Skocz do zawartości

idealny sport-turystyk na poczatek........badz endurko


Rekomendowane odpowiedzi

od kilku miesiecy poszukuje odpowiedniego moto dla siebie, ale kompletnie niewiem co i jak:( podobaja mi sie: kawasaki gpz 500 i suzuki gs 500, ale chcialbym wiedziec jakie wy polecilibyscie motocykle(na pierwsza maszynke)za okolo 6-6.5tys zl. ktore sa w miare popularne(latwo je dostac w dobrym stanie) i tanie w eksploatacji(naprawy itp.), bo ja sie raczej nieznam. chodzi mi o maszynki sportowo-turystyczne badz endurko(wiem ze to nie ten dzial, ale niebede zasmiecal forum kolejnymi postami. gs-a wezme jak niebede mial innych motorkow do wyboru). jesli ktos sie wykuma w moim poscie i mi odpowie bede wdzieczny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

 

Jeżeli chodzi o mnie, to mogę Ci polecić Yamahę XJ 600 S Diversion. Nie należy on do kategorii "sportowo-turystyczny",ale turystyczny jak najbardziej ;) Z resztą można nim całkiem fajnie poszaleć(oczywiście stosownie do jego mozliwości i umiejętności kierowcy). Motocykl bardzo popularny, spory wybór wśród egzemplarzy używanych, mało awaryjny i tani w eksploatacji.Jest to motocykl bardzo trwały, przebiegi rzędu 80 tys.km. i więcej,to dla niego pestka.Osiągi jak na pierwszy motocykl są więcej niż zadowalające.Sprzęt jest ekonomiczny i jak na 61 kucyków całkiem dynamiczny. Nie zmusza do częstych wizyt w serwisie.

Diversiona była moją pierwszą dużą japonią.Natłukłem nią bezawaryjnie 30 tys km. i byłem z niej bardzo zadowolony. Gorąco polecam :mrgreen:

 

GS 500, nie jest złym wyborem,ale Dywersja w/g mnie jest większa, tzn. wygodniejsza dla kierowcy i pasażera,więcej mocy,cztery cylindry,no i te dwa kominy, które bardzo mi się podobały:)

 

Jeżeli chodzi o GPZ 500, to nie mam z nim żadnych doświadczeń, tak samo jak z motocyklami enduro :banghead: Muszą się wypowiedzieć właściciele tych maszyn ;)

 

Pozdrawiam i życzę udanego wyboru oraz zakupu ;)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram, XJ-ta na pierwszy duzy motor jest trafnym wyborem tyle ze za 6500 moze być kłopot z dobrym egzemplarzem, poza tym gabaryty ok, dynamika również, motocykl na miasto i poza, może napakować rzeczy jak na wielbłąda plus pasażer, trafi wówczas na dynamice ale i tak w pozwala na płynną i przyjemna jazdę, stosunkowo tani w eksploatacji

polecam,

moja opinia jest bardzo subiektywna gdyz jestem szczęśliwym posiadaczem takowego sprzetu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No za taką sumę mogą być kłopoty ze znalezieniem dobrego egzemplarza.Ale jak dobrze powęszysz to z pewnością coś znajdziesz z pierwszych roczników produkcji :banghead:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo często przewija się tutaj w postach XJ-a. Ja taką też jestem zainteresowany. Mam nawet jedną na oku, ale czy to nie za drogo?? jest to 600-ka w wersji S z 1993 roku i ma przebieg 65 tyś. Z daleka wygląda nieźle, ale jest po szliwie (jedno żeberko z cylindra wyłamane), oraz tylna opona jest łysa. Gościu che za nią 7.50 czy to nie za dużo?? Co o tym myślicie??

Chodzi fajnie ale nie jeździłem jeszcze na tym... tzn jeździłem ale tylko po parkingu... i się zakochałem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie chce teraz kupowac motorka tylko za rok(zeby sobie pocwiczyc jeszcze przed egzaminem). a teraz chce sie tylko zapoznac w temacie. 125 owszem moglbym kupic i wyrobic sobie kat. A1, ale na dluzsza mete wole poczekac i kupic sobie moto na troche dluzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda tylko pare razy przejechałem się gpz'tem, ale wrażenia jak najbardziej pozytywne. Duży (w miare), wygodny, chamulce całkiem ok (ten miał dwie tarcze z przodu). Do tego przez pare miesięcy jeździłem lekkim skuterem (poniżej 90 kg wagi) i gdy siadłem na tego gpz'ta to zabardzo nawet nie odczuwałem tych ponad 180kg wagi (no dobra, przy stawianiu na stopke centralną jakoś trudniej było :banghead: ) Jakiś tam problemów z opanowaniem maszyny też nie ma, no i jak wspomniałem jest bardzo wygodny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy tutaj wypisali kupe rzeczy o roznych motocyklach, ale w twojej sytuacji naprawde rozsadny zakup to male enduro ( powiedzmy do 350 ccm ).

Najmniejsze koszty, najlatwiej nauczyc sie dobrze jezdzic - w miescie, na dziurawych ulicach bedziesz lepszy od tych wszystkich 4 cylindrowek i bedziesz mial czas zeby zastanowic sie co naprawde ci pasuje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...