kamin Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Panie Piotrze - to że napisałem - nie moja sprawa - to zrobiłem to z grzeczności, ale sprawa jest jak najbardziej Moja! Po pierwsze też mam XJte, po drugie znam osobiście autora tematu, po trzecie też miałem podobny problem i wyeliminowałem go metodą podmiany. Błędów nie popełnia tylko Pan Bóg i On się zna na 5, Ty Piotrze znasz się na 3+ a ja gdzieś tak na 2+, więc o trochę pokory proszę.A jak czegoś nie będę wiedział, to też będę Ciebie pytał . Odpowiesz grzecznie? Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Tak zrobie. Mam kumpla, ktory ma 2 szt XJ i zamienie od niego cewki i modul.1. Wykryć niedziałający gar / gary . Jesli są na jednej cewce to podmienic cewkę , jak nie pomoże to moduł, a jak to nie pomoże to impulsatory (jesli są 2 , jesli 1 to nie on) .2. Jeśli to jeden gar to na ciepło może również niedomagać gaźnik - leje za bogato (np ssanie sie nie domyka), luz zaworowy za mały i znika po nagrzaniu . Wstepnie stawiam na cewkę /kabel WN /fajkę lub uszkodzony kanał w module ponieważ "Dopiero gdy mocno dodam gazu zaczyna perkotac jak traktor i idzie na 3 cylindrach, odpuszczam gaz i znow idzie na 4." Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 czy po przegazówie membrany podnoszą się równo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 dokladnie to samo mysle jedna z przepiustnic podcisnieniowych sie nie podnosi wcale Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Wszystkie przepustnice podnosza sie rowno i idealnie.Zrobilem juz wszystko co mozna bylo w gaznikach. Regulowalem srubkami paliwo-powietrza ale zmiany byly niewielkie. Podnosilem i opuszczalem iglice ale to tez nie zmienilo praktycznie nic.Teraz obstawiam zblokowany modul zaplonowy. Mam mozliwosc podmienic i zobaczymy czy to jest to.Jesli macie jakies pomysly to piszcie,sprawdze kazdy trop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Wszystkie przepustnice podnosza sie rowno i idealnie.Zrobilem juz wszystko co mozna bylo w gaznikach. Regulowalem srubkami paliwo-powietrza ale zmiany byly niewielkie. Podnosilem i opuszczalem iglice ale to tez nie zmienilo praktycznie nic.Teraz obstawiam zblokowany modul zaplonowy. Mam mozliwosc podmienic i zobaczymy czy to jest to.Jesli macie jakies pomysly to piszcie,sprawdze kazdy trop. obiecanki - cacanki bo 8 dni czekamy abyś sprawdził który cylinder nie pali na wyższych obrotach :biggrin:XJ nigdy nie był blokowany na module.Masz brudny gaźnik tego cylindra który się buntuje po otwarciu manetki gazu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.