Skocz do zawartości

otmar

H-D
  • Postów

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O otmar

  • Urodziny 03/30/1964

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wlkp.

Osobiste

  • Motocykl
    H-D Electra Ultra 2009
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia otmar

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. http://www.ebay.com/itm/331322689169?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Polecam te żarówki do Lightbar'ów Electry lub Road Kinga.Mam je zamontowane.W dzień bardzo dobrze widoczne a na tym mi zależało.Cena też nie powala z nóg.Na oświetleniu w nocy mi nie zależało i głównej lampy nie ruszałem.
  2. Touring Electra 2009 jest w nowej ramie(szersza opona z tyłu) itd.Ten rocznik jako pierwszy z nową ramą napewno nie miał katalizatora.Wyjątek, to tylko modele z Kaliforni.Następne roczniki już miały katalizatory.Dużo czytałem na ten temat na forum http://www.hdforums.com
  3. Oryginalne kolektory wydechowe do Harley Davidson Touring 2009-2013.Pochodzą z demontażu z Electry 2009,co jest o tyle istotne,że w odróżnieniu od następnych roczników te z 2009 nie posiadają katalizatora,który skutecznie pogarsza dżwięk silnika.Jest dobra opcja dla tych,którzy chcą uzyskac lepszy dżwięk bez drogich inwestycji w kolektory True Dual.W zestawie uchwyty i śruby.Cena 390 plus przesyłka.Stan bdb.Polecam tel. 502 343 684
  4. Oryginalne ,fabryczne kolektory wydechowe do Harley Davidson Touring 2009-2014.Pochodzą z demontażu z Electry 2009,co jest o tyle istotne,że w odróżnieniu od następnych roczników te z 2009 nie posiadają katalizatora,który skutecznie pogarsza dżwięk silnika.Jest dobra opcja dla tych,którzy chcą uzyskac lepszy dżwięk bez drogich inwestycji w kolektory True Dual.W zestawie uchwyty i śruby.Stan bdb.Cena 390 zł. Tel. 502 343 684 .Polecam
  5. Kolektory wydechowe w okazyjnej cenie,kalifornijskiej firmy Vance & Hines model „Dresser Duals”Pasują do nich wszystkie końcówki tłumików.Eliminują fabryczny”crosover”.Z tym zestawem mamy dwa cylindry i dwa niezależne wydechy,czyli prawdziwe „stereo” po 50% na każdą stronę.Układ ten nieznaczne dodaje mocy przy wyższych obrotach ale przede wszystkim eliminuje nieznośne „gorąco” od rur z prawej strony.Największą zaletą jest dźwięk jaki uzyskuje się z tym kolektorem tzw”True Dual”Podczas jazdy słychac naprzemienną pracę dwóch tłoków i uzyskujemy prawdziwy „gang” Całośc to solidny materiał,zarówno stal kolektorów jak i chromowane osłony termiczne firmy „Vance & Hines” Link do strony producenta : : http://products.vanc...om/store/16749/ W/w kpl. Obejmuje zarówno kolektory + osłony jak i zestaw śrub i uchwytów mocujących, które są inne niż fabryczne,o czym nie każdy wie kupując same rury.(inst.montażu na stronie producenta)Całośc pochodzi z demontażu z Electry 2009.Pasuje do wszystkich modeli Harley Touring 2009-2014.Otwory na sonde lamda: srednica19 mm.Calosc w oryg.opakowaniu.Cena 590zl. Tel 502 343 684 Polecam
  6. Kolektory wydechowe kalifornijskiej firmy Vance & Hines model „Dresser Duals”Pasują do nich wszystkie końcówki tłumików.Eliminują fabryczny”crosover”.Z tym zestawem mamy dwa cylindry i dwa niezależne wydechy,czyli prawdziwe „stereo” po 50% na każdą stronę.Układ ten nieznaczne dodaje mocy przy wyższych obrotach ale przede wszystkim eliminuje nieznośne „gorąco” od rur z prawej strony.Największą zaletą jest dźwięk jaki uzyskuje się z tym kolektorem tzw”True Dual”Podczas jazdy słychac naprzemienną pracę dwóch tłoków i uzyskujemy prawdziwy „gang” Całośc to solidny materiał,zarówno stal kolektorów jak i chromowane osłony termiczne firmy „Vance & Hines” Link do strony producenta : http://products.vanceandhines.com/store/16749/ W/w kpl. Obejmuje zarówno kolektory + osłony jak i zestaw śrub i uchwytów mocujących, które są inne niż fabryczne,o czym nie każdy wie kupując same rury.(inst.montażu na stronie producenta)Całośc pochodzi z demontażu z Electry 2009.Pasuje do wszystkich modeli Harley Touring 2009-2013.Otwory na sonde lamda: srednica19 mm. Cena 700 zl .Tel.502343684 lub [email protected]
