Adam M. Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 To najpierw sprawdz czy Triumph zaklada mozliwosc naprawy walu i wymiany panewek, bo jak nieto raczej sie to nie uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Tak swoją drogą to co chwile czytam o padniętych panewkach w 675. Nie mówiąc już o tym ile silników z tą usterką widziałem na sprzedaż. Poszukaj silnika z roku 2009 w górę bo wtedy ponoć trochę poprawili smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weasel777 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Hmm, silnik/moto jest z 2010, wał i panewki ma juz wymienione w ASO (Kraków, Wielicka, Tommarg, niczym zamkneli w zeszłym roku), zdążyłem to zrobić w ramach gwarancji, ale do ładu dojść z nim nie moge (długa historia, napiszę jeśli ktoś chce coś poradzić). Jakieś rekomendacje kto w Krakowie ma wiedzę i możliwości na diagnoze/naprawe? Cytuj Łasica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shavo Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 (edytowane) @baba_zanetti Posypały się czyli w przypadku panewek korbowodów praktycznie cała powierzchnia stopu łożyskowego była pościerana (panewki był "pięknie" brązowe). W przypadku panewek wału były tylko 2 zatarte. Żadna panewka się nie obróciła. Aktualka: Zamówiłem uszczelke pod głowice w ASO 156 zł. Byłem pytać jeszcze w jednym serwisie i stwierdzili, że nie ma przeciwskazań przełożenia wału (tylko pasuje najpierw sprawdzić jego stan i pomierzyć ogólnie wszystko) razem z panewkami pod warunkiem, że te panewki nie są rzucone byle jak tylko ponumerowane czy coś. Co do pompy oleju kazali zajrzeć do środka i zmierzyć ciśnienie po złożeniu aby zweryfikować jej sprawność. O ile nie zapomne to po złożeniu silnika i przejechaniu z 1000 km dam znać tutaj jak się wszystko (nie)trzyma. Edytowane 24 Lipca 2013 przez Shavo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Wal na zamiane radze kupic poza Polska - Niemcy, Angla a najlepiej Holandia, duzo motocykli i duzo rozbitkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Jak się żadna panewka nie obróciła to wał prawdopodobnie się nadaje, i nie trzeba zwalać głowicy, tylko założyć nowy wał do tych korb, na nowych panewkach, albo stary wał. Tylko najpierw trzeba go obejrzeć i zmierzyć. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.