bozztom Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 mam problem, urwala mi sie linka ssania, zalozylem nową ale przy okazji paredziesiat razy musialem nią ruszać zeby zalozyc, mogło mi zalać świece? motor kreci rozrusznikiem ale nie odpala, raz odpalil ale chodzil nie na wszystkich cylindrach z tego co bylo slychac, a gdy sie dawalo gazu to dusilo go, nie ma ktos pomyslu co zrobic? :cry: i przy okazji do czego jest wężyk wychodzący z górnej czesci baku, taki jak w starszych gsxr... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Ten wezyk to odpowietrzenie zbiornika paliwa. Uwazaj na ta VFR-ke 400(jedna stoi u nas z dziura w tloku). Jesli chodzi o problem z odpaleniem to na poczatek zaloz ssanie , potem wyczysc dobrze swiece i sproboj odpalic jeszcze raz. Jak czyszczenie nie pomoze to moze sa jakies inne problemy, np. gaznik wymaga czyszczenia i synchonizacji.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 9 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 ale to jakies dziwne to odpowietrzanie, bo jak odkrecilem bak to paliwo sie nie lało, dopiero przez tą dziurke u gory jak sie dmuchnelo to lecialo wiec juz nic nie wiem jak to dziala, zmienic musze swiece bo jedna ukrecilem ale zasyfione byly tak juz porządnie, wiec mam nadzieje ze to to... a nawet mnie nie strasz ze mam dziure w tloku :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Nie chcialem nastraszyc - ze masz dziure , tylko ze jak kiedys pracowalem za granica , gdzie popularne sa 400-ki, to bylo duzo sypiacych sie Vfr -ek, CBr-400(ale tylko ze wzgledu na nieumiejetnosc obslugi przez wlascicieli, np. jazda "po obrotach" na zimnym silniku, nieprzestrzeganie regulacji luzow zaworowych, wymian oleju itp.). Dodam ze motocykle te mozna latwo "przekrecic", poniewaz niektorzy chcac "podrasowac" 400-tke, omijali odciecie zaplonu i silniki krecily i po 16 000 obr- skutek byl jeden. Ewenementem jest CBR 250 , ktora to nie ma czerwonego pola , a ostatnia kreska na obrotomierzu to 22 tys.(slownie :dwadzieścia dwa tysiace) obr/min.Swoja moc max. oddaje przy 16500-17500 obr/min-43 KM spod tylnego kola. Oczywiscie motocykl ten jesli jest prawidlowo regulowany i obslugiwany moze przez dlugi czas sprawiac frajde swojemu wlascicielowi- mialem okazje slyszec , jak to odjezdza i wkreca sie na obroty- cos niesamowitego.Tak wiec jesli dbasz o swoj sprzet to raczej nie masz sie czego obawiac. Pozdrawiam.Janek. P.s. Jesli interesuja Cie dane VFR-400 , luzy itp, to moze cos znajde w swoich szpargalach- tylko podaj rocznik i na jakich kolach jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Wykręć swiece i opal je nad maszynką gazową - to pozwoli ocyścić je z resztek benzyny, oleju itp. Potem oczyść dokładnie i zamontuj do motocykla. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 10 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 to ta Cbrka chyba chodzila jak formuła 1 jak ruszała ;) sprobuje dzisiaj z tymi swiecami, jedna mi sie zepsula kupie komplet i sprobuje odpalic, moze sie uda... a jeszcze pytanie co do tego wężyka, W nsrce jak zdjalem bak to paliwo lecialo jak z kranu, a tutaj odkrecam i nic, dopiero jak dmuchne u góry w to miejsce gdzie sie wkreca "odpowietrznik" to troche dołem uleci, a malo tego prysnie górą też jakby pod cisnieniem, chociaz jest z 5 l w baku , nie jest do pelna zalany. nie rozumiem juz na czym to polega... :banghead: a jest to rocznik 92' Nc24 i ma z tylu 18' kolo i 16' z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 Z tego co widze na zdjeciu to wezyk jest odpowietrzeniem zbiornika paliwa i szluss i paliwo wcale nie musi z niego leciec.Twoja jest 1 -wahaczowka czy 2 wahaczowka. Mam 1- wahaczowka przecd soba i :Moc max. spod kola tylnego-57,3 KM przy 12750 obr/min ,,Moment-3,6 kgM przy 9750, od 0-400 -13,2 s (lepiej niz moja CB 750 z 1976 roku), masa po zatankowaniu-182 kg.Regulacja luzow zaworowych- po 24 000 km(zalecana czestsza- 10000-jesli oczywiscie jest potrzeba!!)- zawory ssace-0,12-0,18 .Zawory wydechowe-0,21-0,27. Wymianaoleju po12000 km(zalecana czestsza- co 10 000 km). Predkosc max- 215 km/h.Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 12 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 dzieki wielkie, jakto jest ze mniejsza pojemnosc a wiekszy moment obrotowy? porownywalem z vfr750 nawet i tez jest roznica na korzyść VFR400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 Nie bazrzrzo rozumiem o so chodzii VFR 750- moment-7,1 kg.M przy 8500, a VFR 400-3,6 kg.M- czyli 2 razy mniej niz 750-tka... Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 14 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 to moze mam jakies lewe dane, ale sciagłem skąś i bylo porownanie 400 z 750 i 400cc miala wiekszy moment obrotowy. moze jakis błąd albo coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 Napewno blad.Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.