Lucass Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Hej. Problem jest taki. Klamka łapie na samym starcie ok 3 mm od wciśnięcia. Koło się nie blokuje. Co może być problemem? Nowy płyn hamulcowy yamalube 5.1, tłoczki czyszczone, klocki nissin nowe. Przed wymianą podzespołów o których przed chwilą wspomniałem był podobny problem z tym że blokowało czasami koło. Podczas jazdy co kilkadziesiąt kilometrów zdarzy sie tak że klamka jest normalnie miękka. Ale większość jazdy jest b.twarda. Proszę o porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Próbowałeś ustawić luz na klamce? Może masz po prostu na tyle czuły hamulec że jak wciskasz lekko to nic sie nie dzieje a jak trochę mocniej to koło blokuje. Zwiększ luz na klamce to powinno być łatwiej go wyczuć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 ten motocykl nie ma takiej opcji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Klamka od hamulca ma być twarda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Może klamka nie cofa się do końca , a wtedy tłok nie odsłania otworka w zbiorniczku ,którym powinien cofać się płyn hamulcowy . Płyn się nie cofa = tłoczki nie wracają . Albo tłoczki zanieczyszczone i zacierają się nieco w zaciskach . Ale ostatecznie ,skoro koło kręci się swobodnie i długo ........ :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 poszedlbym tropem wskazanym przez Darka, sprawa pompy, moze byc zanieczyszczona, nastepny etap bedzie taki, ze klamki w ogole nie ruszysz a kolo po ostatnim hamowaniu zostanie zblokowane...,inna przyczyna; mialem, tez cos takiego w R1, powod banalny za duzo plynu hamulowego. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.