prezes434 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 (edytowane) Drodzy koledzy mam problem z fazerem motocykl traci obroty dłwi się podczas jazdy. Jeżdzi na paliwie 98. W jednym dniu jeżdził po torze i nie było problemów. Po przejechaniu dłuższego dystansu problem się pojawia. W niedziele wracał z Bieszczad po przejechaniu 150 km już nie jechał. Przerwa 15 min jazda 30-40 km i znów przerwa tak cały czas. Gdy jest zimny jeździ poprawnie. Przed sezonem nowe filtry olej. Temperatura silnika nie przekracza 100stopni. Edytowane 30 Lipca 2013 przez prezes434 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Luzy zaworowe Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes434 Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Na krótkich dystansach po zagrzaniu nie ma problemu pojawiło się to dopiero po dłuższej jeździe. Możesz powiedzieć coś wiecej na temat tych luzów moto ma przejechane 7350 km jeździ nim kobieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Luzy się zmniejszają po zagrzaniu. Jak są już bardzo małe to na gorącym silniku kasują się całkowicie i nie ma kompresji. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Z takim przelotem to wszystko jedno kto nim jeździ. Natomiast odpuść sobie bene 98, bo niepotrzebnie przepłacasz. To nie jest wysilony silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes434 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Wczoraj zagrzałem moto do 103 stopni i dalej ogieńi jedzie, nic nie szarpie więc raczej to nie luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 To że zagrzałeś moto do 100 stopni to świadczy o temp płynu w obiegu, wkręć termometr w okolicach sprzegla lub michy olejowej to zobaczysz kiedy sie dobrze zagrzeje. Tak czy siak zacząłbym od luzów zaworowych bądź od sprawdzenia TPS i zresztą cała wiązke. Ewentualnie odepnij czujnik temp zasysanego powietrza z airboxa kiedy zacznie mulić i przejedź się. Wcześniej miej w pogotowiu odkrecony bak wystarczą te 2 śrubki przy główce ramy. PS. Moto miało jakieś przygody? zegary od 04 w góre były bez zmian lecz wiazki elektryczne się różniły rocznikowo i może ktoś już coś przerabiał przy zegarach i coś masuje. Strasznie dużo na rynku jest fz6 ulepionych z kilku roczników.... pzdr Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ja przestałem tankować 98 (jeśli to nie jest niezbędne) po przygodzie z zasyfiałym paliwem. W podróży kiedyś zatankowałem na A2 98 i z dystrybutora dostałem w gratisie pył metalowy, który zmusił mnie do wyjęcia gaźników. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 1. Na torze latasz 20 minut i odstawiasz moto - więc zgadza się z objawami jak wracałeś z Bieszczad.2. Przy przebiegu 7350 km to musi być okrutny pech aby to były zawory (choć tak wygląda). Pewny jesteś tego przebiegu w 5-cio letnim motocyklu? Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ja myślę, że należy sprawdzić pompę paliwową... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.