  7. Kolektory wydechowe kalifornijskiej firmy Vance & Hines model „Dresser Duals”Pasują do wszystkich tłumików,nawet fabrycznych.Eliminują fabryczny”crosover”.Z tym zestawem mamy dwa cylindry i dwa niezależne(nieskrzyżowane)wydechy,czyli prawdziwe „stereo” po 50% na każdą stronę.Układ ten nieznaczne dodaje mocy przy wyższych obrotach ale przede wszystkim eliminuje nieznośne „gorąco” od rur z prawej strony.Największą zaletą jest dźwięk jaki uzyskuje się z tym kolektorem tzw”True Dual”Podczas jazdy słychac naprzemienną pracę dwóch tłoków i uzyskujemy prawdziwy „gang” Całośc to solidny materiał,zarówno stal kolektorów jak i chromowane osłony termiczne firmy „Vance & Hines” Link do strony producenta : http://products.vanceandhines.com/store/16749/ W/w kpl. Obejmuje zarówno kolektory + osłony jak i zestaw śrub i uchwytów mocujących, które są inne niż fabryczne,o czym nie każdy wie kupując same rury.(inst.montażu na stronie producenta)Całośc pochodzi z demontażu z Electry 2009.Pasuje do wszystkich modeli Harley Touring 2009-2013 Dodatkow w rocznikach 2010-2013 zamieniając tym zestawem kolektor fabryczny,pozbywasz się katalizatora,który dodatkowo”zabija” dźwięk. Stan bdb. W oryginalnym opakowaniu.Gorąco polecam. cena 700zl+przesyłka(ok.40zł). tel 502343684
  8. Ja bym na początek dociekań sprawdził bezpiecznik od ABS :)
  9. Może komuś się przyda.Wyszukiwarka części do HD.Po uzupełnieniu okienek dot marki i rocznika wyskakuje alfabetycznie ułożona lista kategorii części do motocykla(po ang.)Po wybraniu właściwej, masz schemat rysunkowy,gdzie na liście poniżej masz nr OEM części i jej cenę detaliczną..Bardzo przydatne przy zamawianiu przez internet i nie tylko. http://www.stcharlesharleydavidson.com/OEMpartfinder.htm
  10. Hamownia to chyba najlepsze rozwiązanie ale i niestety najdroższe.Napisz ile zapłaciłeś i gdzie o ile to nie tajemnica?
  11. Nie wiem jak jest z V&H.Ja założyłem tłumiki Rinehart,gdzie w instrukcji montażu było napisane,że nie wymagają żadnych zmian w mapie wtrysku oraz zmiany filtra.Te dodatkowe zmiany(Filtr i PC) u mnie były konieczne dopiero wtedy,gdy zmieniłem kolektor seryjny na true dual.
  12. Tu masz link video do Rinehart 4 + seryjny kolektor.Filmik,który mnie 2 lata temu przekonał do zakupu tych końcówek:
  13. Wymiana końcówek wydechu(tłumików) to moim zdaniem,pierwsza rzecz jaką należy wykonac,jeśli komuś zależy na gangu silnika.Seryjne tłumiki są bardzo wytłumione.Katalizator "psuje" dżwięk dodatkowo. Niektórzy wymieniają seryjne kolektory w rocznikach 2010-2013 na seryjne(system 2-1-2) z rocznika 2009 czyli takie same ale bez katalizatora.Inny,droższy wariant to kolektory tzw True Dual(bez wspolnej komory gazów,czyli system 2-2)Np. V&H Power Duals lub V&H Dresser Duals. Końcówki Rinehart 4 (cale) to bdb wybór.Sam takich używam.Dżwięk jest przede wszystkim super basowy.Reinehart 3.5,starszy model jest mniej basowy i bardziej głośny.W ogóle,to Rinehart 4 jest tylko nieznacznie głośniejszy niż seryjne tłumiki ale ma o wiele większy bas.W czasie jazdy nie dokucza tak bardzo a daje radośc.I o to chodzi.Jedyny minus to cena.W USA ok 420 usd.
  14. , Kolektory wydechowe kalifornijskiej firmy Vance & Hines model „Dresser Duals”Pasują do nich wszystkie tłumiki,nawet fabryczne.Eliminują fabryczny”crosover”.Dla niezorientowanych, z tym zestawem mamy dwa cylindry i dwa niezależne(nieskrzyżowane)wydechy,czyli prawdziwe „stereo” po 50% na każdą stronę.Układ ten nieznaczne dodaje mocy przy wyższych obrotach ale przede wszystkim eliminuje nieznośne „gorąco” od rur z prawej strony.Jednak największą zaletą jest dźwięk jaki uzyskuje się z tym kolektorem tzw”True Dual”Podczas jazdy słychac naprzemienną pracę dwóch tłoków i uzyskujemy prawdziwy „gang” Całośc to solidny materiał,zarówno stal kolektorów jak i chromowane osłony termiczne firmy „Vance & Hines” Link do strony producenta : http://products.vanceandhines.com/store/16749/ W/w kpl. Obejmuje zarówno kolektory + chromowane osłony jak i zestaw śrub i uchwytów mocujących, które są inne niż fabryczne,o czym nie każdy wie kupując same rury.(inst.montażu na stronie producenta)Całośc pochodzi z demontażu z Electry 2009.Pasuje do wszystkich modeli Harley Touring 2009-2014 z tym,że rocznik 2009 ma otwory do sensorów O2 o średnicy 18 mm a modele 2010-2014 mają otwory o śr.12 mm co oznacza montaż redukcji przy Sensorach O2(koszt ok.25 usd)Dodatkowo w rocznikach 2010-2014 zamieniając tym zestawem kolektor fabryczny,pozbywasz się katalizatora,który dodatkowo”zabija” dźwięk. Stan bdb. W oryginalnym opakowaniu.Gorąco polecam. Cena:1100 zł. Kontakt: [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...