wueska Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Pytanie ile było jazdy w tych 2 poprzednich sezonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 ok 10tys km , szutry i asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 W kazdym razie trzeba to sprawdzic przed zlozeniem silnika.Jesli wszystko jest proste to trzeba pomierzyc tuleje, tlok i sprawdzic jak to wyglada, czy nie ma w tulei zadnego stozka czy beczki,jakie sa obecnie luzy. Trzeba usunac resztki tloka z tulei ( roztwor kwasu fosforowego ) i sprawdzic czy sa rysy i jakie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 witam wszystkich , dzis zawiozlem cylinder do szlifu okazalo sie ze najprawdopodobniej przyczyną byl swozen tloka ktorego trzeba wbijac mlotkiem bo inaczej nie da sie go wsunac w tlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Nie sworzeń a korba, zatarte łożyskowanie główki korbowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 nie kolego , swoznia nie idzie przecisnac przez tlok , przez korbe idzie wporzadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) dokladnie, bo to jak sworzen w tloku siedzi nie ma znaczenia, (oczywiscie nie do konca) tam nie ma lozyskowania...za pozno napisalem moje dokladnie odnosilo sie do postu wski Edytowane 8 Marca 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) no ja tam nie wiem , gosc ktory robi cylindry stwierdzil ze ta tuleja nie moze tak ciasno w tloku siedziec i ktos zakladajac to mogl skrzywic tlok bo robil to na sile w nowym tloku tuleja wchodzi palcami , w starym mlotkiem... Edytowane 8 Marca 2013 przez darekbb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 nie Darek nikt nie skrzywil tloka wsuwajac sworzen Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 no mozliwe, mi ciezko cos powiedziec bo szczerze mowiac nigdy nie widzialem czegos takiego zeby sie zdarl idealnie rowno po przekątnej . Na warsztacie tez mowili ze to raczej trudny przypadek i nalezy wszystko dokladnie przejzec przed zlozeniem silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 sluchaj tu jest forum i gdybamy masz warsztat oni tez gdybaja, niech wezma suwmiarke w reke i pomierza i bedziesz wszystko wiedzial. bo jesli zaprowadzasz motocykl do wlasciwego warsztatu to z reguly nie jest potrzebna pomoc z forum. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 o to to, a częstym błędem jest lekceważenie wymiany korbowodu albo partyzantka w stylu wciśniemy tulejkę w główkę korbowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) Nie znam się ale polecam zerknąć na stronę:http://www.theultral...com/pistons.htmTam są pokazane zatarte tłoki z fotkami i przy każdym opisane jest co było przyczyną. Edytowane 9 Marca 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 na forum napisalem zanim oddalem tlok i cylinder do czlowieka ktory sie tym trudni, on pomierzyl cylinder i tlok i stwierdzil ze to nie jest wina przegrzania , cylinder jest ok (mierzyl jakims tam swoim przyzadem) tlok z kolei ma jakies minimalne odchylenie dolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Nie wiem gdzie oddałeś ale tłok w uproszczeniu wygląda tak / \ patrząc od góry na denko 0 dla tego trzeba umieć go mierzyć i nie każdy posiadł ta tajemna sztukę. Teraz do dzieła po cichu obejrzyj łożysko główki korby i zrób zdjęcie jego powierzchni. Jak się mechanik będzie pytał po co to mu powiedz że na pamiątkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.