Maciek_k03 Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Cześć:ogólnie cos ostatnio moto sie mi nie zbiera jak dawniej, gdy jest zimny, dodatkowo strzela w gaźnik, tak, ze juz raz pozbyłem sie krućca i jestem 50 PLN w plecy :/ a moze być tego przycyzną? wydech czysty (raczej, bo cieliśmy go, zeby go wyczyścić) hmm co jeszcze, moze regulacja gaźnika ? mam zapłon elektroniczny,. filtr powietrza jest OK. cylinder, tłok i pierścienie wporządku... sam juz nie wiem. poniżej 4 tyś obr. wogule praktycznie nie gada :/POMOCY !!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 strzały w gażnik mogą być powodowane :- zbyt wczesnym zapłonem- zbyt uboga mieszanką z tego co piszesz to najprawdopodobniej masz zbyt ubogą mieszankę stąd te strzały w gaźnik i brak mocy na zimnym silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 5 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 czyli co mozna z tym zrobić? jak to wyregulowa? jestem zielony :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 zwieksz dawke paliwa albo najpierw sprawdz filtr powietrza bo poprostu dostaje za duzo powietrza a zamało paliwa. Sprawdz czy nie ciagnie lewgo powietrza, bo moze poszedł ci simmering od strony alteranatora, albo jest nieszczelne połaczenie miedzy gaznikiem a cylindrem. Musisz sprawdzic czy nie ciagnie lewego powietrza. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Sprawdź czystość gaźnika, możliwe że coś się zatkało i stad te zakłócenia pracy. Możliwe że masz zatkany kranik, lub sam zaworek iglicowy.Lepiej z tym zrobić bo jazda na zbyt ubogiej mieszance w silniku dwusuwowym jest bardzo niebezpieczna. Po prosty wraz z paliwem dostarczany jest także olej i przy ubogiej mieszance jest go po prostu za mało, co może spowodować lokalne zatarcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 5 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 witam:naprawione !!!!!!!!!!!!!! z kumplem (mechanik) rozkręciliśmy dekiel, patrzymy :o a tu wirnik czy tam zapłon, poluzowany dosć ostro :/ dokręciliśmy, chodzi tak jak dawniej !!!!!!!!!! aha i mam jeszcze pytanie, czy ten wirnik, moze odbijać delikatnie do góry i na dół ? czy to normalne czy mi sie skrzywił ? bo przez jakis czas, musiał mi obdzierać :////////, jesli ma kręcićsie równo w kółko, to chyba zaczynam szukać wirnika, ma ktoś ? :D Pozdro i dizęki za rady ! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 dobre pytanko i ja mam problemy takie jak opisujesz ale moje moto chodzilo na takim bujajacym sie ostro bo lekko to on sie napewno nie buja ok 2 lat ale obcnie wogole kaplica a jak zapali to tak jak opisales na poczatku simeringi powymienialem tak jak i kompletny uklad zaplonowy na nowe ze sklepu no ale magnes buja sie dosc ostro max odstep to ok 5mm a moze i wiecej minimalny to prawie sie styka ale bujanie chyba nic niema do tego bo jak opisalem mi sie bujalo juz od 2 lat i chodzilo pozatym wedlug mechanika magnes ma prawo sie bujac ten typ tak ma gaznik rowniez wyczyscilem i wyregulowalem ale czuje ze musze tam jeszcze zajzec :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.