Skocz do zawartości

Ocena oferty Suzuki SV650, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Oooo, widze że ziomalka chce kupić SV.

Nie bardzo mogę ocenic po zdjęciach bo wygląda fajnie :) Tylko zastanawia mnie dlaczego sprzęgło jest nowe skoro moto ma 24 tys przebiegu :huh:

Uważam że to chyba za mało na to żeby je wymieniać i mam podejrzenia co do przebiegu. I wskazana uwaga i dokładne oględziny przed zakupem. No ale może chłopaki jeszcze wypowiedzą się w temacie bardziej sensownie niż ja.

Jeżeli chodzi o samo Suzuki SV w sensie technicznym i frajdy z jazdy, to jest to znakomity motocykl i może spowodować to że w/g niego bedzie się oceniało każdy inny

:laugh:

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja widac sprzęgła nie zamęczam :)

ed. A po co w ogóle strzelać ze sprzęgła? Pomijam kwestię czy nadaje się do gumowania czy nie. Bo to i tak nie mój zakres zainteresowania. Z moja Suzi to musze uważać z gazem na 2-ce bo ona sama z siebie wyrywna :laugh:

 

Ps. Sądząc po oponach ze zdjęcia to właściciel bardzo grzecznie i pomału jeździ

Edytowane przez Tamka

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wygląda ale...łańcuch wisi jak szmata a wygląda, ze to koniec naciągu, do turlania się po mieście mało kto zakłada podgrzewane manetki, kolektor wypalony więc nie ma co czyścic, zmieniona kierownica.

Owszem, duzo zmian na plus ale sceptyczny jestem co do przebiegu. Sprawdziłbym również dokładnie przód motonga.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie napęd do wymiany bo na foto tego nie ocenisz. Ale na pewno wisi jak szmata, jak można mieć tak luźny łańcuch? Wniosek że jakaś techniczna lebioda posiada ten motocykl. Tylna tarcza średnio wygląda, pajęczyna kabli i upośledzone kierunki z tyłu, pewnie jakieś gejowskie LEDy. Kable wiszące po prawej stronie kiery. Słupki kierownicy na śrubach z Castoramy, skorodowane. Lakier na silniku też spyziały tak jak i na wahaczu już odchodzi. Do tego korozja osi koła, napinaczy i drobiazgów. Przebieg nieoryginalny. Dobrze obejrzeć przód jak Monter pisze, do tego mocowania chłodnicy. W razie gleby chłodnica obrywa jako pierwsza. Tylna część ramy też, uderzenie setów pasażera przenosi obciążenie. Dźwignia biegów wygląda bardziej świeżo niż pozostały osprzęt. Przy glebie dźwignie biegów i hamulca nożnego też obrywają bo silnik wąski i nie chroni ich.

 

 

Po co strzelać ze sprzęgła? SV idzie do pionu z gazu I i II. Ale te silniki nie lubią gumowania.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co strzelać ze sprzęgła?

 

 

Nie będę po raz dziesięciotysięczny tłumaczył, tak po prostu się robi i już jak się chce jeździć porządnie. Hamować też można tylko tyłem ale czy jest to skuteczniejsze od hamowania przodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...