HARAS Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dzięki za rady. Haras czy jesteś pewnien że wałek wychodzi na zewnątrz a nie do środka bo wtedy trzeba zdjąć całą kapę a podobno ciężko się ją uszczelnia. (teraz jest szczelna.)Jeżeli już wyjmę to co zastosować żeby zlikwidować luz. Jaką tuleję.By naj mnij u mnie w elce i road king,u na evo tak sie wyciągało, z jednej strony masz przykręcone lewarki palce/pięta oś przechodzi przez uchwyt w kapie wewnętrznej sprzęgła i po drugiej stronie tego uchwytu masz dzwignie co jest przymocowane cięgno idace do dzwigni skrzyni na tej dzwigni od lewarków powinna być śruba odkręcasz ja i wałek wycigasz do siebie, a jak ja kasowałem luz kupiłem teflon podjechałem do kolegi co posiada tokareczkę i wytoczyłem nowe stare wydłubałem (też są z tworzywa) pomierzylem wszystko żeby było spasowane a wcześniej wałek dla pewności na szlifierce kłowej przeszlifowałem dałem do chromowania i złożyłem oczywiście nasmarowałem przez kalamidkę i ja miałem spokój i kolega co go kupił tez nie nazeka na to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Cześć, Dzięki za odpowiedź tak też zrobię czy jest jakieś konkretne pasowanie czy po prostu ma być ciasno? Jakiego smaru należy używać, są specjalne wymagania czy nie ma to znaczenia. pozdro.Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Oczywiście sm,ar tylko z aprobatą Harley Davidson. Ale jak go nie masz pod ręką to może być np.: ŁT-43 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.