Skocz do zawartości

Tulejowanie cylindrów


gargamel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przestań pisać o tym azotowaniu bo to bzdura. Nikt w końcu tego nie sprawdził. Co z tego ze teoretycznie wygląda pięknie. W praktyce ani moje a ni Hius'a nie zrobiły jeszcze żadnego przebiegu. Ktoś przeczyta, zainwestuje (niemało) i będzie lipa. Zapłacisz za to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za twoje nigdy! Nie gadaj że Hiusa Husarz stoi w dużym pokoju,pod kocem bo chyba on jako jeden z niewielu (jeszcze Orita) zasuwa wynalazkiem co chwila. A poza tym azotowanie nie w kij pierdział, bo system się sprawdza w osobówkach i cięzarówkach i to od lat(czytałem o azotowaniu tulei w Starach 660 jeszcze za komuny), więc czemu miałby się nie sprawdzic w motocyklach? teraz Ty sie dokształc:P

Edytowane przez granat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczająco dobrym rozwiązaniem według mnie jest wstawienie odpowiedniego żeliwa + dobre tloki i pierścienie.konstrukcja tego silnika jest tak antyczna że ładowanie kasy w azotowanie może okazać sie po prostu przerostem treści nad formą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za twoje nigdy! Nie gadaj że Hiusa Husarz stoi w dużym pokoju,pod kocem bo chyba on jako jeden z niewielu (jeszcze Orita) zasuwa wynalazkiem co chwila. A poza tym azotowanie nie w kij pierdział, bo system się sprawdza w osobówkach i cięzarówkach i to od lat(czytałem o azotowaniu tulei w Starach 660 jeszcze za komuny), więc czemu miałby się nie sprawdzic w motocyklach? teraz Ty sie dokształc:P

Link poproszę. Więcej sie chętnie dowiem. Hius na tych cylkach nie przejechał za dużo i wywalił. Orita ma zwykłe i chyba ostatnio szukał sobie kolejnego silnika. Znajac problemy z obróbką azotowanych tulei cylindrowych ciekaw jestm kto to robił skoro wiekszosc zakładów szlifierskich nie ma bladego pojecia jak sprawę ugryźć.

Wystarczająco dobrym rozwiązaniem według mnie jest wstawienie odpowiedniego żeliwa + dobre tloki i pierścienie.konstrukcja tego silnika jest tak antyczna że ładowanie kasy w azotowanie może okazać sie po prostu przerostem treści nad formą.

Remont dolniaka to koszt od 1500 do 3tys zł wiec to juz nie jest takie sobie. Lepiej byłoby to zrobić raz i zapomnieć na wiele, wiele lat. Przestała to byc tania zabawa i dlatego nie jest przerostem formy bo zwyczajnie może sie zwrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najkrócej- Jest przyrost materiału. Nie obrobisz na gotowo i poazotujesz. Zgubisz wymiary i honowanie.Tak sie nie da. A po azotowaniu obróbka na wymiar plus honowanie z zachowaniem wymaganej tolerancji nie jest osiągalna dla większości szlifierni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...