Rafiy2k Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Witam witam, mam pytanko: podczas przejażdżki na 4 biegu około 8 tys obrotów poczułem jak by na ułamek sekundy sprzegło się śliznęło, Moto na 3,4,5,6 na wysokich obrotach juz tak ochoczo nie przyspiesza, ale na 1 biegu R1 bezproblemowo mozna gumowac i sprzegło się nie ślizga, na podnośniku przy wbitej jedynce i wciśniętej klamce sprzęgła koło stoi w miejscu czyli niby sprzegło ok, ale inne objawy wskazuja na ślizganie, dodam że R1 rn09 zalana nowym olejem Motul 10w40 MA2z góry dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 sprzeglo do wymiany , sprawdzisz to na ostatnim biegu i ok 2 tys obr - odkrec do konca gaz , zapewne silnik wejdzie na obroty i nie bedzie powoli przyspieszal,. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Prędzej zacznie szarpać przy takich obrotach na szóstce. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Już lepiej wrzucić 6 bieg na postoju podkręcić lekko obroty i ruszyć puszczając od razu sprzęgło jeśli natychmiast zgaśnie to jest ok. Lub 6 bieg i przyśpieszanie na maksa od 40km/h lub większej / mniejszej prędkości (najmniejszej możliwej bez szarpania). Na pierwszym biegu będzie się ślizgać jak już całkiem zostanie zużyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 jezeli problem sie powtarza to juz sam stwierdziles, ze sie slizga i nie ma co sprawdzac na inne sposoby, szkoda przekladek moze sa jeszcze dobre wiec pora wymienic tarcze. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiy2k Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam, zakupiłem tarcze EBC dla R1 bo stare do kosza poszły, rozebrałem sprzęgło i 5 przekładek jest w niemal idealnym stanie, 2 bardziej zużyte zdjęcia są w załączniku.Jeśli ktoś się zna to niech podpowie mi czy trzeba wymienić przedkładki zebym 2 razy nie rozkręcał sprzęgła :)dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 wygladaja dobrze, sprawdz czy nie sa pofalowane na plaskiej powierzchni jak szklo np. jesli jest w porzadku to mozna je uzyc. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 W serwisówce od GSXR-750 miałem ładnie opisane jak sprawdzić przekładki z tego co kojarzę to kładziesz na płaską powierzchnie i mierzysz suwmiarką , jak znajdę to podrzucę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 nie suwmiarka tylko szczelinomierzem Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Dokładnie Janusz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 jeśli to były minimalne ruchy, mogłeś podkręcić trochę linką od sprzęgła, na jakiś czas pomaga, ale widzę, że już zakupiłeś tarcze i rozebrałeś sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiy2k Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 pierwsza zdj przekładki ma widoczne wytarcie ale to jest pierwsza przekłądka która pracuje z tarczą o większej średnicy wewnętrznej czyli okdzięki za odp :)LWG i oby pogoda się poprawiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 jeśli to były minimalne ruchy, mogłeś podkręcić trochę linką od sprzęgła, na jakiś czas pomaga, ale widzę, że już zakupiłeś tarcze i rozebrałeś sprzęgłoCzyli podeprzeć sprzęgło, żeby na pewno się ślizgało, by nawet do sklepu i warsztatu nie dało się dojechać...Piękna rada... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiy2k Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 kombinowanie linka juz nie pomagało wiec skoczyłem do sklepu po tarcze EBC,34h moczenia w oleju silnikowym i znowy zacznie się jazda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.