j.marcin Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ja też brałem 8 i slalom wolny na jedynce bez gazu i ruszania klamek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak001 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Cóż próbowac zawsze trzeba do skutku, w moim przypadku trwało to dość długo :) Cytuj Organizacja ślubu Warszawa tobedziepieknyslub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Cóż próbowac zawsze trzeba do skutku, w moim przypadku trwało to dość długo :)Mówisz o jazdach czy już o podejściach do egzaminu :/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 To ciekawe jest, ja też zaczynam świrować, egzamin w piątek. Instruktor mówi, żebym skończył pie**olić, bo po tym co widział, to mam zdane na 100%, ale im bliżej, tym napięcie większe. I mam tak tylko przed egzaminami na prawko...Daj znać jak poszło ;) Trzymam kciuki, to może chociaż Ty nie dasz się presji !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Dzięki :).Jak zniknę z forum na dość długo to znaczy, że nie zdałem :D. O 6.45 mam się podnieść, ale jakoś dziwnie mi się spać nie chce nawet. Mam tylko nadzieję, że jednak uda mi się kimnąć, bo przed teorią zawaliłem nockę i pojechałem nieprzytomny :).No to niedawno wróciłem do domu.Jaja zaczęły się od samego rana. Zwlekłem się z wyra o 6.45, przechlapałem twarz i pojechałem. W szkole instruktor mi się pyta, gdzie mam certyfikat CBT, a ja na to w domu :(. Pojechałem jeszcze raz, przywiozłem papier i wio. Na Kawie ER-6 jechałem do centrum, gdzie czekał na mnie zimny Bandit. Egzaminator okazał się bardzo w porządku i skubany się śmiał jak próbowałem ją przepchać na placu :). Później slalom, dwie ósemki, jazda tempem spacerowym, kontrolowane zatrzymanie i U-turn. Do tej pory problemów żadnych, następne było hamowanie awaryjne i omijanie przeszkody przy prędkości minimum 50 km/h. Za pierwszym razem speed trap złapał mnie na 59, za drugim - 57. I tutaj wpadły mi dwa błędy, bo w obu przypadkach zablokowałem lekko tylne koło.Ogólnie egzamin zdany z dwoma małymi błędami :D :D :D. Denerwowałem się jak cholera do momentu, kiedy zacząłem robić slalom. Później jakoś dotarło, że 'ja to przecież ku*wa robiłem kiedyś na mokrym i wyszło' i już poleciało z górki :D :DOstatnia część - miasto - 8 lipca o 8.27. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Chcesz powiedzieć że "U Was" egzamin rozkłada się na kilka części i miasto zdajesz w innym terminie niż plac :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Tak.Przy założeniu, że od zera chcesz sobie zabukować wszystko - CBT, teoria, Module 1, Module 2.Module 1 - jak już pisałem, jazda po placu. Module 2 - jazda po mieście. Można co prawda zabukować na ten sam dzień, ale szkoła lub ktoś inny musi podstawić moto do centrum egzaminacyjnego, musi być wolny slot w centrum, każda część jest płatna osobno i wymaga papieru z poprzedniej - więc jak zawalisz Mod 1, to Mod 2 idzie się kochać, bo trzeba im dać znać co najmniej 3 dni robocze przed egzaminem, że chciałbyś przełożyć. To nie licząc dnia, kiedy masz egzamin i kiedy dajesz im znać, więc jak masz egzamin w piątek, dzwonisz najpóźniej w poniedziałek. Jak mi instruktor załatwiał daty, to musiałem czekać kilka dni, bo nie było już miejsc, ale ze względu na lato to podobno w miarę normalne :). Edytowane 22 Czerwca 2015 przez Major87 Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosinus Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 W wątku pojawia się to pytanie o wymianę maszyn. Podczas kurs skorzystałem (ze wzg na awarię) z innego motocykla i było to bardzo rozwojowe z punktu widzenia odruchów, itd. To były czasy gdzie oficjalną maszyną był YBR250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Ja