Limo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 chodzi mi o mimimalne przymkniecie gazu tylko tyle zeby wykonac skret i nastepnie znowu dajemy ognia :) A jakbyś zamiast odpuszczać gaz zahamował lekko tyłem to byłby ten sam efekt? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 A ja proponuje od teorii przejść do praktyki :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) No ja bym chętnie ale łopata do śniegu mi się złamała.PS.Znowu zbliża się ten nieuchronny moment kiedy trzeba odejść od klawiatury i wymierzyć sobie sprawiedliwość na torze. Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez koroviov Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 A ja proponuje od teorii przejść do praktyki :laugh:A jakbyś zamiast odpuszczać gaz zahamował lekko tyłem to byłby ten sam efekt? Szczególnie do prób hamowania tyłem na wejsciu w zakręt :D Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Nie probowalem ale nie wydaje mi sie ,tylnego hamulca uzywa sie do ustawienia motocykla bokiem do zakretu ale to juz wyzsza szkola jazdy ,Ja nie ogarniam :) Minimalne odpuszczenie gazy powoduje przeniesienie ciezaru z tylu na przod i pozwala szybko skrecic ,(sprobuj szybko skrecici na odwinietej manetce to bedziesz widzial o czym mowie) BArdzo wazne jest wykorzystywanie prawie calego skoku przedniegi zawieszenia(oczywiscie musi zostac zapas ) aby szybko skecac ,jesli bedziemy mieli za twardy przod motocykl bedzie ciezej skrecal ,dlatego np. ludzie mowia ze na oryginalnych miekkich sprezynach motocykl latwiej skreca (szybciej nurkuje ),ale oczywiscie kij ma dwa konce i skrajnosci beda powodowac klopoty , dlatego trzeba odpowiednio ustawic przednie zawieszenie .Do tego wlasnie sluzy ustawienie SAG i opaska na przednim zawieszeniu ,ktora pokazuje nam jak mocno motocykl nurkuje na hamowaniu ,istotna jest takze odpowiednia twardosc sprezyn (w stosunku do wagi kierownika) i ustawione dobicie zeby motocykl za szybko nie nurkowal . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Szczególnie do prób hamowania tyłem na wejsciu w zakręt :D Ktoś tu pisał w którymś temacie że w złożeniu steruje się tylnym kołem (w domyśle hamulcem), więc nie wiem z czego masz taki zaciesz (zwłaszcza biorąc pod uwagę że z poczuciem humoru to u Ciebie nie za bardzo). Dobra dobra, wiem że nie ma co strzępić języka, tylko trzeba spróbować samemu na żywca :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 To nie brak poczucia humoru ale znajomość rzeczy sprawia, że np. kombatanci nie żartują z wojny, a Teodor ze zjawisk fizycznych. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Więc jak to jest, steruje się tym tylnym kołem w złożeniu czy prawa fizyki na to nie pozwalają? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 No zajebisty, zwłaszcza że to Ty pisałeś o tym tylnym kole :biggrin: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 eee coś Ci się chyba pozajączkowało...ewentualnie mogłem pisać w formie żartu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/156163-wskazowki-torowo-wyscigowe/page__st__380__p__2032236&do=findComment&comment=2032236 Wychodzi na to że nie wiesz co piszesz :). Szkoda tylko że z innych robisz potem idiotów. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 A jakbyś zamiast odpuszczać gaz zahamował lekko tyłem to byłby ten sam efekt? Nie tyłem, a przodem. Efekt będzie nawet lepszy, ale tylko dobre harpagany mają to opanowane. Z tym tyłem to palnąłeś, totalnie nie tędy droga :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 oj mój drogi pomyliłes zupełnie różne tematy... tam nie było mowy o hamowaniu tyłem tylko o zupełnie czymś innym... . no i widzisz tu wychodzi Twója niewiedza i być może brak praktyki ;) dlatego mylisz 2 zupełnie inne tematy... przeczytaj jakomś książkę od Coda np. albo filmi na pods. ksiązki obejrzyj... Jest tam fragment, kótry mógłby Ci pomoc :) Jak to powiedział mój kolega: Albo chcesz mieć rację, albo chcesz miec spokój.Także już nic nie mówię :) PEACE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Kurcze, jeśli coś kręcę to przepraszam, biję się w pierś. Film oglądałem ale pewnie nie zaszkodzi jeszcze raz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.