riders82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam otóż mój fazerek lubi sobie łyknąc olej, przy ostrym kręceniu nawet sporo, słyszałem że może to być wina uszczelniaczy zaworowych, jak to sprawdzić czy dam radę zrobić coś z tym na własną ręke z książką serwisową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 a ile to jest, nawet sporo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 prawie litr na 1000 km przy ostrym pałowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam otóż mój fazerek lubi sobie łyknąc olej, przy ostrym kręceniu nawet sporo, słyszałem że może to być wina uszczelniaczy zaworowych, jak to sprawdzić czy dam radę zrobić coś z tym na własną ręke z książką serwisową? Na początek zobacz świece.jak wyglądają. Zrób fotke i wrzuć.Możesz zrobić też pomiar ciśnienia na każdym gaże i porównać go z serwisówką..Później dodaj odrobinę oleju na każdy piec i ponownie zrób pomiar.Ten test powie Ci czy winne są uszczelniacze,czy pierścienie. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 wykręcałem latem z lewego skrajnego gara i na moje oko igła- kolor kawa z mlekiem bardzo jasna może być tak że na jednym jest ok a na innych będzie słabo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Tak, bo uszczelniaczy jest 16 a pierścieni w sumie 12 przy założeniu, że jest ogniowy/kompresyjny, zgarniający i olejowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 pierścieni chyba również 16 skoro wymieniłeś cztery rodzaje pierścieni chyba również 16 skoro wymieniłeś cztery rodzajeaj mój błąd :)widzę teraz że ogniowy to to samo co kompresyjny jeśli okaże się że pierścienie nie trzymaja to wątpię że sam bym się za to brał a jeśli okaże się że kompresja jest w normie to wina uszczelniaczy czy ich wymiana jest kłopotliwa i czasochlonna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 To zależy czy kiedyś coś grzebałeś w silnikach. Są tacy magicy co uszczelniacze bez zdejmowania głowicy wymieniają ale metoda "tradycyjna" polega na zrzuceniu głowicy, wypięciu zaworów i dopiero wymianie uszczelniaczy. Nowa uszczelka pod głowicę będzie konieczna. Sporo pracy i dwa konkretne narzędzia minimum tj. klucz dynamometryczny i przyrząd do serwisu zaworów, którego nazwać nie potrafię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 i potem chyba trzeba luzy zaworowe jeszcze regulować tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 musisz sobie jeszcze zadać pytanie, co jeśli wymienisz uszczelniacze, a moto będzie dalej brało olej, stać Cię na dalsze inwestycje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 w temacie mechaniki nie licząc jaw i mzetek jestem świeżak :) dzięki za odpowiedzi jestem już trochę oświecony w temacie teraz kwestia sprawdzenia spręzania musisz sobie jeszcze zadać pytanie, co jeśli wymienisz uszczelniacze, a moto będzie dalej brało olej, stać Cię na dalsze inwestycje ??jeśli wcześniej sprawdzę spręzanie i będzie w normie to gdzie jeszcze olej może zasysać? Bo jak pierścienie do wymiany to nie wiem czy to ma sens bo koszty napewno większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 nie napisałeś jaki tam jest olej ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 i potem chyba trzeba luzy zaworowe jeszcze regulować tak? fazery są na płytkach ,jak ich nie pomieszasz to luzy zostaną takie jak były.nie wyobrażam sobie nie skontrolować luzów przy takiej robocie Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 olej to motul 5100 półsyntetyk 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Po pierwsze olej średnio się nadaje, po drugie wymiana uszczelniaczy bez ściągania czapki to nie jest duża robota, po trzecie a cieknącej górze sprężenie wychodzi większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.