konrad1f Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 CzołemCzy to 95 koni nie ma żadnego +-? VFR RC36II kupiłbyś za 7 tys w fajnym stanie. Jeśli wykluczysz regulator napięcia i sprzęgiełko rozrusznika (łatwo sprawdzić przy zakupie), to motocykl się nie zepsuje.nie ma (chodzi o "+") ponieważ to wynika z regulacji prawnych w zakresie dławienia motocykli pod kat. A2 Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tichy Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Witam wszystkich :) Podłączę się pod temacik, byłbym wdzięczny za pomoc przy wyborze motocykla - dysponuję budżetem do 8 tys, najważniejsze cechy jakie mnie interesują to chciałbym coś z wtryskiem oraz mało awaryjnego. Dalej to już może być szosowo-turystyczny ewentualnie coś pod sport ale w miarę wygodne.Byłbym wdzięczny za sugestie, narazie grzebiąc w necie trafiłem na coś takiego: http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr-f4i-600-wtrysk-okazja-zx6-M3828913.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 (edytowane) tak mocno bym sie tego wtrysku nie trzymał dysponując budżetem 8 tys. można celowac w vfr FI ale czy za 8 klocków znajdziesz coś cacy bez wkładu, zaraz sie okaże że to opony kartofle, napęd zużyty, klocków resztka, ja bym szkał gsxf750 z lat >2000, nie proponowałbym w ciemno ale mój braciak ujeżdza to drugi sezon, nie kupił idealnej laleczki a mimo to śmiga bezawaryjnie, a w sezonie zrobił wiecej km jak ja i to przy spalaniu o dobre 2 litry mniejszym jak u mnie, taniocha w utrzymaniu, jeździ fajniej jak typowa 600, wygodny prawie jak XX ;)a ta F4i to ulep straszny... Edytowane 29 Października 2013 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Moge zaproponowac GSX600F w kolorze czerwonym ( porzelakierowywalem z czarnego bo mial byc lepiej widoczny ). Rokn produkcji '93 przebieg 36 000 oryginal nie krecony z cala dokumentacja. Szczegoly na PW :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 za 8 tys nic dobrego na wtrysku nie kupisz. Poza tym jeśli 8 tys to twój cały budżet to szukaj czegoś za 5-6 tys. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tichy Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Dzięki za odp, ogólnie do 8 chciałbym zakupić motocykl a z opłatami tj przegląd, oleje i filtry, OC i ew drobna regulacja czy naprawa do 10 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Dolicz jeszcze napęd (400 pln) i opony (1100 pln) bo te rzeczy zwykle są na ostatnich nogach w sportach w tym budżecie, które idą na sprzedaż. Poza tym jest zwróć uwagę na kondycję przednich tarcz hamulcowych bo to też zawsze dodatkowe 1200 pln. Ważne aby był grube, nie miały wżerów i nie biły. Reszte pewnie już wiesz.No i pamiętaj że przebieg jest zawsze jak cena - "do uzgodnienia". Dlatego wszystkie motocykle zawsze mają między 20, a 40 tys km przebiegu. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tichy Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Poczytałem, zagłębiłem się w temat, zasięgnąłem opinii kilku osób i znalazłem coś takiego: http://otomoto.pl/triumph-tt-600-jak-nowy-ideal-cbr-r6-gsx-M3807003.html Uważacie że warto ? I jeszcze w sumie nie wiem czy tutaj takie pytanie ale ew czy ktoś by się podjął podjechania i sprawdzenia tak wstępnie tego moto ? Nie za dobre słowo oczywiście.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Napisz do Pawła, to dobry mechanik ceniony na forum, jeśli nic się nie zmieniło to bywa w tamtych okolicach. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/131244-ciagnie-wilka-do-lasu/?hl=%2Bci%B1gnie+%2Bwilka P.S. jakbyś się zdecydował to mam do sprzedania tłumik przelotowy Quill dedykowany do TT600, bardzo okazyjna cena :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 moja VFR ma juz 133 tys nalotu , oljeu nawet nie sprawdzam miedzy wymianami bo nie lyka ani grama , jedyne co sie popsulo to alternator , ale to przez oryginalny 15 letni akumulator hondy ktory wyzionął ducha i mial zawarcie na celach :).Tarcze przednie po 110 tys byly zjechane , za 300 zl kupilem oryginalne uzywki w bdb stanie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.