pod czas kursu niby wybór miałem, ale w moim rozumieniu zagadnienia - nie robię prawka tylko na Bandita czy Horneta. Więc miałem wyj**ane na czym dane mi było jeździć, jeżeli tylko wymóg mocy i pojemności był spełniony, dla mnie to starczyło.Tylko taka ch**nia jest, bo po tych jazdach moja Suza wydaje się nie mieć mocy, zawieszenia, hamulców, wagi ani niczego innego, co motocykl mieć powinien :) Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam WAS :) Tym razem w wesołych okolicznościach. Dzisiaj zdałem. Tym razem jedyny błąd zrobiłem w pierwszym zadaniu przeprowadzając moto z włączonym silnikiem, potem się poprawiłem i dalej już było wszystko piknie. Generalnie wczoraj wykupiłem sobie godzinkę jazdy na placu w innej szkole z instruktorem który ma duże sukcesy w zawodach itd. Już po pierwszym przejeździe powiedział mi wszystko co robię źle. Od tego momentu zupełnie inaczej zaczęło mi to wychodzić i również na egzaminie nie miałem już żadnego kłopotu. Podsumowując mogę jedynie teraz poradzić żeby na szkole jazdy nie oszczędzać, ponieważ moja oszczędność 200 zł na szkole kosztowała mnie 3 nie zdane egzaminy :( Sprzęt na którym się uczyłem był dużo dość dojechany, a instruktor zamiast mi wytłumaczyć jak poprawnie wykonywać zadania pozostawił naukę mnie samemu i jak się okazało nie skończyło się to dobrze. Powodzenia wszystkim zdającym ;) LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 No to gratulacje :). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dzisiaj miałem ostatnią sesję przed egzaminem, egzamin próbny.Dla zainteresowanych, Module 2 tutaj składa się z kilku częściShow me, tell me - kilka pytań przed jazdą z zakresu obsługi moto i ogólnego bezpieczeństwaJazda z kierunkami dawanymi przez egzaminatoraIndependent riding - egzaminator mówi np "Jedź do Sheffield" i to tyle z jego strony, trza podążać za znakami do następnej instrukcji.Miałem dwa drobne błędy, generalnie chodzi o zbyt agresywną jazdę, ale instruktor powiedział, że na prawdziwym egzaminie byłby to "strong pass". Zobaczymy w następną środę :).Przy okazji poznałem też mojego przyszłego egzaminatora ROSPA i udało mi się załatwić soczewki kontaktowe - tutaj miałem szczęście, bo normalnie się czeka nawet kilka tygodni, ja miałem wszystko zrobione w dwa dni :). Pośmigałem też na SV 650 i już jestem pewien, jakie będzie moje następne moto. Także teraz tylko odliczam dni do właściwego egzaminu. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Także teraz tylko odliczam dni do właściwego egzaminu. powodzenia :D weź może spal sobie lolka albo zafunduj dobre rżnięcie przed egzaminem żeby się odstresować , żeby cię stres nie żarł , ja też na trywialnie prostym polskim A po staremu pociłem się jakbym konia w kiblu bez wentylacji latem trzepał, źle wykonałem np parkowanie co wydawało mi się niemożliwe do zrobienia :D tak się trzepałem że się zatrzymałem z 50m za wcześnie i powtórka :D na górce mi YBR 250 zgasła :D ogólnie jaja jak berety przez stres.......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Michał, jak zwykle ro****ałeś mi system :). Tym postem wygrałeś internet dzisiaj :D Edytowane 29 Czerwca 2015 przez Major87 Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Podsumowując mogę jedynie teraz poradzić żeby na szkole jazdy nie oszczędzać, ponieważ moja oszczędność 200 zł na szkole kosztowała mnie 3 nie zdane egzaminy GLIN4 Mowie to na FORACH od 2007 roku, ale jak widac, zawsze ktos wie lepiej, i nie zamierza sie to zmienic. :icon_mrgreen: Major 87 spusc rano z krzyza, tek ze dwa razy i bedzie bez spinki :icon_mrgreen: powodzenia :crossy: Edytowane 30 Czerwca 2015 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.