Syrek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) Temat zakładam na prośbe kolegi. Kawasaki ZX10, 2007r.nie działa obrotomierz. Mechanik stwierdził, że to najprawdobodobniej ECU, choć nie jest pewien na 100%, ale i tak naprawić nie potrafi. Jako,że kolega mieszka w IRL, to z mechanikami tam różnie bywa :dry:Wskazówka podnosi sie na chwile , podczas jazdy, ale nie wiem, czy to nie od podmuchów wiatru ?Poza obrotomierzem , wszystko działa jak należy.Czy to może być oznaka ,że z ECU jest coś nie tak, czy przyczyny szukać gdzie indziej ? Edytowane 29 Marca 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Trzeba sprawdzić czy do obrotomierza dochodzi poprawne zasilanie i impuls. Jeśli tak winny jest sam zegar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Kolego wueska, ale jak sprawdzić? Mam podobny problem i nie mam pojęcia, który to przewód może być. Ale obrotomierz jest sprawny, bo podczas przekręcenia kluczyka test robi poprawnie, tylko brak mu jest sygnału. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Wskazówką zwykle ... podkreślam ... zwykle obraca silnik krokowy. Jeśli wskazówka nie robi autotestu tzn, że padł silnik krokowy. Naprawić raczej się nie da - zegary do wymiany. Chyba, że w Kawsaki autotest zegarów robi ECU - nie wykluczone ale mało proawdopodobne jednak sprawdzić to co sugeruje wueska nie zaszkodzi ;) Jak robi autotest tzn, że zegary są sprawne i trzeba szukać dalej. Bez schematu nic nie zdziałasz. Pytasz się na publicznym forum który to przewód :banghead: , więc radzę Ci oddaj motocykl do serwisu, albo w ręce kogoś kompetentnego zanim coś popsujesz. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Spoko, bez nerwów, sytuacja opanowana, pacjentem był Hornet PC41, autotestem sterują zegary, usmażony jest moduł.pozdr Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Jak moduł się usmażył to sprawdź regulator napięcia. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Moduł usmażył się przez zwarcie w intstalacji, awarii uległ jedynie "układ" obrotomierza. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 do obrotomierza poprowadzić impuls z cewki WN, może być owinięty kawałek "druta" na przewodzie WN. Najprostsze sprawdzenie obrotomierza to źródło 50Hz czyli trafo 220/12v i można ściągnąć z gniazdka 220V ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.