SebiiPL Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Witam. Kupiłem nie dawno Yamahe xj 600s 1993r. i przy zmianie biegu obojetnie jakiego czy w góre czy dół strasznie zgrzytają biegi. Prubowałem regulować sprzęgło i nic nie pomogło zmieniłem też olej na MOTUL 5100 10w40 żadnej różnicy nie ma.. Nie wiem zabardzo za co sie zabrać i czekam na waszą pomoc.. Proszę o szybką odpowiedź !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Powiedz nam jak wbijasz biegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebiiPL Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Wciskam sprzęgło do końca i zmieniam bieg i wtrakcie zmieniania biegu szarbie całym motorem i słychac strasznie zgrzytanie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 technika zmiany biegu raczej mało prawidłowa, ale nie w tym rzecz a jedynka? też masz kłopot z wbiciem? a co po wrzuceniu jedynki i wysprzęgleniu - nie ciągnie w zauważalny sposób? bo póki o co opisane objawy podejrzewałbym skończone sprzęgło, na moją marną wiedzę technicznąjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 poszukaj tematu o zmianie biegów, i do góry i w dół z przegazówką. Bo techniki u CIebie raczej prawidłowej nie ma, spróbuj i opisz po tym wrazenia czy dalej sa stuki zgrzyty itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 w mojej ninji miałem też tak jak Ty . Kombinowałem ze wszystkim i nic :/ zmieniłem olej na MOTUL 300V FACTORY LINE 10W40 double ester i kurde maszyna przepięknie przewala biegi - CISZA ZERO TRZASKÓW . Ten olej jest drogi , ale wart ceny . zmień kolego olej i będziesz miał spokój. oto link do tego oleju http://www.4ride.pl/index.php/chemia-motocyklowa/oleje-motocyklowe-1/oleje-silnikowe-2t-i-4t/syntetyczne/olej-silnikowy-motul-300-v-4t-factory-line-10w40-100-syntetyczny-1l.html mam układ na moim terenie i mogę ten olej mieć po 59zł za litrowe opakowanie oraz 4 litry za 220 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Ja pierdziele, nie ma to jak polecać syntetyka do 20-letniego olejaka... Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Ja pierdziele, nie ma to jak polecać syntetyka do 20-letniego olejaka...nie bede sie mądrzył ale jeszcze wtedy chlodzony powietrzem, chlodniczke oleju dodali chyba w 96 czy 94, coś koło tego. Co do oleju, to ja bym pelnego nie zalał, ale ja sie nie znam wybitnie na olejach. pzdr moze teraz taka moda :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Olejak, powietrzak, jak zwał tak zwał, ale olej który się sprawdził w wodniaku nie zawsze jest wskazany do konstrukcji innego typu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebiiPL Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 No ale co z ta skrzybia biegi dobrze zmieniam ii taki głupi nie jestem bo to nie jest mój pierwszy motor tylko mnie martwi skrzynia wymieniłem dzisiaj tarcze sprzegłowe i dalej to samo :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 ten typ tak ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebiiPL Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 No ale nie aż tak one strasznie strzelają i zgrzytają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Co tu dużo gadac, masz skrzynię do roboty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 (edytowane) A mi się wydaje, że kolega wciska sprzęgło, obroty mocno spadają, naciska lewarek i ma zgrzyt z szarpnięciem , tak samo w dół... Normalnie powinno być kliknięcie, lub nawet kliknięcia nie powinno być ;p Edytowane 14 Lipca 2013 przez tiger666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.