Skocz do zawartości

DR 350 ,nie pali,strzela,dymi


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zalezy od rodzaju tloka i sposobu pasowania na sworzniu,

w wiekszosci nowoczesnych konstrukcji sworzen po prostu

[asowany jest suwliwie i wchodzi na zimno pod nasiskiem kciuka,

ale sa i takie gdzie sworzen siedzi suwliwie ale dopiero w temp.

pracy silnika. Taki tlok rozgrzewamy i dopiero wowczas wciskamy sworzen,

jesli ktos wbijal go na zimno mlotkiem, to lepiej sprawdzic

czy dalej korba jest prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec obejzalem korbe i glowka korby nie ma lozyska, jest to poprostu tuleja. "Wymacalem" ją troche , widac drobne ryski ale są praktycznie nie wyczuwalne, swozen po wlozeniu nie ma wyczuwalnych luzow i kreci sie w niej lekko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...