prince Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Przestań pisać o tym azotowaniu bo to bzdura. Nikt w końcu tego nie sprawdził. Co z tego ze teoretycznie wygląda pięknie. W praktyce ani moje a ni Hius'a nie zrobiły jeszcze żadnego przebiegu. Ktoś przeczyta, zainwestuje (niemało) i będzie lipa. Zapłacisz za to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Azotowaliscie tuleje cylindrowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Za twoje nigdy! Nie gadaj że Hiusa Husarz stoi w dużym pokoju,pod kocem bo chyba on jako jeden z niewielu (jeszcze Orita) zasuwa wynalazkiem co chwila. A poza tym azotowanie nie w kij pierdział, bo system się sprawdza w osobówkach i cięzarówkach i to od lat(czytałem o azotowaniu tulei w Starach 660 jeszcze za komuny), więc czemu miałby się nie sprawdzic w motocyklach? teraz Ty sie dokształc:P Edytowane 25 Marca 2013 przez granat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Wystarczająco dobrym rozwiązaniem według mnie jest wstawienie odpowiedniego żeliwa + dobre tloki i pierścienie.konstrukcja tego silnika jest tak antyczna że ładowanie kasy w azotowanie może okazać sie po prostu przerostem treści nad formą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Za twoje nigdy! Nie gadaj że Hiusa Husarz stoi w dużym pokoju,pod kocem bo chyba on jako jeden z niewielu (jeszcze Orita) zasuwa wynalazkiem co chwila. A poza tym azotowanie nie w kij pierdział, bo system się sprawdza w osobówkach i cięzarówkach i to od lat(czytałem o azotowaniu tulei w Starach 660 jeszcze za komuny), więc czemu miałby się nie sprawdzic w motocyklach? teraz Ty sie dokształc:PLink poproszę. Więcej sie chętnie dowiem. Hius na tych cylkach nie przejechał za dużo i wywalił. Orita ma zwykłe i chyba ostatnio szukał sobie kolejnego silnika. Znajac problemy z obróbką azotowanych tulei cylindrowych ciekaw jestm kto to robił skoro wiekszosc zakładów szlifierskich nie ma bladego pojecia jak sprawę ugryźć.Wystarczająco dobrym rozwiązaniem według mnie jest wstawienie odpowiedniego żeliwa + dobre tloki i pierścienie.konstrukcja tego silnika jest tak antyczna że ładowanie kasy w azotowanie może okazać sie po prostu przerostem treści nad formą.Remont dolniaka to koszt od 1500 do 3tys zł wiec to juz nie jest takie sobie. Lepiej byłoby to zrobić raz i zapomnieć na wiele, wiele lat. Przestała to byc tania zabawa i dlatego nie jest przerostem formy bo zwyczajnie może sie zwrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Sprawę gryzie się prosto, tuleja ze stali nadającej się do azotowania, obrabia się i azotuje. Tyle że to wychodzi w krociach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Sprawę gryzie się prosto, tuleja ze stali nadającej się do azotowania, obrabia się i azotuje. Tyle że to wychodzi w krociach. No widzisz. I nie wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Prince, robicie to inaczej ? jeśli tak mógłbyś opisać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Prince, robicie to inaczej ? jeśli tak mógłbyś opisać ?Zanim Prince się zgłosi to ja zadam pytanie, czy napewno pisząc STALI , miałeś na myśli Stal :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Tak proszę o to one: 38HMJ, 33H3MF, 33H2NMJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Tak proszę o to one: 38HMJ, 33H3MF, 33H2NMJI Ty to chcesz pakować jako tuleje, do dolnego ruchola :banghead: Przecież to kupa solidnej, nikomu nie potrzebnej roboty :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No uczono mnie że żeliwa się nie azotuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Najkrócej- Jest przyrost materiału. Nie obrobisz na gotowo i poazotujesz. Zgubisz wymiary i honowanie.Tak sie nie da. A po azotowaniu obróbka na wymiar plus honowanie z zachowaniem wymaganej tolerancji nie jest osiągalna dla większości szlifierni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Prince nie daleko mnie jest ZNS wiem w latach 90 zakupiono nowiuteńkie maszyny właśnie ze względu na obróbkę materiału po azotowaniu. O ile wezmą jednostkowe zlecenie to pewnie by się podjęli. Zapytam na dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Princu sam doradzałeś Hiusowi szlifierza na śląsku co po azotowaniu robi, Hius zadowolony, a jak on zadowolony to dobry znak-więc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.