Skocz do zawartości

Luźna dźwignia zmiany biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za rady.

 

Haras czy jesteś pewnien że wałek wychodzi na zewnątrz a nie do środka bo wtedy trzeba zdjąć całą kapę a podobno ciężko się ją uszczelnia. (teraz jest szczelna.)

Jeżeli już wyjmę to co zastosować żeby zlikwidować luz. Jaką tuleję.

By naj mnij u mnie w elce i road king,u na evo tak sie wyciągało, z jednej strony masz przykręcone lewarki palce/pięta oś przechodzi przez uchwyt w kapie wewnętrznej sprzęgła i po drugiej stronie tego uchwytu masz dzwignie co jest przymocowane cięgno idace do dzwigni skrzyni na tej dzwigni od lewarków powinna być śruba odkręcasz ja i wałek wycigasz do siebie, a jak ja kasowałem luz kupiłem teflon podjechałem do kolegi co posiada tokareczkę i wytoczyłem nowe stare wydłubałem (też są z tworzywa) pomierzylem wszystko żeby było spasowane a wcześniej wałek dla pewności na szlifierce kłowej przeszlifowałem dałem do chromowania i złożyłem oczywiście nasmarowałem przez kalamidkę i ja miałem spokój i kolega co go kupił tez nie nazeka na to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...