Skocz do zawartości

Nie zdążyłem przełączyć na rezerwę i nie mogę teraz odpalić - F3


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Dziś odebrałem motocykl z serwisu. Wcześniej nie chodził na jeden cylinder i ogólnie nierówno pracował. Problemem okazały się gaźniki. Motocykl po regulacji pracował (pracuje?) bardzo ładnie. Przed samym domem zgasł (wcześniej zaczął się dusić), byłem przekonany, że to wina braku paliwa bo całą drogę jechałem (tak mi się wydawało, że na rezerwie) Okazało się, że jechałem na ON i paliwa w baku jest jeszcze około 3l (rezerwa), uradowany przełączyłem na RES i chciałem odpalić, ale lipa motocykl już nie chciał zapalić, kręcił, kręcił i żadnej reakcji. Wkurzony odstawiłem motocykl do garażu z nadzieją, że jutro rano mimo wszystko odpali. Nie mam już siły do tego motocykla....

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak w zeszłym sezonie jak zatkałem wężyk przelewowy baku (od spodu baku powinny być dwa wężyki zwisające luźno, gruby odpowietrzający i cienki przelewowy). Zatkałem ten cienki bo w gorące dni ulatniało się tamtędy paliwo, ale był taki objaw że po przejechaniu ok. 150km gasł z braku paliwa. Trzeba było wtedy otworzyć wlew bo bak się zapowietrzał i trochę pokręcić rozrusznikiem żeby gaźniki zaciągnęły paliwo.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dziś odebrałem motocykl z serwisu. Wcześniej nie chodził na jeden cylinder i ogólnie nierówno pracował. Problemem okazały się gaźniki. Motocykl po regulacji pracował (pracuje?) bardzo ładnie. Przed samym domem zgasł (wcześniej zaczął się dusić), byłem przekonany, że to wina braku paliwa bo całą drogę jechałem (tak mi się wydawało, że na rezerwie) Okazało się, że jechałem na ON i paliwa w baku jest jeszcze około 3l (rezerwa), uradowany przełączyłem na RES i chciałem odpalić, ale lipa motocykl już nie chciał zapalić, kręcił, kręcił i żadnej reakcji. Wkurzony odstawiłem motocykl do garażu z nadzieją, że jutro rano mimo wszystko odpali. Nie mam już siły do tego motocykla....

 

 

 

 

Jak zgaśnie ci na ON po przełączeniu na RES nie będzie chciał odpalić pomaga (nawet na ciepłym silniku) włączyć na moment ssanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziel sie tajemną wiedzą jak postępować w takim przypadku ;)

 

Instrukcja obsługi :)

Trzeba 5-6 razy "strzelić" rozrusznikiem w odstępie kilku sekund to pozwoli pompie napełnić gaźniki. W przypadku ciągłego trzymania rozrusznika pompa dostaję tylko jeden sygnał, a to za mało żeby zapełnić gaźniki benzyną. U mnie ta metoda zadziałala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...