Deebo Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 nie przepalajcie silników zimą to nie ma żadnego sensu i prędzej zaszkodzi niż pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Obok jest cały temat o jeździe moto na ssaniu, tam było już wałkowane co ? jak? po co? i dlaczego nie. Edytowane 14 Stycznia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Bardzo prosta sprawa, ta firma chcąc na siłę zmniejszyć masę silnika obniżyła grubość ścianek cylindra i w sytuacji opisywanej przez Tamkę zgaszenie silnika powoduje zatrzymanie pompy płynu chłodzącego przy jednoczesnym dalszym puchnięciu tłoka w połowie jego skoku a to zwiększenie jego średnicy rozciąga cylinder w sposób trwały tworząc tzw. "baryłkę"Jakich konkretnie modeli się to tyczy? bo chyba nie enduraków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jakich konkretnie modeli się to tyczy? bo chyba nie enduraków...Nie bierz tych prawd wioskowych zbyt poważnie. Dzwoni ale nie w tym kościele, "puchnący tłok, rozpychający cylinder..." zdanie to daję pod szczególną rozwagę świadomych użytkowników tego forum zwanym w sieci "forum u Piotrka Dudka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Nie bierz tych prawd wioskowych zbyt poważnie. Dzwoni ale nie w tym kościele, "puchnący tłok, rozpychający cylinder..." zdanie to daję pod szczególną rozwagę świadomych użytkowników tego forum zwanym w sieci "forum u Piotrka Dudka".Jak śmiesz podważać jego zdanie?Ja czekam na opinię Adama z Kanady, bo teorię z Sosnowca już mamy.Halo Adamie! Czy może się dziać coś takiego jak dzieje się w KTMach dłubanych przez Piotrka? Edytowane 15 Stycznia 2013 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Adam wie, ponieważ podobne zjawisko występuje w SUBAROWYCH silnikach 2,5l, a takową markę ujeżdzał swego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jakiś kwas z tym KTMem, cienką ściankę cylindra to ma GSXR 1070, i nie puchnie i nie baryłkuje. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Nie bierz tych prawd wioskowych zbyt poważnie. Dzwoni ale nie w tym kościele, "puchnący tłok, rozpychający cylinder..." zdanie to daję pod szczególną rozwagę świadomych użytkowników tego forum zwanym w sieci "forum u Piotrka Dudka".Dlatego czekam na odpowiedź. Subaru również miałem i zgodzę się że 2,5- litrowe jednostki mają problem, jest to rozwiercona jednostka do tego stopnia że ścianki cylindrów są zbyt cienkie, pod wpływem różnych temp pracują i po pewnym czasie uszczelki pod głowicami mówi papa. Ale żeby KTM miał ten problem to nigdy nie słyszałem. Edytowane 15 Stycznia 2013 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Dotyczy to w zasadzie wszystkich nowych wykręconych konstrukcji, z tą różnicą, że w singielkach o to najłatwiej, co nie zmienia, że KTM`y do mega hard core`owe sprzęty są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.