tomason2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Mam problem ze skuterem ferro 605-12 Diabolo 125ccm GT. Skuter miał problem z mocą i zapalaniem.Przebieg prawie 13000km. Wykonane czynności:-regulacja zaworów (nie domykał sie zawór wydechowy)-czyszczenie i regulacja gaźnika-wymiana akmulatora (ugotowany) i regulatora napięcia (przeładowywał akumulator)-wymiana świecy zapłonowej NGK (profilaktycznie)-czyszczenie filtra powietrza-wymiana podciśnieniowego kranika paliwa (przeciek paliwa na krócieć podcisnieniowy) Skuter odpala dobrze, nie ma problemów juz z mocą, ale po przejechaniu np 3km jak skuter jest juz ciepły nagle skuter traci moc. Tak jakby wyłączenie stacyjki buuuuuuu, buuuuuu po czym sie zatrzymiuje, sekunda, dwie odpalam skuter jedzie dalej, czasem jeszcze sie problem powótrzy, a czasem odpalam i problemu nie ma. Nie mam za bardzo pomysłu co to może być.Zastanawia mnie jeszcze kwestia modułu zapłonowego, jakie są objawy padającego modułu i czy uszkodzny regulator mógłby uszkodzic moduł ? Prosze o pomoc. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 a filtr powietrza jaki masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Ja stawiam na cewkę WN :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Cewka podmieniana, żadnej poprawy. FIltr powietrza nie nówka, ale stan dobry jest. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Trochę to takie wróżenie z fusów, ten skuter nie ma czasem pompy paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Pompy paliwa nie ma. Ręce opadają. Dzięki z góry za pomocą. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Objaw zawsze wystepuje przy rozgrzanym silniku czy tylko jak przejedziesz kawałek na pełnej "manecie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 W sumie zauwazyłem to własnie po jeździe z odkręcona manetka na full. Raz zdarzyło sie tak, że przejechałem ten sam odcinek bez przygód, a kolejny raz nie mogłem normanie wrócić. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Po prostu brakuje paliwa i dziadostwo się krztusi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 odpowietrzenie baku sprawne? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Odkręć korek wlewu paliwa i wtedy dziduj na próbę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Mam problem ze skuterem ferro 605-12 Diabolo 125ccm GT. Skuter miał problem z mocą i zapalaniem.Przebieg prawie 13000km. Wykonane czynności:-regulacja zaworów (nie domykał sie zawór wydechowy)-czyszczenie i regulacja gaźnika-wymiana akmulatora (ugotowany) i regulatora napięcia (przeładowywał akumulator)-wymiana świecy zapłonowej NGK (profilaktycznie)-czyszczenie filtra powietrza-wymiana podciśnieniowego kranika paliwa (przeciek paliwa na krócieć podcisnieniowy) Skuter odpala dobrze, nie ma problemów juz z mocą, ale po przejechaniu np 3km jak skuter jest juz ciepły nagle skuter traci moc. Tak jakby wyłączenie stacyjki buuuuuuu, buuuuuu po czym sie zatrzymiuje, sekunda, dwie odpalam skuter jedzie dalej, czasem jeszcze sie problem powótrzy, a czasem odpalam i problemu nie ma. Nie mam za bardzo pomysłu co to może być.Zastanawia mnie jeszcze kwestia modułu zapłonowego, jakie są objawy padającego modułu i czy uszkodzny regulator mógłby uszkodzic moduł ? Prosze o pomoc.sie nie domykal i pewnie stad te problemy Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Trochę zdziwiony jestem bo zwykle zmniejsza się luz na ssaniu no ale stwierdziłem że w chinolu wszystko możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Zawór wydechowy był podparty. Sprawdzę to co doradziliście jak tylko się ociepli. Jak rozwiąże problem poinformuje. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.