Sante Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam, próbowałem już trzy razy ustawić rozrząd dokładnie wg. serwisówki, ale nie mogę znaleźć takiego położenia wałków, w którym dwie kreski na wałkach byłyby idealnie w jednej linii względem góry głowicy. Wał mam ustawiony w górnym martwym punkcie prawego cylnindra ('C' w okienku). Moment w którym kreski są w jednej linii po skręceniu zawsze wypadnie trochę później. Co może być przyczyną? Dodam jeszcze że nie mam pojęcia kiedy wymieniany był łańcuszek, dość głośno grzechotał, więc to mój główny podejrzany. Pierwszy raz w życiu zabrałem się za ustawianie rozrządu, więc być może robię jakiś błąd. Proszę o pomoc ;) Jednak łańcuszek raczej odpadnie, bo napinacza całkiem sporo zostało i są równo 24 piny miedzy kropkami na szczycie kół łańcuchowych. Edytowane 24 Kwietnia 2013 przez Sante Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 To jeszcze nie jest dowód, że łańcuszek jest dobry.Wyjmij napinacz i sprawdź czy nie przechodził operacji "wieśtuningu" poprzez wydłużenie metodą nadspawania :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Kiedyś miałem GPZta 500. Napinacz miał jeszcze zapas ząbków a łańcuch grzechotał, przy wymianie łańcuszka okazało się że nie było tam jednej ''łyżwy'' - ślizgu, a sam łańcuch został skrócony o jeden segment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Masz wyciągnięty łańcuch. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 a ja podpytam tak z cielawości - jak poznać po pracy silnika , że łańcuszek jest do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Słychać 'szoranie, tarcie, skakanie' łańcuszka, po prostu. Domyśl się jak słychać zbyt długi łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) Dobra, a jak sprawdzić luz łańcucha bez rozbierania dołu silnika? W GPZ łańcuch idzie w środku, między cylindrami. W serwisówce podany jest jedynie sposób dokonania pomiaru już po wyjęciu łańcucha. Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez Sante Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Nie wiem jak to tam jest i mogę walnąć głupote, no ale cóż ;) Skoro masz napinacz, który napina tym samym przeskakują na nim ząbki, to spójrz dokąd dochodzi, czy do końca, czy jest na samym początku. Stan łańcuszka można też sprawdzić po ślizgach, w jakim stanie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Czyli prawie na pewno jest to wina łańcucha? Mam zamiar zamówić łańcuch zakuwany firmy D.I.D., ponieważ nie uśmiecha mi się rozbieranie całego silnika. Czy to dobry wybór? No i ostatnie pytanie; czy do zakucia łańcucha będę potrzebował jakieś specjalne narzędzie? Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Czyli prawie na pewno jest to wina łańcucha? Mam zamiar zamówić łańcuch zakuwany firmy D.I.D., ponieważ nie uśmiecha mi się rozbieranie całego silnika. Czy to dobry wybór? No i ostatnie pytanie; czy do zakucia łańcucha będę potrzebował jakieś specjalne narzędzie? Pozdrawiam serdecznie.Siedzisz przed kompem i możesz sobie wpisać w google - zakuwarka łańcucha rozrządu - ale jest na świcie taka zasada, że nie musisz kupować kawiarni aby napić się kawy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.