Skocz do zawartości

XJ 600 nie ciągnie na wszystkie gary


michal750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panie Piotrze - to że napisałem - nie moja sprawa - to zrobiłem to z grzeczności, ale sprawa jest jak najbardziej Moja! Po pierwsze też mam XJte, po drugie znam osobiście autora tematu, po trzecie też miałem podobny problem i wyeliminowałem go metodą podmiany. Błędów nie popełnia tylko Pan Bóg i On się zna na 5, Ty Piotrze znasz się na 3+ a ja gdzieś tak na 2+, więc o trochę pokory proszę.A jak czegoś nie będę wiedział, to też będę Ciebie pytał . Odpowiesz grzecznie? Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobie. Mam kumpla, ktory ma 2 szt XJ i zamienie od niego cewki i modul.

1. Wykryć niedziałający gar / gary . Jesli są na jednej cewce to podmienic cewkę , jak nie pomoże to moduł, a jak to nie pomoże to impulsatory (jesli są 2 , jesli 1 to nie on) .

2. Jeśli to jeden gar to na ciepło może również niedomagać gaźnik - leje za bogato (np ssanie sie nie domyka), luz zaworowy za mały i znika po nagrzaniu .

 

Wstepnie stawiam na cewkę /kabel WN /fajkę lub uszkodzony kanał w module ponieważ "Dopiero gdy mocno dodam gazu zaczyna perkotac jak traktor i idzie na 3 cylindrach, odpuszczam gaz i znow idzie na 4."

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przepustnice podnosza sie rowno i idealnie.

Zrobilem juz wszystko co mozna bylo w gaznikach. Regulowalem srubkami paliwo-powietrza ale zmiany byly niewielkie. Podnosilem i opuszczalem iglice ale to tez nie zmienilo praktycznie nic.

Teraz obstawiam zblokowany modul zaplonowy. Mam mozliwosc podmienic i zobaczymy czy to jest to.

Jesli macie jakies pomysly to piszcie,sprawdze kazdy trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przepustnice podnosza sie rowno i idealnie.

Zrobilem juz wszystko co mozna bylo w gaznikach. Regulowalem srubkami paliwo-powietrza ale zmiany byly niewielkie. Podnosilem i opuszczalem iglice ale to tez nie zmienilo praktycznie nic.

Teraz obstawiam zblokowany modul zaplonowy. Mam mozliwosc podmienic i zobaczymy czy to jest to.

Jesli macie jakies pomysly to piszcie,sprawdze kazdy trop.

 

obiecanki - cacanki bo 8 dni czekamy abyś sprawdził który cylinder nie pali na wyższych obrotach :biggrin:

XJ nigdy nie był blokowany na module.

Masz brudny gaźnik tego cylindra który się buntuje po otwarciu manetki gazu

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...