mateuszzx6r Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam. Moja Kawasaki zx6r 636 2003 r. katalogowo legitymuje się mocą 118 KM (125 z RAM air) a w dowodzie rejestracyjnym jest 79kW (107 KM). Motocykl pochodzi z Anglii. Jest to pomyłka czy może jakaś wersja słabsza lub zdławiona ?Czy ktoś wie może jak to odblokować ? czy tak musi zostać ? Dodaje opis z serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Wiem że w USA motocykle są dławione ze wględu na normy chałasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 100zł kosztuje hamownia, tylko ona Ci prawdę powie. Bez pomiaru można sobie dywagować do woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nort7 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Dzięki hamowni dowiesz się jaka moc jest na kole a nie na silniku. Czyli dowiedz się ile w pełni odblokowana Kawa ma na kole i jedź na hamownię, albo stań z kimś o podobnej mocy do setki. :) Edytowane 24 Lutego 2013 przez nort7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) A jesteś pewien, że pochodzi z UK(mógł tam zostać wcześniej importowany z innego kraju), z tego co podałeś to wygląda na tą wersję francuską, więc może poszukaj po francuskich forach sposobów na odblokowanie. (google translator będzie pomocne). Możesz też spróbować udać się do ASO Kawasaki, może odczytają wersję po numerze vin. Edytowane 24 Lutego 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzx6r Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Na 100% nie mogę powiedzieć, takie info dostałem od poprzedniego właściciela i moto posiada lampy do ruchu lewostronnego i oznaczenie UK.Napisałem email do najbliższego ASO Kawy oto odpowiedź Vin nie określa mocy, seryjnie słabsze wersje wychodzą od tego roku tak więc motocykl jest zdławiony oczywiście możemy przywrócić pełną moc.zapytałem o koszt i odpowiedzieli Najpierw musimy sprawdzić gdzie i jak jest zblokowany a dopiero później możemy powiedzieć ile to będzie kosztowało. Może ktoś podpowiedzieć jakimi sposobami blokują motocykle z wtryskiem paliwa ? Wiem że przez ECU można. Czy można przez wydech ? ale ja i tak mam akrapovic założony. Mógłby ktoś kto posiada taki model sprawdzić co ma w dowodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 A jesteś pewien, że pochodzi z UK(mógł tam zostać wcześniej importowany z innego kraju), z tego co podałeś to wygląda na tą wersję francuską, więc może poszukaj po francuskich forach sposobów na odblokowanie. (google translator będzie pomocne). Możesz też spróbować udać się do ASO Kawasaki, może odczytają wersję po numerze vin. Mi rowniez sie tak wydaje, bo w EU tylko i wylacznie franzuzi blokuja do 107 KM. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Na 100% nie mogę powiedzieć, takie info dostałem od poprzedniego właściciela i moto posiada lampy do ruchu lewostronnego i oznaczenie UK.Napisałem email do najbliższego ASO Kawy oto odpowiedź Vin nie określa mocy, seryjnie słabsze wersje wychodzą od tego roku tak więc motocykl jest zdławiony oczywiście możemy przywrócić pełną moc.zapytałem o koszt i odpowiedzieli Najpierw musimy sprawdzić gdzie i jak jest zblokowany a dopiero później możemy powiedzieć ile to będzie kosztowało. Może ktoś podpowiedzieć jakimi sposobami blokują motocykle z wtryskiem paliwa ? Wiem że przez ECU można. Czy można przez wydech ? ale ja i tak mam akrapovic założony. Mógłby ktoś kto posiada taki model sprawdzić co ma w dowodzie ? Odpowiedź typowo Polska :biggrin:numer VIN okresla m.inn. na jaki rynek i w jakiej specyfikacji wykonano Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzx6r Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 (edytowane) Przy opisie katalizatora jest wzmianka o wersji na grosbritanien czyli uk co do ecu to znalazłem na allegro taki który ponoć pochodzi z wersji europejskiej i ma takie same numery jak mój. szukam dalej.jeszcze takie coś kiedy wpiszę w gogle kawasaki parts i szukam ecu w katalogach to ma numer 21175 0001ale kiedy wpiszę kawasaki parts uk to ecu ma numer 21175 1096 taki jak mój Edytowane 26 Lutego 2013 przez mateuszzx6r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.