Deebo Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam sezon się zaczyna wziąłem się za serwis, mam z Yamaszką taki problem, jak jest zimna nie odpala na pełnym ssaniu, bez ssania też nie, trzeba kombinować i dawać odrobinę ssania i kombinować gazem, wtedy odpala przez jakiś czas chodzi jakby miała zgasnąć po czym się zagrzeje i już jest ok. Gaźniki są na ustawieniach fabrycznych świece prawie czarne. Pytanie brzmi co zrobić na początek ująć o pół obrotu lub więcej skład mieszanki? i obniżyć iglice czy kombinować tylko ze składem mieszanki? Luz zaworowy zrobiłem były odchyłki ale niewielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 To raczej masz zapchane ssanie skoro trzeba kombinować, świece czarne i do tego pełne otwarcie nic nie zmienia. Iglica jest tylko od wyższych zakresów obrotów. Tylko powchwal się jeszcze jaka to Yamaha, bo raczej nie GSXR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) jest to Yamaha xj 600N rok 99, gsxr to porządna maszyna i tam nic się nie psuje:) odpukać :) w takim razie nie będę narazie zmieniał regulacji fabrycznej tylko rozkręcę gaźniki i porządnie je wyczyszcze, świece kupiłem nowe bo stare były już mocno wypalone Edytowane 29 Stycznia 2013 przez Deebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) bolaczka tych modeli zwlaszcza przy slabszej juz kompresji i jednoczesnie probie uruchomienia w zimie... Edytowane 29 Stycznia 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 i tu pojawia sie ważna kwestia po co w ogóle opalać go zimą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Nie wiem jaka jest przyczyna niedomagania ale ja bym zaczął od ustawienia poziomu paliwa w gaźnikach i sprawdzeniu szczelności zaworków zamykających dopływ paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A ja bym poczekał aż będzie ciepło i przegonił sprzęt. Przepalanie motocykle w zimę bez przejażdżki nie ma sensu i w starszych motocyklach powoduje właśnie problemy z ponownym uruchomieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 nie przepalałem moto w zimie problem był już wcześniej w zimie poprostu się za niego zabrałem. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem przepalania sprzętów w zimie swojego nigdy nie przepalam a po wyciągnięciu na wiosnę odpala o pierwszego zakręcenia dzisiaj wyczyszcze gaźniki, sprawdze poziom paliwa i zobaczymy co będzie, w sumie mam świece colortune więc powinna mi pomóc zdiagnozować problem. Ogólnie chyba konstruktorzy mieli delikatne problemy z odpalaniem tego moto na zimno bo gaźniki mają elektryczne podgrzewanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Dlaczego przepalanie w zime powoduje problemy z ponownym uruchomieniem? przecież to nie ma zwiazku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 jak nie rozgrzejesz dobrze sprzęta i się nim nie przejedziesz, to po paru takich odpaleniach zabijesz świece, to na dzień dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 to tez zalezy od sprzeta, ale kazdego sprzeta dotyczy problem dzialania pary wodnej i rozpuszczonych w niej szkodliwych zwiazkow przyspieszajacych korozje silnika, skrzyni, wydechu gdy nie jest wygrzany... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) do tego dochodzi kleje się nagaru na zaworach wydechowych i kanałach wylotowych z cylindrów, robiłem kiedyś głowice z samochodu, który jeździł tylko na bardzo krótkich odcinkach na grzybku i prowadnicy było po ok 3-4 mm zwęglonego osadu Edytowane 1 Lutego 2013 przez Deebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.