KLAUDIUSZ Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Daj jakąś Fote lub poszukaj w Necie Instrukcję obsługi :D MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mageas Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 niewiem w jakiej pozycji mam ustawic kranik zeby było na rezerwie :P foty juz nie zrobie bo ciemno jest a tam nie mam swiatła:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 To może dolej paliwa :) Ale obstawiam że nie ma iskry. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mageas Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 paliwo jestdzwiek też jest :P po zimie nie był palony i teraz nie wiem co z nim :( a więc po zaczepieniu akumulatora motor w dalszym ciagu nie odpala co to moze być. w zimie nie byl wogule palony bo mnie nie bylo i nie mial kto tego zrobic jaka moze być przyczyna że motocykl nie odpala nawet nie czuć zapachu benzyny z tłumika paliwo jest w motocyklu zalany :) tylko nie pali:( i niewiem jaka jest tego przyczyna:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Kranik paliwa odkręć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mageas Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 w takiej pozycji mam ustawiony kranik http://img17.imageshack.us/img17/5830/zdjcie0310v.jpg zlinkowalem to zdiecie to jest zdiecie mojego kranika dobrze ustawiony jak złe to posze mi pwoiedziec jak ustawic na rezerwe i zeby to moje cudo mi wkoncu odpaliło:P proszę o pomoc moglby mi ktoś pomuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zamiast zajmować się kranikiem sprawdź czy paliwo leci do gaźników. Dolej paliwa, (jak masz mało to tam zamiast paliwa masz już tylko jakiś roztwór wodny) a jak nie odpali to sprawdź czy jest iskra. Jak paliwo leci, jest iskra i nadal nie pali to gaźniki do czyszczenia. http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codiii Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) Co do odpalenia przyczyn może być wiele, kranik, brak iskry a nawet przegryziony kabel przez gryzonie które czasem buszują w garażach. A co do aku polecam jeszcze sprawdzić jaki on jest, jak normalny na elektrolit to odkręć kurki (albo dostań się na siłe do niego jeśli bezobsługowy) i sprawdz stan elektrolitu. Miałem to samo w moim Bandycie, tez tykał i jak się okazało w aku (bezobsługowym) sahara! kupiłem elektrolit (3.5zł za litr) i aku jak nowe. A świstak siedzi i zawija w sreberkamoderator Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez Piotr Dudek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) (albo dostań się na siłe do niego jeśli bezobsługowy) i sprawdz stan elektrolitu. Miałem to samo w moim Bandycie, tez tykał i jak się okazało w aku (bezobsługowym) sahara! kupiłem elektrolit (3.5zł za litr) i aku jak nowe.???? co Ty wypisujesz, tam sie zalewa elektrolit raz i koniec, jest wiazany na rozny sposob zalezy czy to technologia AGM czy zelowy i na pozor jest on suchy ale tak ma byc... zreszta napisane jest na zatyczce DO NOT OPEN Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez JanuszK30 Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Co do odpalenia przyczyn może być wiele, kranik, brak iskry a nawet przegryziony kabel przez gryzonie które czasem buszują w garażach. A co do aku polecam jeszcze sprawdzić jaki on jest, jak normalny na elektrolit to odkręć kurki (albo dostań się na siłe do niego jeśli bezobsługowy) i sprawdz stan elektrolitu. Miałem to samo w moim Bandycie, tez tykał i jak się okazało w aku (bezobsługowym) sahara! kupiłem elektrolit (3.5zł za litr) i aku jak nowe.Masakra... idź doradzać gdzie indziej.Najpierw zaczerpnij wiedzy na ten temat a potem dowiesz się co zrobiłeś dla swojego akumulatora dolewając do niego wody demineralizowanej. