Skocz do zawartości

co kupić hondę VT1100 CZY INTRUDERA 1400 A MOŻE VN1500?


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

nie wiem tak do konca co mam kupic. czy ma to byc hodna vt100 czy może intruz 1400 .chciałbym poprosic o porade użytkownikow tych maszyn. Mam 20 tyś ale do konca nie mogę sie zdecydowac ktory z nich jest lepszy . A może vn 1500 lub tez jakis inny sprzęcik prosze piszcie z gory dziekuje szerokiej drogi hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety :D użytkownikiem takiego sprzętu nie jestem. Intruder jest sprzętem ładnym, ale to Suzuki. Chociaż nie słyszałem na jego temat żadnych złych opinii. Honda też raczej wypada nieźle jeżeli chodzi o trwałość i eksploatację. Mniej pozytywnie wypada VN1500 Kawasaki, chociaż też tylko z przeczytania a nie praktyki. Chodzi o zużycie oleju. Ale być może jest to tylko pomówienie. W zasadzie powinieneś wybrać to co najbardziej ci się podoba, bo wszystkie silniki są niewysilone i powinny być prawie niezniszczalne (przy prawidłowej eksploatacji).

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych trzech polecam intrudera(sam mialem)i nie narzekalem,piekna linia,malutka chlodnica oleju nie zakrywajaca widoku na cylinder,wal napedowy w oslonie,zawory ustawiane hydraulicznie no i niezliczone mozliwosci tunningu(np.AME)jezdzi sie super,mi osobiscie sie nic nie popsulo(jedyne co to stosowalem latem olej 10W60 bo jednak latem w np.korku przy 35 stopniach moze byc za cieplo dla normalnej 40-ski)osobiscie do silnikow z chlodzeniem olejowo-powietrznym wole latem 10W60 niz np.0W40.

jedynym minusem jest jazda z pasazerem-siedzonko jest skape i zawieszenie bylo przeciazone i czasami dobijalo.

samemu a nawet z bagazem-po prostu miodzik

....gdyby nie to pucowanie to moze bym jezdzil Intruzem do dzisiaj....

 

polecam :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VN 1500 do 1996 roku bierze olej w kosmicznych ilościach modele powyżej podobno tego nie mają. a najbardziej podoba mi się Inruder może dlatego że miałem Intruza 800, brutal ale słodki.

 

Zbycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Z trzech motocykli, które wymieniłeś osobiście polecam Ci VT1100. Miałem przyjemność jeździć każdym z tych motocykli, a najwięcej właśnie VT. Silnik ciągnie jak "wściekły", praktycznie bezawaryjny (hydrauliczne sprzęgło, hydraulicza kasacja luzów zaworowych, po 2 świece na cylinder, chłodzenie cieczą), małe spalanie, super wchodzi w zakręty, a głos, który wydobywa się z tłumików (rozwierconych) można porównać tylko z HD (tylko obroty trochę szybsze). Minus - typowy dla wszystkich chopperów - mało miejsca na tylnym siedzeniu (dalsza trasa to męczarnia dla pasażera, a raczej pasażerki).Na drugim miejscu Inruz - piękna linia, potężny silnik i super moment obrotowy. Mankament - chłodzenie olejowe i to tylko tylnego cylindra. Przy korku w mieście i temperaturze 30 st. C jajka Ci się zagotują (chyba, że ktoś lubi...?). Vulcan miejsce nr 3 - żre olej (starsze modele) - nawet 1 litr/1000 km !!!. Przy wersji Classic - w mniejszym stopniu. Duży plus hydraulika + chłodzenie cieczą. Do niedawna jeżdziłem VN 800 Classic i tego problemu nie miałem, ale to inny silnik lub też miałem szczęście. Aktualnie dosiadam Hondy Shadow 1100 Aero - dość rzadki motocykl w Polsce a nawet w Europie i jeździ się nim po prostu super. Tyle, że to typowy cruiser. Kumple, z którymi jeżdże też mają Shadowki i to starsze motorki z niemałym przebiegiem i złego słowa nie daliby powiedzieć na te sprzęty.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz VN 1500 ale kupiłem o niedawno i nie miałem okazji nim jeszcze jeździć. Przypadłość olejową tych motocykli da się częściowo usunąć zmieniając uszczelniacze zaworowe.

 

Wydaje mi się, że najlepszym, ale i najdroższym z tej trójki będzie VT 1100. Dbałość o trwałość to cecha Hondy. Miałem Shadowke 600 i mam o niej jak najlepsze zdanie.

 

Inną sprawą jest jak używany egzemplarz kupisz, kto na nim jeździł i czy robił to z głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa ma się tak kolega kupił LC 1500 i sprzedał po jednym sezonie!!! Miał go ze wszystkimi dodatkami, na full wypas, mażenie!!!!! jednak zdecydował się na Valkirie i cieszy się jak głupi teraz, więc rozważ i taką możliwość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba masz rację - Valkyria piękny sprzęt, tylko jest jedo ale - Marcin ma na zakup 20 tyś. a Valkyrii za taką kasę nie kupisz (chyba, że przejechaną przez walec drogowy :D ). Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VPOWER a jak ci się jeździ tym c3 napisz coś więcej' date=' może jakieś zdjęcie do albumu ?!

 

 

[b']A poza tym to HONDA SHADOW RULEZ

 

Mam ten motocykl od niedawna i nawinąłem na koła dopiero lekko ponad 1,5 tysiąca km. Jeździ się po prostu super. Nie jest to rakieta na kołach, ale nie po to są cruisery. Oczywiście mocy jest wystarczająco, aby nie jeden z żądnych wrażeń samochodziarzy dał sobie spokój. :D Motocykl jest cholernie wielki (Drag Star 1100 Classic to przy tym zabawka - nie obrażając wszystkich jeżdżących tym pięknym sprzętem), odpowiednio do wielkości ciężki i długi (z dodatkami ponad 300 kg - trzeba uważać na na wolno pokonywanych łukach i przy manewrowaniu). Modele z rocznika, który posiadam mają silnik odpowiadający budową twinom z Milwaukee i między innymi z tego co wiem dlatego H-D opatentował odłos pracy ich motocykli. Uwierz mi - to co się u mnie wydobywa z tłumika (lekko rozwiercony oryginalny wydech) przyprawia o gęsią skórkę. Co do zdjęcia to dopiero na wiosnę zamierzam zrobić ich parę przy pomocy cyfrówki, więc wtedy wrzucę coś do albumu. Jeśli lubisz choppery lub cruisery to mogę polecić Ci stronkę w internecie gdzie jest tego setki (prawie z każdego produkowanego modelu) plus mnóstwo dodatków, które można zamówić (oczywiście za "odpowiednią" kasę) - http://www.cruisercustomizing.com/.

Pozdrawiam.

 

Masz rację w 100% - HONDA SHADOW RULEZ!!!

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że Honda potrafi zrobić trwały motocykl. Moja Shadow ma 18 lat (jest już pełnoletnia :D ) i nie sprawia mi żadnych kłopotów (grzeczna dziewczynka). Tylko zmieniać płyny, świece, filtry i jechać! To o czymś świadczy. Jeżeli większa siostra jest tak samo dobrze wykonana to... (no comment).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...