Skocz do zawartości

Honda CBR 125 czy NSR 125 ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Cbr:

- 4t

- mała gabarytowo

- mała moc

- wygląda jak rower

 

Nsr:

- Duże spalanie, 10l nawet

- dźwięt 2t wiadomo jaki

- bardzo szybka, zadbany model w oryginale do 170km/h

- słabe przednie reflektory

- trudny dostęp do części zamiennych no i ich wysoka cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w tytule , waszym zdaniem który motocykl jest : lepszy , szybszy i w miare rozsądna cena ile kosztują mniej więcej obydwie maszyny :)

 

Kala kat PJ posiadasz ?

 

Oprócz spalania, to nsr będzie lepsza w mocy, szybkości, trakcji, hamulcach.

 

Heniu, o jakiej mowimy ? Roznica w predkosci to zaledwie 5 km/h

 

Cbr:

- mała gabarytowo

- mała moc

 

Nsr:

- dźwięt 2t wiadomo jaki

- bardzo szybka, zadbany model w oryginale do 170km/h

 

CBR

- jezeli nie siedziales na jednej i drugiej, to moze lepiej sie nie wypowiadaj + / - niema roznicy

- jak wyzej o jekiej kat PJ rozmawiamy ?

 

NSR

- dzwiek z doopy

- licznikowo calkiem mozliwe

 

Jak wyzej kat. A1 nie gra roli

 

Ten kto ma A2 nie zawraca sobie doopy jakas 125 - ka.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heniu, o jakiej mowimy ? Roznica w predkosci to zaledwie 5 km/h

 

 

 

Chyba coś ci się pomyliło cbr 125 to 115-120 max. Nsr to ok. 150km/h realne. No i dochodzenie do tej prędkości zupełnie inne. No i jak dla mnie to bardziej cbr ma dźwięk z dupy ale to zależy od gustu bo ja np. lubię 2t i jakby dalej je produkowali na szosę to bym nimi jeździł. W klasie 125 na szosę nie ma lepszych motocykli jak nsr, rs, tzr itp. One nawet 10,15 lat starsze od 4t są zrobione na lepszych podzespołach i mają lepszy osprzęt. No ale nie ma co się dziwić jak 13 lat temu kosztowały po 20 tys. zł więc sama cena mówi, że to jednak był innej klasy sprzęt niż dzisiejsze czteropaki.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chyba coś ci się pomyliło cbr 125 to 115-120 max. Nsr to ok. 150km/h realne. No i dochodzenie do tej prędkości zupełnie inne.

 

 

chyba nawet więcej albo licznik przekłamuje -ja leciałem z kumplem 160 licznikowe a ja waże 90kg on podobnie......nsr do 140 nie dochodzi ona zapierdyla może nie jak R1 ale jak na 30KM moto naprawdę ostro przyśpiesza :D

 

 

to spalanie to zalezy jak bedziesz jezdzil jak nie bedziesz dawal ciaglee full gaz to do 5l sie zmiescisz

 

miałem crm ten sam silnik to przy preclowaniu typu 70km/h 4.5/100 a w crm miałem crossowe opony one też dużo mają do spalania pozatym w nsr ten silnik ma chyba mniejsze dysze i jest ciut słabszy.......

 

jak dzida ogień to 10/100 oczywiście możliwe, może nawet ciut więcej....

 

 

Ten kto ma A2 nie zawraca sobie doopy jakas 125 - ka.

 

powiedziała osoba uważająca się za specjalistę w technice jazdy :D R1 na pierwsze moto źle, 125 źle czy można być poprawnym politycznie na tym forum kupując na początek cokolwiek innego niż gs/cb 500 :D ??

 

dźwięk to kwestia gustu mnie się podoba darcie szmaty :D małe 4t ma dopiero dźwięk z dupy do niczego nie podobny pierdzi jak agregat prądotwórczy, dźwięk w 4T to ma 600 czy 1000 a nie 50 czy 125.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącze do tematu, ponieważ kiedyś sam zastanawiałem się nad motocyklami o pojemności 125cc, ale wyszło jak wyszło i 600 cc jest ;P

 

 

Autorowi tematu muszę zadać kilka pytań i będzie wiadomo jakiego motocykla oczekuje ;P

Po pierwsze czy zależy Ci na ekonomicznej jeździe czy raczej spalanie nie robi na Tobie większej różnicy ? Może i NSR 125 pali 5l/100 km przy oszczędnej jeździe, ale przy takiej samej jeździe CBR 125 spali 3l/100 km :)

Druga sprawa to żywotność silników... CBR 125 na pewno ma większą żywotność (w końcu to 4T) niż NSR 125, ale należy pamiętać że są to motocykle używane, więc jeśli trafisz na dobry egzemplarz NSR 125 to nie powinno być problemów...

 

Trzecia sprawa czy nie będzie Ci przeszkadzał dźwięk CBR'ki 125, który przypomina bardziej dźwięk 50cc w 4T niż 500cc w 4T :P

Czwarta sprawa: CBR 125 jest bardzo mała, NSR wydaje się trochę "większym" motocyklem ( jest szersza od CBR'ki)... NSR ma lepszą trakcję (szersze opony), na temat hamulców się nie wypowiadam, ponieważ jak dla mnie są OK, ale różne są opinie - zresztą 125cc nie potrzebuje specjalnie dobrych hamulców to nie Ducati Panigale ... Wiadomo czym lepsze hamulce tym lepiej, ale są to motocykle dla nastolatków, a więc na czymś Japończycy musieli zaoszczędzić...

Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...