Skocz do zawartości

CR 125 Ciężko odpala, brak wolnych obrotów.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

W tym tygodniu zakupiłem mój pierwszy motocykl crossowy CR 125. Poprzedni właściciel jeździł nią po lasach itp nie po torze. Kupiłem go po okazyjnej cenie a ja też będę mało jeździł (max 3godznki tygodniowo po lesie) Ogólnie stan motocykla jest dobry, zawieszenie, napęd dobry jednak jest problem z odpaleniem oraz wolnymi obrotami. Aby go odpalić muszę trzymać troszeczke gazu. Gdy juz odpali też muszę trzymać gaz bo jak puszczę to zgaśnie. Ciężko go odpalić jak jest zimny, musze 5-10 razy kopnąć aby zapalił. Gdy jest juz cieply i odpowiednio przytrzymam gaz to odpali, bo jak dam za dużo gazu to ciezko. Wymontowalem gaźnik, wyczyścilem wszystko, wykręciłem dysze i kompresorem przedmuchałem. Po czyszczeniu troszeczke lepiej odpala jak jest zimny ale nadal gaśnie. Jadąc motorkiem na wyższych obrotach motorek jedzie bardzo ładnie, fajnie równo zbiera się na obroty. Macie jakieś pomysły co może być nie tak?

Dodam jeszcze że poprzedni właściciel w zimie wymienił tłok, zrobil szlifa, wymienił zaworki, wymienił korbowód.

Mam jeszcze jedną prośbę. Z którego roku jest ten motocykl? Oto VIN: HMXJE01-5501645X (X-sy są w kwadracikach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziękuje za odpowiedź. Co do gaźnika to próbowałem pokrętłem od ssania kręcić w lewo i prawo i tak nie mogę utrzymać wolnych obrotów. Próbowałem też pokręcać śrubę od regulacji składu mieszanki ale bez rezultatu. najlepiej działa jak jest wykręcona 1,5 obrotu. dziś mimo że jest niedziela zmierzyłem ciśnienie sprężania. NIestety jest chyba źle bo na kręceniu kopniakiem i na pełnym gazie uzyskałem 5atm. Jutro jeszcze dokładnie zmierzę.

Jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym motocyklu? I jeszcze jedno, odkręciłem membranę między gaźnikiem a cylindrem i ta guma która styka sie bezpośrednio z membraną delikatnie w jednym miejscu jest pokruszona i tak zastanawiam się czy przez ten ubytek nie ucieka ciśnienie. Ale z drugiej strony na wyższych obrotach motorek działa świetnie więc sam już nie mam pojęcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakież to zaworki wymieniał tam ten poprzednik? zaworki wydechowe bardzo rzadko wymagają wymiany, często czyszczenia

 

opisałes typowe objawy zajechanego silnika, słaba kompresja powoduje zawsze w 2T problemy z odpalaniem na zimno (na ciepło problem się zmniejsza) i gaśnięcie na wolnych obrotach, miałem identycznie w dwusówie

 

przez styraną membranę nie ucieka ciśnienie, ale silnik będzie cofał częśc paliwa z powrotem w dolot, co powoduje spadek mocy i wysokie spalanie, tez to przerabiałem

 

czeka Cię remont kolego, ale co tego moto masz tanie częsci, wiec nie ma lipy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 5 atm to i tak szał że zapala :D

 

 

czeka Cię remont kolego, ale co tego moto masz tanie częsci, wiec nie ma lipy

 

no ja obstawiam że mniej jak 1kpln nie będzie czyli nie wiem czy tak fioletowo....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...