archeolog Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Problem od kiedy kupiłem moto występuje na biegach 3 i w górę jak się postaram to i na 2 a wygląda to tak że jeżeli nie odkręce manetki bardzo powoli i umiejętnie efekt jest taki jak by nie było iskry moto zwalnia jeżeli z 2 na 3 zmianie na wysokich obrotach moto mocno ciągnie ale o zmianie na 4 mozna zpomnieć bo przerywa albo zupelnie cisza póki nie poszcze gazu i dodam troszkę . Za winowajcę podejżewałem gaźnik który nie jest oryginalny wyciągnełem go o to zdjęcia czy cos widać podejżanego ? Na biechach 1 i 2 moto zbiera się nieźle jak na 50cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycoh Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 a jakie masz zębatki przód/ tył ? może jesteś kawał chłopa a masz z przodu wielką zębatę a z tyłu mała i moto ni ma siły ? :) skoro na 1/2 biegach idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archeolog Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Co to ma do sprawy jak moto gaśnie ! ? waże 70 zębatki mam chyba krótkie jakie sie tylko da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Gaźnik wyczyść jakąś chemią, filtr też. Jak nie pomoże to zmierz kompresje w cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) miałem dawno dawno tak samo cylinder po szlifienowy napędsportowy wydechwiększy gaźnik Senda na tamte czasy zawijała asfalt na pierwszych 3 biegach kolejny bieg to spadek obrotów tak jakby ktoś mnie złapał za dupę i ciągną.Winowajcom była słaba kompresja pomimo zrobienia szlifu u szlifierza i dobraniu nowego tłoka, oraz napęd, za mała tylna zębatka na prędkość.Dodam że na drodze jakiejś pochylonej czy też górki ponad 100 wyciągała a na prostej nie radziła się. Sprawdź te punkty co ja i koledzy Ci podpowiadają i będziemy gdybać dalej. Edytowane 16 Marca 2013 przez Lidkus Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 miałem dawno dawno tak samo cylinder po szlifienowy napędsportowy wydechwiększy gaźnik Senda na tamte czasy zawijała asfalt na pierwszych 3 biegach kolejny bieg to spadek obrotów tak jakby ktoś mnie złapał za dupę i ciągną.Winowajcom była słaba kompresja pomimo zrobienia szlifu u szlifierza i dobraniu nowego tłoka, oraz napęd, za mała tylna zębatka na prędkość.Dodam że na drodze jakiejś pochylonej czy też górki ponad 100 wyciągała a na prostej nie radziła się. Sprawdź te punkty co ja i koledzy Ci podpowiadają i będziemy gdybać dalej.Miałem takiego klienta. Była taka sama sytuacja, silnik po remoncie, po pomiarze kompresji 4,5 . Mówie że szlif źle zrobiony, albo źle dotarta, zrobimy od nowa i bedzie jeździć. Oczywiście klient miał kiedyś motorynke no to on wie co to mechanika 2T i nie dał się tknąć cylka. Wymienił moduł, gaźnik i kilka innych rzeczy. Po roku przepraw w końcu zrobił szlif i moto zaczeło jeździć. A jak go później spotkałem i zapytałem co z moto, to opowiadał mi że to przez jakąś pierdołe w wydechu czy coś :D Wstyd była uznać wyższość kogoś kto się zna :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archeolog Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) gaźnik czyszczony juz 2 razy zero poprawy ja podejżewałem albo jakąś blokade albo uszkodzny moduł zapłonowy . Bo powtrzam to nie że moto nie masiły przyśpieszać tylko zwalnia bo nie ma wogole teronacji mieszanki ! jak odejme gazu i powoli dodam detonacja sie podajawia i zaczyna szarpać . Jak z tym gaźnikiem nie jest za mały w ogóle ktoś kojarzy z czego on może być ? Edytowane 16 Marca 2013 przez archeolog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Zmierz kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archeolog Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) Zmierz kompresje. Kompresja w okolicach 8 bar to chyba w normie . A pozatym niska kompresja tylko w skrajnym przypadku objawia się brakiem detonacji ? Ktoś się orientuje którą śrubką reguluje się ilość benzyny podawanej do mieszanki ? Edytowane 17 Marca 2013 przez archeolog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 kompresja 8 bar i Ty uwazasz ze w 2T to norma? ja miałem 15 barów i to było "ok". Przy 4-5 barach piździk mi już nie chciał odpalać. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archeolog Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 kompresja 8 bar i Ty uwazasz ze w 2T to norma? ja miałem 15 barów i to było "ok". Przy 4-5 barach piździk mi już nie chciał odpalać. No nie wiem ... 2t maja mniejsze ciśnienie niż 4T ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archeolog Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Poradzi chociaż ktoś z tym gaźnikiem ? która śrubka reguluje ilość paliwa w mieszance ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 15 to za dużo norma to 10. 8 to już prawie remontowe, sprawdź co sie stanie jak odkręcisz końcówkę wyciszająca w tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacpe W.... xd Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Mi też motor tak coś robil brat mechanik powiedział że może być to spławikiem ; ) sprawdz spławik i ustaw gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Mi też motor tak coś robil brat mechanik powiedział że może być to spławikiem ; ) sprawdz spławik i ustaw gaznik jesteś na rybach? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.