Skocz do zawartości

Tani większy chopper- czy to wogle ma sens?


ded
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Taaaaaaaaaa ....

Kup golasa za 5-7 tysiecy to z warsztatu nie wyjdziesz .

 

kto Ci takich bzdur naopowiadał? a może sam to wymyśliłeś?

w tej cenie w nakedach (w dobrym stanie) możesz przebierać jak w ulęgałkach a i motocykle turystyczne się znajdą ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu mowimy o chopperach.

A koelga jeszcze przy swoim wzroscie i wadze nie kupi Virago 535 z 98 lub podobny rocznik lub nawet starszego zloma ...

Za 5-7 kupi, ale wlasnie bedzie to zlom.

Ceny rozsadnych i w miare zadbanych chopperow to minumum 10000 a juz majac 15000 moze przebierac jak w ulegałkach

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać każdy pisze o czymś innym

zacznijmy od tego, że motocykl typu chopper/cruiser nie jest wygodny

oczywiście każdy użytkownik tego typu motocykla będzie się zarzekał, że jest najwygodniejszy podobnie jak użytkownicy sportów, którzy udowadniają podobną tezę przykładami swoich długich jednorazowych przelotów

oczywiście - można się pomęczyć - tylko po co?

tzn odpowiedź jest jasna - dla lansu można się mocno pomęczyć :biggrin:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...aaaa jaki masz brzuch? Ja z moim mam wygodnie dopiero jak siedze prawie pionowo a bak jest w miare płaski. Wsadza cie na nakeda gdzie siedzi sie jednak troche pochylonym i do tego bak wystaje jak beczka. Bedziesz musial sobie odkrecac mięsień piwny. Jeździłem na FJR1300 i bylem za bardzo do przodu. Poza tym bolą nadgarstki od podpierania się. Wygode pozycji to mozna ocenic dopiero jak sie przeleci jednym ciągiem z 500km, wczesniej to tylko spekulacje na temat...

 

PS: Jak naked to poszukaj sobie modelu Honda X-11, krotko robili ale to bardzo udana konstrukcja. Fajna tez była X-4 ale to będzie droższe, bo w typie chopera i u nas unikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie Konrad1f ma rację. Najwygodniejsze są golasy i turystyczne enduro. Z tym pochyleniem na nich to bym nie przesadzał i bolącymi nadgarstkami Ksylo. Pochylona pozycja to jest na sportach i fakt na nich przy powolnej jeździe jeśli pęd powietrza Cię nie podnosi to potrafią boleć. Nawet ja u siebie przy dłuższej wolniejszej jeździe odczuwam nadgarstki a nie jest to typowy sport, tylko sport turystyk. Poza tym na golasach bez szyby aby podnosiło górę powietrze potrzebna jest mniejsza prędkość niż w przypadku sprzętów z owiewkami.

Tak czy inaczej na pewno warto przejechać się sprzętem i sprawdzić komfort jazdy zanim się go kupi :)

Odnośnie X11- fajny sprzęt i kilka widziałem naprawdę ładnie zrobionych.

 

Pozdr.

F.

Edytowane przez filipr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać każdy pisze o czymś innym

zacznijmy od tego, że motocykl typu chopper/cruiser nie jest wygodny

 

Zastanawiam się nad kupnem choppera. . Mam 180cm, 90 kilo i siły wystarczająco żeby utrzymać większa maszynę.

Wizualnie podoba mi się DragStar, ale za drogi. Mocny, nie za stary i ładny jest Vulcan, nawet 1500 nie są w zaporowych cenach.

Piszemy jednak o konkretnych upodobaniach autora co zaznaczyl w poscie jaki w temacie.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie przeczytajcie post kolegi ,

- Zastanawiam się nad kupnem choppera

-Mam 180cm, 90 kilo i siły wystarczająco żeby utrzymać większa maszynę.

-Jeżdżę mało, więc

.- Chciałbym, żeby motocykl był przede wszystkim tani, najlepiej znacznie poniżej 10 tys.

-Poczytałem wątki o tanich chopperach i chopkach na początek, ale ja chciałbym coś trochę mocniejszego, nie mniej niz 50 koni. Rocznik mało istotny, nie boję się staruszków ale patrzę też na to przez pryzmat awaryjności i dostępności części.

.- Nie chciałbym też zbytniej komplikacji konstrukcji- proste V2 (widzę ze stare Magny są tanie, ale dobrać się tam do czegoś, to trzeba pół moto rozebrać). Zależy mi na wygodnym siodle i niewymuszonej pozycji za kierownicą.

-Trasy raczej robię krótkie, więc nie jest to jakiś wyznacznik.

dlatego zaproponowalem virago 1100 bo ma to wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sie zgadza tylko nie jedna rzecz. Kolega zaklada, ze zawsze bedzie jezdzil krotkie trasy i zawsze wystarczy mu te 50KM a to nie jest prawda. Kto jezdzi od lat motocyklem to wie, ze to wszystko sie zmienia. Dlatego proponuja mu ludzie cos co zaspokoi jego rozwoj na kilka lat a nie zablokuje w miejscu. Oczywiscie trudno to ocenic wszystko na forum ale tendencja rozwojowa jest zwykle podobna u każdego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EN500 50 kucyków 180 cm wzrostu 90kg z hakiem ;).Drugi sezon łącznie ok 10 tys km.Nie narzekam .W maju zrobione Pieniny z plecaczkiem i pełnymi sakwami.Nie odstawałem od peletonu poza większymi winklami ze względu na plecaczka.KIlka razy zaliczone trasy po 400 km.Jedyny mankament to 6 biegów i w górach trza szukać tego najodpowiedniejszego.Mogło by być bardziej elastycznie.Jeśli bym zmieniał to na Viadro ew cos ten klimat ale bardziej ze względu na kufy i większe możliwości wyboru trasy poza asfaltem.Nie powiem kilka razy po lesie spacerkiem przeleciałem ale zaraz jakies strachy że pas się pójdzie rypać czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My tu gadu gadu a autor wątku jakoś się nie wypowiada.

Nadmienię jednak, że autor miał wątpliwości czy jest sens przesiadać się z golasa na czopka a nie stwierdził kategorycznie, że ma być to czopek

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja mam 180cm, 70kg, Virago 1100 za 8000 i mnóstwo satysfakcji z jazdy.

Moto dobrze przyspiesza, trzyma się drogi i nie męczy kierowcy (czasami robię trasy do ok. 300km w jedną stronę).

Wcześniej miałem mniejszego chopka, niestety nie japońskiego i ... nie miałem czym jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna postawić obok xj 600 , maruderów , vulcanów , jest z nich najwygodniejsza i najszybsza , jak jeszcze zmienisz kierownice na szerszą to bajer , ja na raz wałłem 75o km , ale musze powiedzieć ,ze tylko dupa bolala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...