Skocz do zawartości

zciwo

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    GPZ500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia zciwo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, czas rozstać się z Kawą. Nowy użytkownik na pewno będzie zadowolony. Poniżej link do ogłoszenia http://moto.gratka.pl/tresc/17462005.html?ko=1412415594b890f80b82305ec80eef5f Pozdrawiam
  2. Dzięki za zainteresowanie. Sprawa się wyjaśniła. Spojrzałem na śruby mieszanki w gaźnikach. Były wykręcone 6 obrotów zamiast ok. 2. Teraz pracuje dużo lepiej. Pozdrawiam
  3. W linku ktory podales na znak C ustawiasz drugi cylinder i po ustawieniu na tym znaku tam powinienes regulowac luz zaworowy. Czy od niego zaczales ? Czy ma znaczenie od którego cylindra zaczynam pracę? Po prostu ustawiłem odpowiednie oznacznie na kole Czy ustawiles luz na zaworach wydechowych ( " na ktorych wogole nie bylo luzu" ) ? Tak, poprawiłem Czy potem ustawiles luzy na pierwszym cylindrze ( znak T gdzie wogole nie bylo luzu ) ? Tak, dla drugiego(czy też pierwszego) cylindra też ustawiłem zawory wydechowe Czy sprawdziles to potem jeszcze raz przekrecajac kilka obrotow walem korbowym silnika ? Niestety nie
  4. ustawiałem wg tego: http://swiderek.eu/2011/08/30/sprawdzanie-i-regulacja-luzow-zaworowych/ Mam jeszcze jeden objaw. Właściwie to już przejechałem 10km bezproblemowo, ale jak postał z 30 min. z otwartym kranem to udało mi się przejechać tylko 100m. Później im więcej gazu, tym bardziej przygasał. Jeszcze mi sięprzypomniało, że na ssaniu mocno falują obroty. Bez ssania jest już dobrze, tzyma równo
  5. Witam, mam taki oto problem: Ustawiłem luzy zaworowe w Kawasaki GPZ500, wyczyściłem gaźniki i przy pomocy zrobionego domowym sposobe waku zrobiłem synchronizację. Teraz właściwie non stop strzela z tłumików. Chciałbym się upewnić co do ustawienia zaworów, bo robiłem to w ten sposób że najpierw ustawiłem na kole znak "C", spojrzałem czy mam krzywki wałka "do góry"i sprawdziłem ssące zawory(były ok) i bez żadnego przestawiania od razu zmierzyłem luz na wydechowych (tu w ogóle nie było luzu). Nastepnie to samo zrobiłem na drugim cylindrze. Znak "T", krzywki w górze i ta sama historia ssące i wydechowe(nie miały luzu) za jednym zamachem. Poskręcałem i założyłem gaźniki. Dysz nie ruszałem, nie rozkręcałem każdej śrubki. Synchro zrobiłem na wężu igielitowym przez igły z denaturatem w środku. Motocykl lepiej pali, bo nie trzeba ruszać manetki na ssaniu, ale strzela non stop. Czy gdzieś zrobiłem błąd, coś jeszcze sprawdzić?
  6. Dzięki za podesłane oferty. Te widziałem :)
  7. Jak w temacie. Jeśli ktoś ma sam stelaż albo stelaż + kufer to zapraszam zciwo at o2.pl
  8. W końcu doszedłem do tego co było przyczyną. Wyprułem z instalacji alarm i pojawiła się iskra elegancka Plus taki, że pół moto przejrzałem. Przegląd niezły przed sezonem
  9. Trochę nowych informacji, bo walki ciąga dalszy... na zaciskach cewek jest napięcie impulsator ma 419 om magneto jest całe i zdrowe a jak nie było iskry, tak nie ma
  10. Jeszcze nie, bo moto mam 60km ode mnie. Wziąłem tylko te graty co mogłem wykręcić :blush: A wiesz może ile powinno być?
  11. Mam trochę informacji: 1. Moduł zapłonowy jest 100% sprawny - sprawdzane na innym gpzcie 2. Pomierzyłem cewki - Uzwojenie pierwotne mieści się w normie, uzwojenie wtórne także (wg. serwisówki) cewka + kable + fajki mają odpowienio 25,8 k om i druga cewka 19,5 k om
  12. Przełącznik ok, sprawdzałem. W ogóle by nie kręcił z popsutym.
  13. Witam, problem już był w grudniu po ostatniej przejażdżce tzn. Przejechałem ok. 10km podjechałem do garażu, chwilę jeszcze pochodził i sam go pstrykiem zgasiłem. Chwilę później już nie chciał zapalić. Akumulator kupowałem w 2012 roku. Zresztą próbowałem podładować i też nic. pod aku z samochodu też nie zatrybił. Zerknąłem dziś na świece, były ładne ale wymieniłem na nowe. Sprawdziłem iskrę, nie ma na prawej i lewej świecy. Czy padły dwie cewki na raz? Czy może moduł zapłonowy? GPZ500 z 2002r. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...