darekbb Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 obadam ten korbowod i dam znac co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Wszystko zalezy od rodzaju tloka i sposobu pasowania na sworzniu,w wiekszosci nowoczesnych konstrukcji sworzen po prostu[asowany jest suwliwie i wchodzi na zimno pod nasiskiem kciuka,ale sa i takie gdzie sworzen siedzi suwliwie ale dopiero w temp.pracy silnika. Taki tlok rozgrzewamy i dopiero wowczas wciskamy sworzen,jesli ktos wbijal go na zimno mlotkiem, to lepiej sprawdzicczy dalej korba jest prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 No wiec obejzalem korbe i glowka korby nie ma lozyska, jest to poprostu tuleja. "Wymacalem" ją troche , widac drobne ryski ale są praktycznie nie wyczuwalne, swozen po wlozeniu nie ma wyczuwalnych luzow i kreci sie w niej lekko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Z samego oglądania nie dowiesz się o krzywiźnie korby Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 wiem , rozmawialismy wczesniej o powierzchni glowki korby wiec napisalem jak ona wyglada bo nie mialem czym zrobic fotki. Co do tego czy jest prosta bede musial dopiero ją wyjąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.