JanuszK30 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 nie odginaj tylko popatrz na koncowke sruby regulacji wolnych obrotow czy jest zaparta o dzwignie sterujaca przepustnicami, czy juz nie? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) Sprawdz jeszcze raz ile razy mruga kontolka, policz tylko szybkie, kiedy kontrolka mrugnia raz powoli to oznacza 10, potem doliczasz do tego szybkie mrugnieciaSprawdz poziom plynu chlodniczego i wezyki z podcisnienia. Edytowane 22 Lutego 2013 przez caferacer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 koncowka od linki normalnie odchodzi nawet cała jak wykreciłem i nadal to samo i rowniez sprawdzałem płyn chłodniczy i wezyk od podciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Odpal motóra tak żebyś miał odsłonięte wtryski i psiknij w ich okolicach plakiem lub czymś podobnym, może akurat dostaje się w jakimś niewidocznym miejscu lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Mnie natomiast interesuje po co musiałeś wyciągać wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Rzucę taką propozycję. Wyciągnij te wtryski jeszcze raz, weź jeden oring na wzór o dokup takie cztery. Będzie to kosztowało jakieś 2zł może 3zł i trochę pracy ale to jest jeden z tych problemów które pojawiają się wybiórczo a znalezienie ich wymaga albo konkretnego podejścia albo po prostu trzeba o tym wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 a gdzie te oringi sie znajdują??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 a gdzie te oringi sie znajdują??? a nie masz serwisówki ?a może sprawdzisz w katalogu części do tego modelu motocykla ? Nie powinno się grzebać w motocyklu bez dokumentacji producenta bo poprawki będą wiele droższe niż usunięcie początkowej awarii.Zbyt często spotykam się z ofertami poskładania silnika rozebranego nieumiejętnie przez właściciela który w pewnym momencie stracił orientację gdzie co i do czego przykręcić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 jak wszystko złożyłem tak jak było i zadnych oringow tam nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 jak wszystko złożyłem tak jak było i zadnych oringow tam nie ma czyli nie jesteś mechanikiem tylko grzebaczem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 nie grzebaczem tylko zakładałem linke do podkrecania obrotów bo moj motor służy to stuntu psikałem plakiem i nic nie daje tylko jak psikne w dolot do powietrza airboxu to zejdzie z obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Na pewno wszystko dobrze zapiłeś wszystko wskazuje na zbyt ubogą w paliwo mieszankę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 ale co mogłem zrobic nie tak ze zbyt uboga jak on jest na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 pewnie dlatego zaczales sie bawic bo co to za problem dla Ciebie skoro jest na wtrysku, a teraz koncz zabawe w pytania tylko sun do warsztatu... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 (edytowane) W miejscu gdzie wtrysk wchodzi do obudowy przepustnic, czyli tam gdzie go wkladasz, na wtrysku powinien byc o-ring, drugi jest z drugiej strony wtrysku gdzie zakladasz listwe paliwową, chociaz gdybyś zalozyl wtrysk bez oringow, cisnienie z pompy i od razu widzisz fontanne paliwa. Oring mogl tez zostaw w obudowie lub listwie. Edytowane 23 Lutego 2013 przez caferacer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.