Skocz do zawartości

Derbi Senda 50 nie jedzie na wyższych biegach


archeolog
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem od kiedy kupiłem moto występuje na biegach 3 i w górę jak się postaram to i na 2 a wygląda to tak że jeżeli nie odkręce manetki bardzo powoli i umiejętnie efekt jest taki jak by nie było iskry moto zwalnia jeżeli z 2 na 3 zmianie na wysokich obrotach moto mocno ciągnie ale o zmianie na 4 mozna zpomnieć bo przerywa albo zupelnie cisza póki nie poszcze gazu i dodam troszkę . Za winowajcę podejżewałem gaźnik który nie jest oryginalny wyciągnełem go o to zdjęcia czy cos widać podejżanego ? Na biechach 1 i 2 moto zbiera się nieźle jak na 50cc

dsc0108hb.th.jpg

 

dsc0107hhm.th.jpg

 

dsc0105vl.th.jpg

 

dsc0109tp.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dawno dawno tak samo

 

cylinder po szlifie

nowy napęd

sportowy wydech

większy gaźnik

 

Senda na tamte czasy zawijała asfalt na pierwszych 3 biegach kolejny bieg to spadek obrotów tak jakby ktoś mnie złapał za dupę i ciągną.

Winowajcom była słaba kompresja pomimo zrobienia szlifu u szlifierza i dobraniu nowego tłoka, oraz napęd, za mała tylna zębatka na prędkość.

Dodam że na drodze jakiejś pochylonej czy też górki ponad 100 wyciągała a na prostej nie radziła się.

 

Sprawdź te punkty co ja i koledzy Ci podpowiadają i będziemy gdybać dalej.

Edytowane przez Lidkus

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dawno dawno tak samo

 

cylinder po szlifie

nowy napęd

sportowy wydech

większy gaźnik

 

Senda na tamte czasy zawijała asfalt na pierwszych 3 biegach kolejny bieg to spadek obrotów tak jakby ktoś mnie złapał za dupę i ciągną.

Winowajcom była słaba kompresja pomimo zrobienia szlifu u szlifierza i dobraniu nowego tłoka, oraz napęd, za mała tylna zębatka na prędkość.

Dodam że na drodze jakiejś pochylonej czy też górki ponad 100 wyciągała a na prostej nie radziła się.

 

Sprawdź te punkty co ja i koledzy Ci podpowiadają i będziemy gdybać dalej.

Miałem takiego klienta. Była taka sama sytuacja, silnik po remoncie, po pomiarze kompresji 4,5 . Mówie że szlif źle zrobiony, albo źle dotarta, zrobimy od nowa i bedzie jeździć. Oczywiście klient miał kiedyś motorynke no to on wie co to mechanika 2T i nie dał się tknąć cylka. Wymienił moduł, gaźnik i kilka innych rzeczy. Po roku przepraw w końcu zrobił szlif i moto zaczeło jeździć. A jak go później spotkałem i zapytałem co z moto, to opowiadał mi że to przez jakąś pierdołe w wydechu czy coś :D Wstyd była uznać wyższość kogoś kto się zna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik czyszczony juz 2 razy zero poprawy ja podejżewałem albo jakąś blokade albo uszkodzny moduł zapłonowy . Bo powtrzam to nie że moto nie masiły przyśpieszać tylko zwalnia bo nie ma wogole teronacji mieszanki ! jak odejme gazu i powoli dodam detonacja sie podajawia i zaczyna szarpać . Jak z tym gaźnikiem nie jest za mały w ogóle ktoś kojarzy z czego on może być ?

Edytowane przez archeolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz kompresje.

 

Kompresja w okolicach 8 bar to chyba w normie . A pozatym niska kompresja tylko w skrajnym przypadku objawia się brakiem detonacji ?

 

Ktoś się orientuje którą śrubką reguluje się ilość benzyny podawanej do mieszanki ?

Edytowane przez archeolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...