Skocz do zawartości

Po wymianie oleju sprzęgło slizga LC4 400


rafael
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chcesz tą usługę wykonać konkretnie to wymień na nowy komplet tarcze sprzęgłowe. Przekładki sprawdziłeś że nie są przegrzane ani zwichrowane, więc pozostaje zamówić nowe tarczki namoczyć w oliwce złożyć i zapominasz o problemie. Bez kaca moralnego że po twoich zabiegach na starych tarczach może się potem coś dziać ponownie. Samo potraktowanie okładzin sprzęgłowych pastą/papierem też nie jest proste, ponieważ musisz działać równomierną/jednakową siłą dociskową na całym obwodzie tarczy, a nie tylko trzymając ją ręką w 2..3 miejscach. Jeszcze dla zachowania prawidłowości to stare tarcze sprzęgłowe powinny wrócić na swoje dawne miejsca itd. Właściwie o czym tu pisać, takie rzeczy robiło się w czasach kiedy nie było tak dostępnego rynku z częściami zamiennymi do moto, a dzisiaj? płać i bierz co chcesz, i masz święty spokój. Zawsze twierdziłem że skoro stać jest na motocykl, to i chyba stać jest na jego właściwy serwis. Możesz pogadać z gościem czy masz wymienić stare tarcze na nowe czy nie, i niech to on podejmie decyzje na własną odpowiedzialność, a nie Ty. Ty właściwie zrobisz jak zaproponujesz jemu wymianę na nowe tarczki.

 

PS. Sobie może, i bym "zregenerował" (chociaż też nie) tarcze sprzęgłowe, ale w motorze klienta od którego biorę za to pieniądze, i mam się pod tym podpisać... nigdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz tą usługę wykonać konkretnie to wymień na nowy komplet tarcze sprzęgłowe. Przekładki sprawdziłeś że nie są przegrzane ani zwichrowane, więc pozostaje zamówić nowe tarczki namoczyć w oliwce złożyć i zapominasz o problemie. Bez kaca moralnego że po twoich zabiegach na starych tarczach może się potem coś dziać ponownie. Samo potraktowanie okładzin sprzęgłowych pastą/papierem też nie jest proste, ponieważ musisz działać równomierną/jednakową siłą dociskową na całym obwodzie tarczy, a nie tylko trzymając ją ręką w 2..3 miejscach. Jeszcze dla zachowania prawidłowości to stare tarcze sprzęgłowe powinny wrócić na swoje dawne miejsca itd. Właściwie o czym tu pisać, takie rzeczy robiło się w czasach kiedy nie było tak dostępnego rynku z częściami zamiennymi do moto, a dzisiaj? płać i bierz co chcesz, i masz święty spokój. Zawsze twierdziłem że skoro stać jest na motocykl, to i chyba stać jest na jego właściwy serwis. Możesz pogadać z gościem czy masz wymienić stare tarcze na nowe czy nie, i niech to on podejmie decyzje na własną odpowiedzialność, a nie Ty. Ty właściwie zrobisz jak zaproponujesz jemu wymianę na nowe tarczki.

 

PS. Sobie może, i bym "zregenerował" (chociaż też nie) tarcze sprzęgłowe, ale w motorze klienta od którego biorę za to pieniądze, i mam się pod tym podpisać... nigdy.

chodzi o to że ja pieniędzy od niego nie biore :) A poza tym propozycję kolegów chce potraktować jako eksperyment :D

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zalaniu castrola power 1 racing u mnie też się ślizgało.Tarcze wyglądały jak nowe więc nic nie robiłem tylko śmigałem delikatnie gdzieś ok tygodnia. Póżniej wykręciłem deczko śrubę regulacyjną docisk zakręciłem dekiel i po problemie. Przelatałem 2 sezony i nadal ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...