zciwo Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam, problem już był w grudniu po ostatniej przejażdżce tzn. Przejechałem ok. 10km podjechałem do garażu, chwilę jeszcze pochodził i sam go pstrykiem zgasiłem. Chwilę później już nie chciał zapalić. Akumulator kupowałem w 2012 roku. Zresztą próbowałem podładować i też nic. pod aku z samochodu też nie zatrybił. Zerknąłem dziś na świece, były ładne ale wymieniłem na nowe. Sprawdziłem iskrę, nie ma na prawej i lewej świecy. Czy padły dwie cewki na raz? Czy może moduł zapłonowy? GPZ500 z 2002r. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) sprawdz jak wyglada kolo magnesowe to bolaczka tych modeli jesli piszesz o gpz 500...nie doczytalem, ze rocznik 2002, tam juz jest inne kolo ale... i tak nie zaszkodzi sprawdzic... Edytowane 17 Marca 2013 przez JanuszK30 Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Sprawdź czy dochodzi zasilanie na cewki? Drugą sprawa to cewki zasilające CDI no i moduł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 jestes pewien, ze w GPZ tak jak w Twoim KLR jest cewka zasilajaca CDI? Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 A przepraszam, sugerowałem się stojanem, nie przyjrzałem się, mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Moduł to ostatnia rzecz, która powinieneś sprawdzić. Prądnica a potem oporność cewek. freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 a po co pradnice...? a co do cewek to myslisz, ze padly 2 od razu? Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) A może to problem z przełącznikiem do gaszenia motocykla ( tym na kierownicy) ,niby to błahostka ale warto ją sprawdzić gdyż czasami najprostsze rzeczy popsują nam nerwy bardziej niż pukająca panewka w środku sezonu :). Pozdr. Edytowane 17 Marca 2013 przez Budzik-WGR BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Przełącznik ok, sprawdzałem. W ogóle by nie kręcił z popsutym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Nie kręciłby? Moje motocykle krecą wszystkie na wyłączonym przycisku po prawej strony kierownicy. Tylko po prostu nie odpalają, wiec jesli nie jestes pewien sprawdz to.... BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 jezeli jego rozusznik uruchamia sie w pozycji run a w pozycji off nie tzn, ze przelacznik dziala poprawnie. Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Mam trochę informacji: 1. Moduł zapłonowy jest 100% sprawny - sprawdzane na innym gpzcie2. Pomierzyłem cewki - Uzwojenie pierwotne mieści się w normie, uzwojenie wtórne także (wg. serwisówki) cewka + kable + fajki mają odpowienio 25,8 k om i druga cewka 19,5 k om Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 a oporność impulsatora mierzyłeś? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jeszcze nie, bo moto mam 60km ode mnie. Wziąłem tylko te graty co mogłem wykręcić :blush:A wiesz może ile powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 400-490 Ohm Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi