lisek508 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mam problem z banditem otóż odpalam zimny silnik wszystko jest ok pochodzi na ssaniu ruszam, po przejechaniu kilku km motocykl tak jak by nie dostawał paliwa i zaczyna mu stopniowo brakować mocy, wtedy się zatrzymuję i motocykl odpali ale nie można dodawać gazu bo zgaśnie, jak lekko ostygnie można jechać dalej. Cóż to za problem? zawory? gaźniki? czy elektryka Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Zacznij od najprostszego-wymień świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Luzy zaworowe Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Świece są nowe, paliwo z baku schodzi jednak świece są blade i suche tak więc luzy zaworowe :) postaram się ogarnąć i napisać czy to było to :) Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 standard w tych silnikach - luzy zaworowe jak Piotr napisał, generalnie są one do kontroli co 12tys km i z doświadczenia wiem że warto to pilnować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.