Martyna Wiatrzyk Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam. Powiecie coś na temat tego Suzuki SV650 z 2005http://otomoto.pl/suzuki-sv-650-mega-dodatki-zarejestrowan-M3667805.html Z góry dzięki za odpowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Oooo, widze że ziomalka chce kupić SV. Nie bardzo mogę ocenic po zdjęciach bo wygląda fajnie :) Tylko zastanawia mnie dlaczego sprzęgło jest nowe skoro moto ma 24 tys przebiegu :huh:Uważam że to chyba za mało na to żeby je wymieniać i mam podejrzenia co do przebiegu. I wskazana uwaga i dokładne oględziny przed zakupem. No ale może chłopaki jeszcze wypowiedzą się w temacie bardziej sensownie niż ja. Jeżeli chodzi o samo Suzuki SV w sensie technicznym i frajdy z jazdy, to jest to znakomity motocykl i może spowodować to że w/g niego bedzie się oceniało każdy inny :laugh: Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Wizualnie wygląda bardzo dobrze. Jedynie to gościu mógł już kolektor wyczyścić przed sprzedażą ... Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Uważam że to chyba za mało na to żeby je wymieniać Nie jeden po kilku strzałach wymieniał a 24tys. to cała wieczność. Ja bym już pewnie trzeci komplet zakładał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 W Sv-ce ze strzałami to ciężko, bo do gumowania ten motocykl się nie nadaje, a jeśli ktoś próbował to lepiej się dobrze przyjrzeć silnikowi Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 (edytowane) No to ja widac sprzęgła nie zamęczam :)ed. A po co w ogóle strzelać ze sprzęgła? Pomijam kwestię czy nadaje się do gumowania czy nie. Bo to i tak nie mój zakres zainteresowania. Z moja Suzi to musze uważać z gazem na 2-ce bo ona sama z siebie wyrywna :laugh: Ps. Sądząc po oponach ze zdjęcia to właściciel bardzo grzecznie i pomału jeździ Edytowane 5 Czerwca 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 No ja bym wypunktował nieco więcej :) Kierownica nieoryginalna, bez balanserów - pewnie chińska. napęd, opny do wymiany, stan daleko odbiegający od 24k przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ładnie wygląda ale...łańcuch wisi jak szmata a wygląda, ze to koniec naciągu, do turlania się po mieście mało kto zakłada podgrzewane manetki, kolektor wypalony więc nie ma co czyścic, zmieniona kierownica.Owszem, duzo zmian na plus ale sceptyczny jestem co do przebiegu. Sprawdziłbym również dokładnie przód motonga. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Martyna, a co w Zamościu słychać? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Niekoniecznie napęd do wymiany bo na foto tego nie ocenisz. Ale na pewno wisi jak szmata, jak można mieć tak luźny łańcuch? Wniosek że jakaś techniczna lebioda posiada ten motocykl. Tylna tarcza średnio wygląda, pajęczyna kabli i upośledzone kierunki z tyłu, pewnie jakieś gejowskie LEDy. Kable wiszące po prawej stronie kiery. Słupki kierownicy na śrubach z Castoramy, skorodowane. Lakier na silniku też spyziały tak jak i na wahaczu już odchodzi. Do tego korozja osi koła, napinaczy i drobiazgów. Przebieg nieoryginalny. Dobrze obejrzeć przód jak Monter pisze, do tego mocowania chłodnicy. W razie gleby chłodnica obrywa jako pierwsza. Tylna część ramy też, uderzenie setów pasażera przenosi obciążenie. Dźwignia biegów wygląda bardziej świeżo niż pozostały osprzęt. Przy glebie dźwignie biegów i hamulca nożnego też obrywają bo silnik wąski i nie chroni ich. Po co strzelać ze sprzęgła? SV idzie do pionu z gazu I i II. Ale te silniki nie lubią gumowania. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Po co strzelać ze sprzęgła? Nie będę po raz dziesięciotysięczny tłumaczył, tak po prostu się robi i już jak się chce jeździć porządnie. Hamować też można tylko tyłem ale czy jest to skuteczniejsze od hamowania przodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.