pader Opublikowano 4 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2004 siema :!:Byłem na działce i sie pojezdiłem ( na składaku ) bo jawka znowu nie jezdźi chciałem odpalić z kopa i nic nie chiała odpalić i chciałem z popychu i wrzucam 1 bieg wciskam sprzęgło na maxa i zaczynam pchać a tu tłok się rusza a nie puściłem spregła za chwile puszczam sprzęgło i tak samo tłok chodzi jak by nie było sprzęgła prubowałem je regulować w wszystkie sposoby i nic nie ma sprzegła co się mogło stać Błagam pomóźcie jawkażowi :lol: w potrzebie bo się zaje**e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 4 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2004 sprzegło ci nie łapie moze - wyjmij dekiel i sprawdz czy wszystko jest na swoim miejscu -- jesli tak załóz podkładki tzn zdejmij ta sruba na zewnątrz dekla od sprzegłą i wrzuc srut jakis mały -- --- potem wyreguluj je a i najwaznejsze - jak naciskasz tto sprzegło to jaki ono stawia opór ???? mały - duzy _??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2004 Jezeli motocykl długo stał to mogło sie sprzęgło poprostu skleic. Wystraczy zmiana olesju raze z przpłukaniem skrzyni np ropą. Jeżeli motocykl cały czas jeżdził i tak sie stało to już coś w mechanice musiało paść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Odkręć dekiel i sprawdz czy może jakaś jedna z trzech zawleczek mogła wypaść. Wtedy przyciśnij koszyk sprzęgłowy na swoje miejsce i wsadz zawleczke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 5 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 i najwaznejsze - jak naciskasz tto sprzegło to jaki ono stawia opór ???? mały - duzy _??? jaki opur hmm... jak by nic nie było,jak by się nie naciskało :!: Jezeli motocykl długo stał to mogło sie sprzęgło poprostu skleic. Wystraczy zmiana olesju raze z przpłukaniem skrzyni np ropą. Jeżeli motocykl cały czas jeżdził i tak sie stało to już coś w mechanice musiało paść. Olej został wymieniony 2 tygodnie temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 i najwaznejsze - jak naciskasz tto sprzegło to jaki ono stawia opór ???? mały - duzy _??? jaki opur hmm... jak by nic nie było,jak by się nie naciskało :!: Jezeli motocykl długo stał to mogło sie sprzęgło poprostu skleic. Wystraczy zmiana olesju raze z przpłukaniem skrzyni np ropą. Jeżeli motocykl cały czas jeżdził i tak sie stało to już coś w mechanice musiało paść. Olej został wymieniony 2 tygodnie temu. W Komarze miałem podobnie. 2 zawleczki wypadły mi i tarcza dociskajaca sprezyne trzymała sie na jednej tylko. Sprawdz to i to czy linke masz zaczepiona :mrgreen:. Jesli to zawleczki to pamietaj ze ich nóżki tak jakby, musza byc zagiete w druga strone. Ja o tym zapomnialem i rozbierałem jeszcze raz Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 9 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Linka była wymieniana :-) Jeszcze jedno :? Po której stronie silnika w jawce jest sprzęgło :?:Co trzeba zdjąć żeby się dostać do sprzęgła :?:Czy trzeba spuszczać olej :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżawa50 Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 oj pader, pader.......Sprzęgło masz po przeciwnej stronie do kopki....Taka fajny zaokrąglona obudowa...1. Koniecznie musisz spuścić olej..2. Nie zabieraj się czasem za rozbieranie sprzęgła, bo go nie złożysz...(wiem coś o tym)3.Muszisz ściągnąć obudowe z lewej strony..(przeciwną do kopki.).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidmo Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Linka była wymieniana :-) Jeszcze jedno :? Po której stronie silnika w jawce jest sprzęgło :?:Co trzeba zdjąć żeby się dostać do sprzęgła :?:Czy trzeba spuszczać olej :?: Mozesz do niego zajrzec, ale napierw sprawdz regulacje. Srubke ktora masz w prawym deklu sprobuj troche dokrecic, troche odkrecic. Tak samo, pobaw sie regulacja linki przy klamce/ albo przy prawej kapie i co chwile naciskaj sprzeglo i sprawdzaj czy wysprzegla. Raz mialem tak ze sprzeglo poszlo sie je*ac a zaczalem regulowac troche w ta, troche w ta co chwile sprawdzac i w koncu udalo mi sie tak wyregulowac ze wysprzeglalo :P . Jesli to zrobisz i nadal go nie bedzie, to wtedy nie musisz spuszczac oleju. Kladziesz moto na prawa strone, przy okazji zrobisz test na to w jakim stanie sa simmeringi po prawej stronie :P. Jak ci sie zacznie lac olej to lepiej go spusc a simmeringi wymien, jak tylko kilka kapek to luz, mozesz rozbiera dalej. Sciagasz lewa pokrywe i patrzysz czy wszystkie zawleczki sa na miejscu i czy kosz sprzeglowy nie jest luzny !!!!! Bo mogla sie odkrecic nakretka ktora przykrecony jest kosz sprzeglowy. Sprawdz to Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.