Skocz do zawartości

Chłopaki Problem Jest..


TeRRoRystA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jest iskra , świecy nie zalewa , jest paliwo , pływak ustawiony prawidłowo , gaźnik dysze wyczyszczone , akumulator dobry.. simson s51electronic.. co jest że nie może odpalić ? pchałem go po całym podwórku i nic.. :| a z kopa to wógle totalna olewka.. mam podpalić czy wynieść na złom.. no chyba ze pomożecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć na 2 wcisnij sprzegło bujnij sie z jakiejs duzej górki pusc sprzegło ,jzeli po chwilki nie odpali sprawdz iskre weź swiece w koapturku przystaw do cylindra i kopnij w wkopnik jezeli nie ma to włuz palca do kapturka jeżeli cie kopnie prąd to znaczy ze prądy ma i jest to wina swiecy albo czeog innego wiec bóg z tobą 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ucz księdza mówić pacieża ablo jak wolisz ojca dzieci robić.. :? pierdolicie głupoty.. dobrze że nikt nie dał mi porady "odkręć kranik" wielkie dzięki za waszą pomoc super mechanicy.. :buttrock: takie sranie po ścianie nabijanie postów tak to sie nazywa.. BEZ KOMENTARZA ! :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Bywa tak, ze jak jest walnieta cewka, to na wierzchu jeszcze iskra jest, a w cylindrze pod cisnieniem juz nie. Jak masz mozliwosc, to sprobuj podlaczyc inna cewke i sprawdzic czy nie pomoze.

Nic tez nie napisales o zaplonie. Jest dobrze ustawiony?

No i sprawdz przewod wysokiego napiecia i fajke, bo tez moga miec przebicie...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Balcerowicz musi odejść... ;P

 

U mnie w simsonie bylo tak jak wyskoczyło zabezpieczenie sworznia i pocharatało cało ustrojstwo.... Potem zrobilem szlif zlozylem i ... kawalek tłoka został w karterach i silnik pochodzil 2 sekundy... roz***o wszystko łącznie z gwintem na głowicy. Moja rada: Zdejmij głowice i zobacz co tam z tłokiem i jak gładź cylindra...

Cicho mi kiedys kumpel tak poradził i fajne nawt uczucie

Masochiosta ? :buttrock:

 

 

** - samson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pi**dole ludzie po co mu pomagacie po tym co napisał? niech sie je*ie w dupe i spie**ala z tego forum jak mu sie nie podoba wasza pomoc! nie rozumiem was.

 

Ja mu tam nie pomagam, uswiadomilem mu tylko ze jest pizda nie mechanik

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrwa, ale wy macie naje*ane w głowach....

Terrorysta tak jak juz mówiłem na innym forum, jak dla mnie to wina modułu zapłonowego, albo cewki .. Bo tak jak niektórzy mówią że to wina kompresii to to jest po prostu smieszne... :buttrock: :D . jak nagle z dnia na dzień motor by h*j stzrelił.. To by postępowało czasowo, byłby coraz słabszy itd...A on jeździł i nagle przestał....Powiedz mi jaki opór stawia na 1 biegu, taki ze mozesz go spokojnie upchać czy się męczysz ze skurwy*ynem, bo to ma znaczenie... Ale wydaje mi się że kompresja nie ma nic wspólnego, bo wychodzio by na to że była, i nagle sobie poszła... Jak dla mnie to modół na 70%, lub cewka pod bakiem...sprub z tym, jak nie to pomyślimy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...