Proximite Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Witam. Przypadkiem stałem sie posiadaczem takiego motoru. Proszę znawców o określenie jaki to model. Wiem ze ma pojemność 300 i jest 2t oraz ma 4 biegi. Jako iż jest to bardzo niespodziewany nabytek stad mam masę pytań, które dla Was mogą wydawać sie dziwne. Po pierwsze to jak gasić ten motor? Na razie nie zidentyfikowalem żadnego przycisku/pokretla i robię to poprzez zduszenie go lub zakrecenie kranika. Po drugie to co może być przyczyna wejścia na maksymalne obroty przez jakieś 3-4 sekundy i następnie gasniecie? Niski stan paliwa może to powodować? Ile w takim motorze może kosztować kapitalny remont silnika? W 2000 sie zmieszcze? Dzięki z góry za odpowiedz i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 To jest model mx lub gs i rocznik 1991. Sprawdź magneto i cały stator czy nie jest uszkodzony, kumpel miał taki sam sprzęt i ten sam problem, że motor się wkręcał na max obroty i gasł, sprawdź jeszcze czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Nowych części nie dostaniesz do tego moto może tłok znajdziesz i korbę o reszcie pomarz. Z tego co pamiętam ten motor ma więcej biegów niż 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Pozaglądaj dla pewności na spód elementów plastikowych czy na felgi -> tam często jest wybita data produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 powinien być przycisk do gaszenia-mogę spróbować ci wytłumaczyć jak takie coś zbudować tylko pytanie czy ogarniasz podstawy elektryki , podłączanie wyłączników (takich jak np do odkurzacza czy lampki ) obsługe miernika ?? nigdzie na ramie nie ma żadnej tabliczki znamionowej czy numerów ??zobacz pod te plastiki od chłodnicy w okolicy główki ramy.... ogólnie rozumiem zapala wchodzi na obroty i gaśnie ?? nie jeździ?? można wiedzieć za ile to kupiłeś ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 gasniecie? Niski stan paliwa może to powodować? Tak. Po zakręceniu kranika powinno być podobnie. Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximite Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Dostałem w rozliczeniu... Jeździ ale po przejechaniu dystansu wchodzi na obroty i gaśnie. Potem Zapala i jedzie dalej... Następnie już nie odpalil bo paliwa było mało i dlatego pytam, czy to może być przyczyna ... Na plastikach przy manetce gazu jest 2002 ale to pewnie data plastiku... Na ramię numer zaczyna sie od 93 więc to może jest rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 patrz na plastiki które nie zostały wymienione np. airbox, może te od chłodnicy no i felgi. Handbary, błotniki i osłony lag widać, że są wymienione na jakieś z nowszych modeli. W każdym razie jeśli to rzeczywiście 91r. to lepiej szybko się go pozbądź bo części z tego rocznika nie dostaniesz praktycznie nigdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 to go po prostu zatankuj tylko mieszanką koniecznie :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximite Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Ok obejrzał go kolega i pojeździl trochę na nim. Okazało sie ze pływak sie zacina. Sprzęgło jeszcze jest ok, a na pewno napęd wytrzyma maks do końca sezonu przy ostrej jeździe. Przednia opona stan słaby a tylna dobry. Zaproponował mi za niego 2500. Rok to prawdopodobnie 1996. Opłaca mi sie go sprzedawać za tyle? Po wyjechaniu w teren uznałem ze to jednak za duZa moc jak na pierwsze moto i nie czuje sie bezpiecznie na nim, więc ja na pewno nie będę go uzytkowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Jakiej ceny byś nie dostał będzie dobra, bo pozbycie się tego samo w sobie jest trudne nie mówiąc o eksploatacji połączonej z totalnym brakiem wiedzy. Sprzedawaj i nawet nie wnikaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 To jest rocznik 1991. Model z rocznika 1996 jest całkiem inny. Sprzedaj to jak najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 jeden mądry że sie nie pcha na 300 w 2T na 1. motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.