arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jako że jestem tu nowy WITAM WSZYSTKICH! Kupiłem niedawno Yamahe 2LM FZR 750 Genesis 5 Valve i męczy mnie pare spraw, sprowadzona została z Holandii lecz nie wiem gdzie jedziła od 1988r, zrobiłem cały przegląd, płyny, napęd i tak dalej, ale o co mi chodzi, wszędzie w internecie szukałem i widziałem te silniki mają moc 106KM, dlaczego u mnie w dowodzie jest wpisane 62kW i na liczniku mam 180km/h czy jest to jakoś zablokowane czy co? Nie miałem okazji się nią jeszcze przejechać ze względu na pogodę dlatego nie moge powiedzieć czy dobrze idzie, mogę tyle powiedzieć ze na rozgrzanym silniku jak otwarłem do oporu obrotomierz zatrzymywał sie na 11500obr/m gdzie koniec jest przy 12000tyś. Jeśli ktoś ma widze na ten temat proszę o rady, POZDRAWIAM!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Nie ten temat ;/Musisz sprawdzić gdzie montowano blokady w tym motocyklu i sprawdzić czy faktycznie tam są Edytowane 26 Stycznia 2013 przez wueska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Nie rozumiem za bardzo, co sie dodatkowo podłącza? W pełni odblokowana FZR 750 ma moc 78kW a u mnie w dowodzie jest wpisane 62kW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Możliwe że motocykl pochodzi ze Szwajcarii a tam są bardzo restrykcyjne przepisy jeśli chodzi ekologie i motocykl może mieć obniżoną moc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Własnie tego nie wiem, wiem ze od 2001r był w Holandii ale gdzie był od 1988 do tego 2001 to nie mam pojęcia, nie wiem jak sie dowiedziec na jaki rynek była wypuszczana. A być może tak jest że w Holandii przez te 12 lat ktoś go już w pełni odblokował, nie mam jak tego wszystkiego sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zacznij od sprawdzenia nr VIN - zadzwoń do salonu Yamahy i im go podaj. Będziesz wiedział na jaki rynek został wypuszczony motocykl. Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Numer VIN to jest rozumiem numer ramy tak? W Poniedziałek będę dzwonił zobaczymy co powiedzą :) może też się dowiem w jaki sposób motor był blokowany. Dzięki ;) a jeszcze jedna sprawa mnie męczy, w związku z tym że na liczniku miałem tylko 180km/h zmieniłem go z FZR 750 R tej wzmocnionej wersji, ma on 280km/h i teraz tak, w liczniku orginalnym miałem linke, podświetlenie licznika i jedną wtyczne z 3 przewodami, nie mam pojęcia do czego to służy a w tym co kupiłem liczniku mam dwa przewody, zostawiłem to odłączone i teraz z ciekawości ktoś wie co to jest tam w tym liczniku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zblokowany może być na gaźnikach mniejsze dysze paliwowe lub zwężony przekrój na króćcach!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Dysza z tego co mi wiadomo powinna byc 105 założona paliwowa, a czy są zwężki to nie umiem powiedzieć bo nie daje rady w moim zimnym garażu zdjąć gaźników. Ale coś czuje w poniedziałek jakoś zagrzeje te gumy i spróbuje je wyrwac i rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Tak samo i na dolotach lub w kilka innych sposobów. Zwyczajnie trzeba się tego dowiedzieć - jest internet, jest diler Yamahy, który ma dostęp do bazy danych wszystkich wersji wszystkich modeli. Jak się zacznie kombinować i samemu sprawdzać to zaraz będziemy mieli sytuacje jak kolega w temacie obok sprzedający zapuszczone przez wiele lat K1 1000. Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Sikor Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Z tego co mi sie wydaje, bo mam zdjęte całe wydechy do spawania, pokrywe zaworów ale gaźników nie ściągałem, motor praktycznie nie ma żadnej elektroniki więc jedynie co zostaje to może być blokowany na gaźnikach o ile ktoś wcześniej już tego nie zrobił, w poniedziałek się dowiem zadzwonie do Warszawy do Yamahy a wszystko dokładnie wyjdzie jak po prostu się nią w końcu przejade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jako że jestem tu nowy WITAM WSZYSTKICH! Kupiłem niedawno Yamahe 2LM FZR 750 Genesis 5 Valve i męczy mnie pare spraw, sprowadzona została z Holandii lecz nie wiem gdzie jedziła od 1988r, zrobiłem cały przegląd, płyny, napęd i tak dalej, ale o co mi chodzi, wszędzie w internecie szukałem i widziałem te silniki mają moc 106KM, dlaczego u mnie w dowodzie jest wpisane 62kW i na liczniku mam 180km/h czy jest to jakoś zablokowane czy co? Nie miałem okazji się nią jeszcze przejechać ze względu na pogodę dlatego nie moge powiedzieć czy dobrze idzie, mogę tyle powiedzieć ze na rozgrzanym silniku jak otwarłem do oporu obrotomierz zatrzymywał sie na 11500obr/m gdzie koniec jest przy 12000tyś. Jeśli ktoś ma widze na ten temat proszę o rady, POZDRAWIAM!! http://www.scigacz.p...is,6788,bm.html wygląda na to że masz kastrata Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Nie mam pojęcia kto pisał te specyfikacje, ale wiem ze 121 koni miała FZR 750 R wzmocniona wersja z 1989 roku, a moja FZR 750 z 1988 powinna mieć 106 koni i ma skrzynie 5 biegów a tu pisze że ma 6 i 121 koni.. więc nie za bardzo wierzę w to co jest napisane...Dodaje zdjęcie gdzie jest pokazane że skrzynie w tych motocyklach są 5- biegów Edytowane 26 Stycznia 2013 przez arekmoto2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Nie masz się czym przejmować będziesz mniej za mandaty płacił no i spalanie mniejsze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Hehe, na zablokowanym i tak mam 85 koni :) no ale wole mieć te 20 więcej :) Zobaczymy co powiedzą w poniedziałek jak zadzwonie, i wtedy dowiem sie gdzie są blokady i zaczniemy szukać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi