DoVe Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Witam. Mam problem z tylnim kołem w motocyklu bandit s, ustawie naciag łańcucha, dokręcam oba prowadzenia i pozniej dokręcam ośke, i po przejechaniu ok 100 km przestawia się o pare milimetrów na znacznikach które znajdują się na ramie, mniej wiecej o połowe kreski. czym moze byc to spowodawane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Źle zakontrowane śruby ustawiąjące osiowość, nic innego, temat przerabiałem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoVe Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 A jak je zakontrować?? ja u mnie moge tylko śrubą na imbus kręćić, nic poza tym, nie ma tam zadnych nakretek zeby skontrować. Moze dziwn to ptanie ale świezy jestem w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 To jest spowodowane primo tym że znaczniki w banditach nie są za super, a druga kwestia to masz chyba ośkę źle dokręconą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Podobny problem miał kumpel - przyczyną był brak jednej podkładki ustalającej osiowość koła. Dokręcał ośkę coraz mocniej, a koło i tak się przestawiało na tyle ile pozwalał luz na śrubach regulujących naciąg. Nie wiem jak to jest w bandziorze, ale sprawdź z manulem czy masz komplet. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoVe Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 witam. mam problem z tymi wskaźnikami pokazjącymi ustawienie tylnej osi wzgledem ramy, jedno z dwóch blaszek ma otwór taki przepiłowany i jest w kształcie jajka, więc ustawianie względem tego jak dla mnie nie ma sensu. Pytanie?? gdzie mozna kupić takie nowe, albo jak to nazwać żeby szukać używanego? Z góry dzięki za odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 bedziesz specjalnie znaczniki szukal, i tak nie sa jakies super precyzyjne, sa rozne inne sposoby na ustawienie osiowosci, wez np. zmierz odleglosc od osi kola do konca wachacza z obu stron i bedzie OK Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 .... a przy następnych regulacjach luzu łańcucha , obie nakrętki napinające podkręć o taki sam kąt . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 juz nieistotne ze ma sruby nie nakretki ale bardzo sluszna uwaga, wystarczy raz poswiecic czas ustawic wszystko precyzyjnie jak nalezy a pozniej tak jak Darek napisal. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoVe Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam. Dziękuje bardzo za informacje. Chyba już wszystko ustawione i jeździ chyba dobrze. Mam nadzieje, co chwile sprawdzam ustawienie i chyba wszystko dobrze. Jeszcze raz dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.