koroviov Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Mam taki problem. Na jednym cylindrze luzy zaworowe na wydechu mam niby dobre ale różne. Tzn. Jeden jest w górnej wartości, a drugi blisko dolnej. Czyli 0.2 i 0,3. Zostawić takie czy trzeba wyregulować? Pozostałe wszystkie blisko dolnej granicy tolerancji. Pomiar w temperaturze +3st. C. Silnik SV650. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ogólnie im bliżej ideału tym lepiej, ale z drugiej strony jeśli mieszczą się w tolerancji to lepiej tak zostawić niż kuć rozrząd dla jednego zaworu. A z trzeciej strony :biggrin: do następnej kontroli któryś może wyjść poza limit, chyba że sprawdzisz prędzej niż zaleca fabryka. Czyli jesteś w punkcie wyjścia bo nic treściwego nie wniosłem. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 regulować Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 A pono luzy zaworowe się sprawdza w temp. pokojowej. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) No toż w pokoju stoi. W salonie konkretnie. Ale nie ogrzewam bo nie mieszkam. Więc zimno. Temperaturę podałem, żeby nie było wątpliwości co do warunków pomiaru. Dzięki Panowie.Idę w takim razie poszlifować trochę płytki. Oczywiście jest to pewnie straszna amatorka, ale jak nie znajdę w czeluściach szuflady odpowiedniego rozmiaru to zamieżam upiłować te kilka setek. Edytowane 2 Marca 2013 przez koroviov Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Jak masz szlifować to odpuść sobie. Po ój psuć na siłę? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 W serwisówce od sv masz taką tabelkę z luzami i na jaką płytkę ew. wymienić. Wynikowo grubość płytki do wymiany wcale nie musi się dokładnie zgadzać z tym co można wyliczyć samodzielnie. Nie wiem za bardzo dlaczego, pewnie to jakoś tam się jeszcze samo układa, a może uwzglednia tabelka jeszcze luzy na wałkach rozrządu?W każdym razie gdy się wymieni na takie co wyliczy się samemu to luzy nie wychodzą takie jakich oczekujemy :) Sprawdzone na mojej sv Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Nie żebym się upierał przy tzw. druciarstwie. Ale jeżeli spoleruję tak ze 0.05 papierem ściernym o drobnym ziarnie, to czemu miałoby to zaszkodzić? Powierzchnia będzie równa i gładka, a płytka leży w szklance więc nie sądzę, żeby to było mocno szkodliwe. Jeśli w ogóle. Oczywiście biorę pod uwagę argument, że nie, bo tak się nie robi ;) Edytowane 2 Marca 2013 przez koroviov Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) nie wychodza.... ale jesli chcemy zrobic regulacje poprawnie to maja wyjsc... regulacja zaworow nie polega tylko i wylacznie na pozostawieniu ich w granicach tolerancji... do autora - zdecydowanie tak do regulacji i jesli to zrobisz solidnie to nie jest to zadne druciarstwo Edytowane 2 Marca 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Niestety regulacja luzów w postaci ustawienia pary zaworów w takich samych wartosciach to często pomijana sprawa. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Jeśli już szlifować to na magnesówce, i szlifowaną stroną obrócić później do szklanki. Nic nadzwyczajnego z taką płytką się nie powinno stać.PS: Zeszlifowanie z takiej płytki pięciu setek papierem sciernym zajeło by ci wiele wiele dni :D Edytowane 2 Marca 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Jeśli już szlifować to na magnesówce, i szlifowaną stroną obrócić później do szklanki. Nic nadzwyczajnego z taką płytką się nie powinno stać.PS: Zeszlifowanie z takiej płytki pięciu setek papierem sciernym zajeło by ci wiele wiele dni :D5 minut bo nie trzeba szlifowac 5 setek bo co 5 setek sa wymiarowane plytki wiec najwyzej 2 setki sciagamy... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Czasem zdarzają się motocykle, że dostęp dp płytek jest trudny i trzeba szlifować żeby moto 2 tygodnie nie stało... Przykładem może być Kawasaki KLX650. Z serwisu płytka szła mi 11 dni, na allegro było tylko kilka sztuk w całkowicie niepotrzebnym mi wymiarze. Następnym razem juz szlifnąłem i po sezonie latania luz jest nadal ok. Heidemann czy jak to się dokładnie zwie , ma w ofercie jakieś dorabiane płytki, ale na własnej skórze sprawdziłem że nie nadają się do niczego :DPS: Jak by ktoś potrzebował to mam taką płytkę o średnicy 29mm i grubości bodajże 2,60mm do sprzedania bo leży z dawna niepotrzebna... Edytowane 2 Marca 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Dziękuję raz jeszcze. Teodor, ponieważ zwróciłeś uwagę na istotę mojego pytania, czy możesz przybliżyć jakie konsekwencje może mieć użytkowanie silnika z takim ustawieniem jak opisałem? Zapewne będzie gorszy przepływ, ale czy może to mieć istotny wpływ na pracę? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 nie Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.