davidd90 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Witam :)W tym tygodniu zakupiłem mój pierwszy motocykl crossowy CR 125. Poprzedni właściciel jeździł nią po lasach itp nie po torze. Kupiłem go po okazyjnej cenie a ja też będę mało jeździł (max 3godznki tygodniowo po lesie) Ogólnie stan motocykla jest dobry, zawieszenie, napęd dobry jednak jest problem z odpaleniem oraz wolnymi obrotami. Aby go odpalić muszę trzymać troszeczke gazu. Gdy juz odpali też muszę trzymać gaz bo jak puszczę to zgaśnie. Ciężko go odpalić jak jest zimny, musze 5-10 razy kopnąć aby zapalił. Gdy jest juz cieply i odpowiednio przytrzymam gaz to odpali, bo jak dam za dużo gazu to ciezko. Wymontowalem gaźnik, wyczyścilem wszystko, wykręciłem dysze i kompresorem przedmuchałem. Po czyszczeniu troszeczke lepiej odpala jak jest zimny ale nadal gaśnie. Jadąc motorkiem na wyższych obrotach motorek jedzie bardzo ładnie, fajnie równo zbiera się na obroty. Macie jakieś pomysły co może być nie tak?Dodam jeszcze że poprzedni właściciel w zimie wymienił tłok, zrobil szlifa, wymienił zaworki, wymienił korbowód.Mam jeszcze jedną prośbę. Z którego roku jest ten motocykl? Oto VIN: HMXJE01-5501645X (X-sy są w kwadracikach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Rocznik 1994.Co do reszty, to potrzebna jest regulacja gaźnika. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidd90 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 WitamDziękuje za odpowiedź. Co do gaźnika to próbowałem pokrętłem od ssania kręcić w lewo i prawo i tak nie mogę utrzymać wolnych obrotów. Próbowałem też pokręcać śrubę od regulacji składu mieszanki ale bez rezultatu. najlepiej działa jak jest wykręcona 1,5 obrotu. dziś mimo że jest niedziela zmierzyłem ciśnienie sprężania. NIestety jest chyba źle bo na kręceniu kopniakiem i na pełnym gazie uzyskałem 5atm. Jutro jeszcze dokładnie zmierzę.Jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym motocyklu? I jeszcze jedno, odkręciłem membranę między gaźnikiem a cylindrem i ta guma która styka sie bezpośrednio z membraną delikatnie w jednym miejscu jest pokruszona i tak zastanawiam się czy przez ten ubytek nie ucieka ciśnienie. Ale z drugiej strony na wyższych obrotach motorek działa świetnie więc sam już nie mam pojęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 jakież to zaworki wymieniał tam ten poprzednik? zaworki wydechowe bardzo rzadko wymagają wymiany, często czyszczenia opisałes typowe objawy zajechanego silnika, słaba kompresja powoduje zawsze w 2T problemy z odpalaniem na zimno (na ciepło problem się zmniejsza) i gaśnięcie na wolnych obrotach, miałem identycznie w dwusówie przez styraną membranę nie ucieka ciśnienie, ale silnik będzie cofał częśc paliwa z powrotem w dolot, co powoduje spadek mocy i wysokie spalanie, tez to przerabiałem czeka Cię remont kolego, ale co tego moto masz tanie częsci, wiec nie ma lipy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 przy 5 atm to i tak szał że zapala :D czeka Cię remont kolego, ale co tego moto masz tanie częsci, wiec nie ma lipy no ja obstawiam że mniej jak 1kpln nie będzie czyli nie wiem czy tak fioletowo.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jeśli chodzi o obroty to gaźnik do regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.