką :http://allegro.pl/show_item.php?item=3535279281 Edytowane 16 Września 2013 przez Albin77 Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Nie wiem co za problemy były w VFR800 z rozrządem i w jakich rocznikach. Wiem natomiast, że bodaj 98-01 (?) miały rozrząd bezobsługowy, a wersje z Vtec'iem mają nieciekawe przejście przy 7 kprm, ale właśnie to mi się w tym motocyklu podoba najbardziej. Podobnież w pierwszych modelach w 2002 zdarzało się, że Vtec świrował, ale ze względu na to, że interesuję się tym motocyklem całkiem na serio to przeczytałem sporo tematów i był same pozytywne opinie. Oczywiście, to zależy jaką sztukę trafisz. A i jeszcze jedna sprawa- nie wierz w bajki. Wejdź sobie na mobile.de albo inne szkopskie strony i zobacz jakie przebiegi mają tam VFR'y- rzadko trafi się poniżej 50 k i to w zupełnie średniej cenie. ;) Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) To że przebieg jest zanizony to ja wiem. Doświadczylem to już na autkach. Największy przekręt chcieli zrobić na IVECO DAYLY . Dobrze ze mielismy z kolegą znajomego w serwisie Iveco. Przekręt o 750000km . Auto z 2007r A teraz w temacie.Najbardziej zastanawiam sie i raczej wezmę1.GSF 12002.GSF 6503.VFR 800Tak sie wszystko klasyfikuje. Dzownilem dzis do klienta ktory ma b12.Jade jutro obejrzec. Mowi ze jedyny mankament to strzaly w wydech przy gwaltownym spuszczeniu manetki. Ponoc diagnoza to uszczelki pod kolektorem wydechowym, chociaż mnie sie wydaje ze to raczej gazniki , a moze coś innego.Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyc ? Edytowane 19 Września 2013 przez Albin77 Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 w B12 zawory reguluje się śrubkami - i dobrze jest kontrolować luzy co sezon, chociaż książka serwisowa mówi o 12 tyś (poprawcie jeśli się mylę) - i od tego zaczął bym szukanie przyczyn. Koszt w serwisie od 60zł, lub samemu 2godzinki.Moto ma oryginalny wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) w B12 zawory reguluje się śrubkami - i dobrze jest kontrolować luzy co sezon, chociaż książka serwisowa mówi o 12 tyś (poprawcie jeśli się mylę) - i od tego zaczął bym szukanie przyczyn. Koszt w serwisie od 60zł, lub samemu 2godzinki.Moto ma oryginalny wydech?Wydech nie jest oryginalny.Link do oferty:http://allegro.pl/show_item.php?item=3524609383Wlasciciel bedzie obchodzil 50lecie. Więc mam nadzieję że nie jest to moto bardzo zle.Mowil że jak zakupil bylo cale matowe,jakby stalo pod chmurką. Zdjął wszystkie elementy i zawiozl do polakierowania. Ponoć sam bezbarwny polożony.Niby nie nosi sladów jakiejś kolizji czy szlifu. Jestem umówiony na 20.09.2013 na godz 16.00 Edytowane 20 Września 2013 przez Albin77 Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 No i zaczyna się szukanie "okazji"! Kumpel kupił w zeszłym sezonie rocznik 2001 za 11 tys i jeszcze opony musiał wymienić, ale poza tym moto było na prawdę w stanie idealnym. Ten ma dość okazyjną cenę. A kolektory aż w oczy jebią! Jak już pisałem, za taką kasę to zdrowy model z lat 98'-99'.Mimo wszystko życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 To że kolektory są pomalowane to widzialem.Czy to świadczy o czymś złym że sa pomalowane na czarno ? Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 A kto normalny maluje na czarno kolektor, który w łatwy sposób można wypolerować? Lakierowanie całości tez o czymś świadczy...Sądzę, że moto musiało być strasznie zapuszczone. Ale to Twój wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Możliwe że masz racje.Podjadę,obejrzę,będę widzial. Dla mnie 1 wrażenie jest najważniejsze. Potem tylko sprawdzenie silniczka,skrzyni,sprzęgla.Nie jadę go zakupić. Jadę poprostu sam autkiem zeby rzucić okiem. Nie jest daleko bo tylko 100km . Więc przezyję jak będzie zlep.Nie oczekuję że za taką kwotę zakupię moto w idealnym stanie. Lubię trochę grzebać, więc jak będą nie wielkie poprawki to się zrobi. Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.