Skocz do zawartości

Profilowanie zakrętów i nawierzchnia na torach


okrzem
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ja bym chętnie ale łopata do śniegu mi się złamała.

PS.

Znowu zbliża się ten nieuchronny moment kiedy trzeba odejść od klawiatury i wymierzyć sobie sprawiedliwość na torze.

Edytowane przez koroviov

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje od teorii przejść do praktyki :laugh:

A jakbyś zamiast odpuszczać gaz zahamował lekko tyłem to byłby ten sam efekt?

 

Szczególnie do prób hamowania tyłem na wejsciu w zakręt :D

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie probowalem ale nie wydaje mi sie ,tylnego hamulca uzywa sie do ustawienia motocykla bokiem do zakretu ale to juz wyzsza szkola jazdy ,Ja nie ogarniam :) Minimalne odpuszczenie gazy powoduje przeniesienie ciezaru z tylu na przod i pozwala szybko skrecic ,(sprobuj szybko skrecici na odwinietej manetce to bedziesz widzial o czym mowie) BArdzo wazne jest wykorzystywanie prawie calego skoku przedniegi zawieszenia(oczywiscie musi zostac zapas ) aby szybko skecac ,jesli bedziemy mieli za twardy przod motocykl bedzie ciezej skrecal ,dlatego np. ludzie mowia ze na oryginalnych miekkich sprezynach motocykl latwiej skreca (szybciej nurkuje ),ale oczywiscie kij ma dwa konce i skrajnosci beda powodowac klopoty , dlatego trzeba odpowiednio ustawic przednie zawieszenie .

Do tego wlasnie sluzy ustawienie SAG i opaska na przednim zawieszeniu ,ktora pokazuje nam jak mocno motocykl nurkuje na hamowaniu ,istotna jest takze odpowiednia twardosc sprezyn (w stosunku do wagi kierownika) i ustawione dobicie zeby motocykl za szybko nie nurkowal .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie do prób hamowania tyłem na wejsciu w zakręt :D

 

Ktoś tu pisał w którymś temacie że w złożeniu steruje się tylnym kołem (w domyśle hamulcem), więc nie wiem z czego masz taki zaciesz (zwłaszcza biorąc pod uwagę że z poczuciem humoru to u Ciebie nie za bardzo).

 

Dobra dobra, wiem że nie ma co strzępić języka, tylko trzeba spróbować samemu na żywca :).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakbyś zamiast odpuszczać gaz zahamował lekko tyłem to byłby ten sam efekt?

 

Nie tyłem, a przodem. Efekt będzie nawet lepszy, ale tylko dobre harpagany mają to opanowane. Z tym tyłem to palnąłeś, totalnie nie tędy droga :) .

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj mój drogi pomyliłes zupełnie różne tematy... tam nie było mowy o hamowaniu tyłem tylko o zupełnie czymś innym... . no i widzisz tu wychodzi Twója niewiedza i być może brak praktyki ;) dlatego mylisz 2 zupełnie inne tematy... przeczytaj jakomś książkę od Coda np. albo filmi na pods. ksiązki obejrzyj... Jest tam fragment, kótry mógłby Ci pomoc :)

 

Jak to powiedział mój kolega: Albo chcesz mieć rację, albo chcesz miec spokój.

Także już nic nie mówię :)

 

PEACE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...