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codiii Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) ???? co Ty wypisujesz, tam sie zalewa elektrolit raz i koniec, jest wiazany na rozny sposob zalezy czy to technologia AGM czy zelowy i na pozor jest on suchy ale tak ma byc... zreszta napisane jest na zatyczce DO NOT OPENTylko ciekawe że po napełnieniu aku elektrolitem trzyma jak nowy. Suchy aku powiadasz? Suchy to jest nowy i tak czy siak go trzeba zalać! Więc sam chyba nie wiesz co mówisz. DO NOT OPEN pisze po to że po tych dwóch latach robi się pustka i każdy nie zorientowany go wyrzuci i kupi nowy "chwyt marketingowy" a wystarczy otworzyć i zajrzeć do środku, ewentualne braki uzupłenić wodą destylowaną, ewentualnie jak nic nie ma to elektrolitem a nie trzymać się zasady "jak nie działa to nowy". Masakra... idź doradzać gdzie indziej.Najpierw zaczerpnij wiedzy na ten temat a potem dowiesz się co zrobiłeś dla swojego akumulatora dolewając do niego wody demineralizowanej.Wody? kto pisał o wodzie, z całym szacunkiem ale nie każdy chce od razu wydawać kase na nowy, zawsze można spróbować naprawić. Mi się udało i nie tylko mi znajomy też tak robił i pełno jest śmiałków w googlach co tak reanimowali aku. Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez codiii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Tylko ciekawe że po napełnieniu aku elektrolitem trzyma jak nowy. Suchy aku powiadasz? Suchy to jest nowy i tak czy siak go trzeba zalać! Więc sam chyba nie wiesz co mówisz. DO NOT OPEN pisze po to że po tych dwóch latach robi się pustka i każdy nie zorientowany go wyrzuci i kupi nowy "chwyt marketingowy" a wystarczy otworzyć i zajrzeć do środku, ewentualne braki uzupłenić wodą destylowaną, ewentualnie jak nic nie ma to elektrolitem a nie trzymać się zasady "jak nie działa to nowy". Wody? kto pisał o wodzie, z całym szacunkiem ale nie każdy chce od razu wydawać kase na nowy, zawsze można spróbować naprawić. Mi się udało i nie tylko mi znajomy też tak robił i pełno jest śmiałków w googlach co tak reanimowali aku.Nie przekonałeś mnie.Forum młodego chemika nie tutaj. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mageas Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 dziekuje za pomoc sprawdze wszystko przepraszam że dopiero odpisuje ale dopiero wrucilem z pracy niestety 2 zmiana:( znajomy w pracy mi podpowiedzial że filter paliwa może być rowniez zapchany syfem i dlatego moze nie dostawać paliwa do gaznika to prawda? warto to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codiii Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Nie przekonałeś mnie.Forum młodego chemika nie tutaj.Nie musiałem, ja zaoszczędziłem krocie bo ile jest 3.50zł w porównianiu z nowym aku? Akumlator to nie reaktor jądrowy ale ostrożnym trzeba być, jak by nie było elektrolit to kwas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) Nie musiałem, ja zaoszczędziłem krocie bo ile jest 3.50zł w porównianiu z nowym aku? Akumlator to nie reaktor jądrowy ale ostrożnym trzeba być, jak by nie było elektrolit to kwas.akumulatory reanimowane w ten sposob trzymaja krotko lub wrecz wybuchaja, malo ktory powazny motocyklista bedzie tym zainteresowany....mogles zajrzec do niego po tygodniu od kiedy go nabyles i on juz byl suchy :biggrin: i wytlumacz dlaczego male braki uzupelniasz woda a duze elektrolitem i nie pisz ze tak czy siak trzeba go zalac bo juz o tym napisalem raz sie zalewaco do Twoich dywagacji to tylko w skrajnych wypadkach wad konstrukcyjnych akumulatora lub uzytkowaniu go w temp powyzej 50 stopni moze on "wyschnac" i wtedy go podratujesz, ja i tak wolalbym kupic nowy a nie szukac za chwile regulatora lub kogos kto popchnie mi motor na wycieczce w Pcimiu bo nie chce zakrecic rozrusznikiem... Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez JanuszK30 Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi